خودروهای لوکس

معرفی ماشین شورلت کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸

شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018

شورلت کامارو ZL1 1LE

اخیرا کمپانی شورلت از مدل جدیدی از خودروهای خود که کامارو نام دارد رونمایی کرد. با توجه به ظاهر این خودرو، به نظر می رسد تغییرات بسیار زیادی را در این دستگاه شاهد خواهیم بود. ایرودینامیک جدید، سیستم تعلیق قابل تنظیم و چرخ های بزرگتراز سه ویژگی برجسته این نسخه از کامارو هستند.

ماشین شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018

در تست های اولیه، شورلت کامارو  ZL1 1LE جدید  در حدود ۳ ثانیه سریع تر از مدل استاندارد ZL1 کوپه جنرال موتورز است. این مدل جدید از کامارو دارای باله های فیبر کربنیدر عقب خودرو می باشد. سیستم فرمان دهی هوا  بهبود یافته وبه جهت تطابق با افزایش توان، تغییراتی در ظاهر خودرو نیز ایجا دشده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سپر جلوی بسیار تهاجمی و جلوپنجرهٔ جدید اشاره کرد.

تصویری از ماشین لاکچری شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018

مشخصات فنی شورلت کامارو ZL1 1LE

سیستم تعلیق شامل تعلیقی بسیار سبک وزن و چندوجهیاز نوع DSSV (تعلیق پویا قابل تنظیم) که با کمک فنر و دامپر قابل تنظیم است به شما تجربه ای لذت بخش می بخشد. در بخش عقب نیز از نوار تثبیت کننده سه راهه و قابل تنظیم استفاده شده است. ارتفاع عقب و جلو ماشین هم قابل تنظیم است و نوار تثبیت کننده عقب هم با سه حالت مختلف قابل تنظیم می باشد.

تصویری از نمای عقب شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018

چرخ‌های ۲۰ اینچی با طراحی مشکی با عرض ۱۰ اینچ در جلو و ۱۱ اینچ در عقب از تایرهای ۲۸۵/۳۵R-20 گودیر Eagle F1 Supercar G:2 استفاده کرده‌اند که از ZL1 گرفته شده است و در تست لغزش در پیچ، چسبندگی ۱٫۰۱g را نشان می‌دهد. به منظور کارایی بیشتر، از بیرینگ چرخ‌ها، محفظه ضربه‌گیر عقب و پمپ سوخت‌های بزرگتر از ZL1 نیز استفاده شده است. چرخ ها و تایر ها حدود ۳٫۳ کیلوگرم سبک تر شده اند.

نمای جلوی خودروی شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018

 ( شورلت کامارو ZL1 1LE )

کاهش وزن های دیگری هم در بخش های مختلف این مدل مشاهده می شود و شورلت با کاهش ضخامت شیشه عقب و صندلی عقب سبک تر، به کاهش وزن خودرو در حدود ۶۰ پوند (۲۷ کیلوگرم) نسبت به مدل  ZL1 کوپه کمک  کرده است. موتور این خودرو قدرتی معادل با ۶۵۰ اسب بخار را تولید میکند که با یک گیربکس شش سرعته دستی همراه شده است.

همچنین در بخش ترمز  از ترمز های برمبو با کالیپر قرمز و نشان ۱LE، استفاده شده است. شورلت کامارو  ZL1 1LE دارای ویژگی هایاستاندارد دیگری شامل کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ای، سیستم صوتی Bose ،گرم کن صندلی های جلو ، تهویه و فرمان گرم شونده است. این خودرو در سال ۲۰۱۸ برای فروش آماده می شود و قیمت آن نیز چندی قبل از عرضه اعلام خواهد شد.

به گفته ای  رئیس بخش مهندسی خودرو، با سفارش پکیج ۱LE ، سطح جدیدی از کارایی و ظاهر را در مقایسه با دیگر مدل های کامارو مشاهده خواهید کرد. به گفته ای او، با مدل ZL1 1LE  پیشرفت آنان یک جهش کوانتومی را تجربه کرده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا