خودروهای لوکس

زیباترین خودروهای جهان

فهرستی از ماشین های لوکس دنیا ، از جگوار Jaguar F تا آئودی Audi A5
امروزه تکنولوژی تبدیل به یکی از مهمترین اجزای زندگی شده است. غیرمنتظره نیست که بسیاری از مردم به سمت بهترین خودروها روی می آورند. اغلب ماشین ها هم با بهتر شدن هرباره در ورژن های جدید خود با موتور های قوی تر و تکنولوژی های جدید تر، تفاوت های عظیمی بین گذشته و آینده ساخته اند.  با اتفاقات چند ساله گذشته  آمار ها نشان میدهد که زنان نیز همانند هم به راندن خودروهای پرشتاب و زیبا روی آورده اند. یکی از تصاویری که تمایل زنان به رانندگی اینگونه خودرو ها را اثبات میکند، فیلم سینمایی سریع و خشن است که نشان میدهد رانندگی پرشتاب دیگر یک رؤیا نیست.

لیست زیر به  ده خودرو زیبای جهان در سال ۲۰۱۷ می پردازد.

۱- جگوار اف  (Jaguar F type coupe)

جگوار اف یکی از زیباترین و خوش قیافه ترین خودروهای است که تابحال دیده شده است، با بدنه ای سخت و ظاهری که همه را ترغیب به راندنش میکند. یکی از مهم ترین شاخصه های این خودرو انحنا های لبه دار در زوایای خودرو و عقب آن است که ظاهری دلنشین به آن می بخشد. شکی وجود ندارد که جگوار، یکی از بهترین کمپانی های خودرو سازی در دنیا است

 

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

جگوار اف از ماشین های لوکس دنیا

۲- آلفا رومئو  (Alfa Romeo 4C spider)

این اتومبیل بر خلاف همتایانش به یکی از خوش قیافه ترین ماشین ها در جهان تبدیل شده است.  تغییراتی که کمپانی آلفا رومئو  در این خودرو بوجود آورده است  زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است که شما را وادار میکند مدتی طولانی به تماشای آن بنشینید، مخصوصا با چراغ های جلویی ماشین که ظاهری عنکبوتی شکل به آن داده است.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

آلفا رومئو از ماشین های لوکس دنیا

۳- استون مارتین وی ۸ (Aston Martin V8 Vantage)

اگر شرکت خودرو سازی استون مارتین برای ساخت خودروهای با کیفیت مشهور است، قطعا این مدل، یکی از بهترین اتومبیل هایش است. با داشتن ظاهری کاریزماتیک، ورژن مشکی رنگ این مدل به شما اطمینان می بخشد که وقتی آن را  سوار میشوید تمامی چشم ها به سمت شما خواهد برگشت.هرچند این خودرو به قیمت گران خود نیز مشهور است و تا کنون یکی از گران ترین ها لقب گرفته است.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

استون مارتین وی ۸ از ماشین های لوکس دنیا

۴- بی ام و ۶ (BMW 6 series grand coupe)

این مدل یکی از هوشمند ترین ماشین هایی است که بی ام و  تا کنون تولید کرده است. با توجه به این نکته که کمپانی بی ام و خودرو های بینظیر فراوانی را عرضه کرده، ظاهر شدن این مدل چندان دور از انتظار نبود. این خودرو به خاطر ظاهر جذابی که دارد، قطعا حسی جدید را برای شما به ارمغان می آورد. بسیاری از مالکان هم از این که خود خودرو بسیار جذاب تر  از صاحب آن به نظر می آید گلایه کرده اند.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

بی ام و ۶  از ماشین های لوکس دنیا

۵- بیوک ریگال جی اس (Buick regal GS)

این خودرو قطعا به شما حس یک پادشاه را میدهد.  رنگ قرمز این خودرو ظاهری لاکچری و چشم نواز به آن بخشیده است. این اتومبیل بدون شک، یکی از لاکچری ترین ماشین هایی است که تا به حال خلق شده است.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

بیوک ریگال جی اس از ماشین های لوکس دنیا

 ۶- کادیلاک ای ال آر ( Cadillac ELR )

با قدرت بالایی که گشتاور این خودرو دارد، قطعا سرعتی را تجربه میکنید که در طول عمر همیشه آن را طلب میکردید. کادیلاک ای ال آر شیک، جذاب و دوست دار محیط زیست است و میتوان ظاهر مشکی رنگش را هم زیبا مانند دلبر و هم ترسناک مانند دیو قلمداد کرد.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

کادیلاک ای ال آر از ماشین های لوکس دنیا

۷-  فراری لافراری (Ferrari laferrari)

کاری که فراری در این مدل خود انجام داده این است که تعریفی جدید از رنگ قرمز پدید آورده است. به خاطر حضور فراوان لافراری در فیلم های سینمایی، داشتن این خودرو حسی همانند هنرپیشه این فیلم ها را به شما القا میکند. این ماشین در سراسر جهان طرفداران پروپاقرص بسیاری دارد.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

فراری لافراری از ماشین های لوکس دنیا

۸- هیوندا الانترا (Hyundai Elantra)

یکی از بهترین اتومبیل هایی که هیوندا تولید کرده، الانترا می باشد. هرچند این خودرو در طبقه بندی خودروهای لاکچری جای نمیگیرد اما امکانات  بسیار جذاب دیگری دارد. الانترا برای طراحی شفاف و صیقلی خود در کناره ها و پشت ماشین شهرت دارد.  این مدل با رنگ های مختلفی تولید میشود که رنگ نقره ای زیباتر از بقیه به نظر می رسد. هیوندا الانترا دوگانه سوز(برقی و بنزینی) است و می توان میان نوع اسپرت و سواری آن یکی را انتخاب کرد.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

 هیوندا الانترا  از ماشین های لوکس دنیا

۹- جگوار ایکس کا (Jaguar XK)

این یکی دیگر از اتومبیل های جگوار است که در این لیست جای گرفته است. جگوار ایکس کا یکی از باشکوه ترین خودروهایی که تا به حال خلق شده است  نه تنها برای ظاهر لاکچری خود بلکه برای مدیریت فضای داخلی آن و طراحی صاف و صیقلی مخصوصا در پشت خودرو. جگوار برای عرضه این خودرو  بسیار بر خود می بالد. همانگونه که مدیران شرکت گفته اند: این محصول بسیار بیشتر از یک خودرو است.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

جگوار ایکس کا از ماشین های لوکس دنیا

۱۰- آئودی ای ۵ (Audi A5)

آئودی ای ۵ یک خودرو جمع و جور و مدیریتی است. این خودرو به ظاهر زیبا و اسپرتش شهرت دارد. تحت سیستم شماره گذاری پلتفرم های داخلی شرکت آئودی، این مدل زیر مجموعه پلتفرم بی تعریف می شود که همرده دو مدل A4 saloon و Avant است. قدرت این مدل با دو موتور توربو ۲ لیتری و گریبکس هفت سرعته تامین می شود. بدون شک یکی از بهترین خودرو هایی که آئودی تا کنون ارائه کردهاست، این مدل می باشد.

ماشین های لوکس عکس ماشین لوکس عکس ماشین های لوکس

 آئودی ای ۵ از ماشین های لوکس دنیا

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا