خودروهای لوکس

رنجرور ولار جدیدترین مدل لندرور ؛ پیشتاز در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷

شایعه های زیادی درباره مدل جدید لندرور ، رنجرور ولار قبل از رونمایی رسمی آن در  نمایشگاه خودروی ژنو به گوش می خورد.  این خودرو شاسی بلند جای خالی میان دو خودروی اووک ( Evoque ) و  راور اسپرت (Rover Sport) را پر خواهد کرد. نام ولار از نمونه های اولیه این کمپانی در سال ۱۹۶۹ نشات گرفته است.

کلمه ولار از ولاریس در لاتین گرفته شده که به معنای پوشاندن است و دقیقا چیزی است که لندرور مد نظر داشته است. اولین بار این کلمه برای پنهان کردن پیش تولیدات این کمپانی در دهه شصت توسط بخش مهندسی کمپانی استفاده شد.

 مدل لندرور

در حالی که مدل های اووک و  راور اسپرت تنها برای خانواده های پرجمعیت طراحی شده  و برای سفرهای جاده ای مناسب بنظر نمی رسید، گفته شده که ولار خودرویی مابین این دو است و کارایی بیشتری را دارا است. همچنین گفته شده این خودرو پیشگام در استفاده از تکنولوژی جدید با ظاهری تهاجمی است.

رنجرور ولار جدیدترین مدل لندرور

 

به لحاظ ظاهر، این خودروی لوکس استایلی خانوادگی را نشان میدهد.آگهی ها نشان از شباهت کم ظاهری این خودرو با اووک دارد.  رنجرور ولار با رنگی کروم در سرتاسر بدنه، حس لاکچری را که طرفداران لندرور از آن انتظار دارند را برآورده می سازد. احتمالا شاهد خواهیم بود که این خودرو در کنار دیگر خودروهای باکیفیت لندرور قرار خواهد گرفت.

چنین بنظر می رسد که معرفی رسمی این خودرو قبل از نمایشگاه ژنو اتفاق خواهد افتاد. طرح  لندرور برای عرضه این مدل در یک مارس ۲۰۱۷ خواهد بود و ما شاهد تحقق بزرگترین اتفاق سال خواهیم بود.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا