استایل و مد بانوان

حلیمه عدن : مدل محجبه کت واک

دنیای مد در تلاش است تا هرچه بیشتر از کلیشه های محدود کننده دوری کند و راه خود را از باورهای قدیمی و مستعمل جدا کند. یکی از آخرین نشانه های چنین گرایشی حضور مدلی محجبه با نام حلیمه عدن بر روی کت واک های مختلف است. برخلاف انتظارها حضور او بر روی کت واک با استقبال مواجه شد و او توانست به یکی از بزرگترین مراکز مد جهان، شهر میلان راه یابد. او موفق شد قراردادی را با کمپانی  آی ام جی به امضاء برساند.

حلیمه عدن

حلیمه عدن برای برندهای ییزی (Yeezy) در نیویورک و آلبرتا فرتی (Alberta Ferretti) بر روی کت واک رفت. این مدل ۱۹ ساله در این رابطه می گوید: ” هدف من این است که به زنان مسلمان انگیزه لازم برای خودباوری را بدهم. آنها می توانند خودشان باشند”.

حلیمه عدن مدل محجبه

آلبرتا فری در این زمینه گفت: ” من بسیار افتخار می کنم که حلیمه بخشی از شوی من بود. درواقع حلیمه نماینده نسل جدیدی از زنان است و من امیدوارم  در آینده فرصت بیشتری برای حضور زنان مختلف بر روی کت واک فراهم شود. جهان دیگر نباید جایی برای محدودیت های فرهنگی داشته باشد”.

مدل محجبه حلیمه عدن

( حلیمه عدن در کنار جی جی حدید )

حلیمه که سومالیایی-آمریکایی است توانست با حجاب وارد مراسم انتخاب دختر شایسته مینسوتا شود. حضور او بر روی کت واک امید به نقش پررنگ تر طراحان و مدل های مسلمان را در دنیای مد بیش از پیش کرده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا