خودروهای لوکس

معرفی خودرو الکتریکی تسلا ریوالینگ

علاقه مندان به خودروهای الکتریکی  همیشه از خود میپرسند: چند دستگاه تسلا ریوالینگ فروخته شده؟ هر خودرو الکترونیکی که تا به حال به بازار آمده به عنوان رقیب خودروهای تسلا شمرده می شود . شرکت تسلا که هر ساله توسعه چشمگیری داشته و کارخانه های در سوئیس بازگشایی کرده خودرویی به نام الکسترا ( ELEXTRA )را تولید کرده است. این شرکت قرار است ادامه برنامه های تولیدی خود را در آلمان پی بگیرد که می توان آن را به فال نیک گرفت چرا که اغلب خودروهایی که در این کشور تولید می شوند کیفیت بالایی دارند.

خودرو الکتریکی تسلا ریوالینگ

الکسترا مدعی است که تعریفی جدید از خودروهای الکترونیکی و سدان دارد و دارای چهار درب، چهار صندلی و چهار چرخ است و سرعت صفر تا صدکیلومتر آن تنها در ۲٫۳ ثانیه طی میشود. الکسترا به تولید انبوه نمیرسد و محدودیت های زیادی را شاهد خواهد بود و به گفته کمپانی اش تنها صد دستگاه از آن تولید خواهد شد. بنیانگذاران این شرکت یعنی روبرت پالم و پاول سول طرح اصلی تولید این اتومبیل را در شرکت جرمن موتورینگ در اشتوتگارت طراحی کردند و یک شرکت دانمارکی که در ساخت موتور های کم صدا تخصص داشت ایده این دو نابغه طراحی را پذیرفت.

تصویری از خودرو الکتریکی تسلا ریوالینگ

روبرت پالم دراین باره میگوید: ایده اصلی در پشت طراحی الکسترا، تلفیق ابر ماشین های قدیمی ایتالیایی با طرح های امروزی، دیزاینی شیک و استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها بود. اکنون انتظار میرود که مفهومی جدید از ابر خودروها با موتوری متفاوت در ماه آینده به نمایش گذاشته شود. هرچند سازندگان آن در مصاحبه با مجله ای بلژیکی ابراز کردند که در نمایشگاه ژنو حضور نخواهند داشت و تا کنون اخبار مخالفی هم منتشر نشده است.

نمای عقب ماشین الکتریکی تسلا ریوالینگ

طراحان اتریشی و کارآفرین دانمارکی این خودرو قول داده اند که اطلاعات و عکس های الکسترا را در آینده زود منتشر خواهند کرد تا علاقه مندان بتوانند نگاه دقیق تری را به این مدل جدید بیاندازند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا