گوناگون

ده روش برای ظاهری بهتر در عکس ها

ژست عکس خوش عکسی

چطور خوش عکس باشیم ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود ظاهری مناسب نمی توانید عکس های خوبی از خودتان بگیرید. حواستان باشد که “خوش عکس بودن” و یا “بد عکس بودن” اتفاقی نیست. بعضی ها خوب می دانند که چطور تصویر خوبی از خود ثبت کنند و این چندان مرتبط با زیبایی خاص چهره نیست. ما به شما ده روشی را که با آن می توانید به فردی خوش عکس بدل شوید را خواهیم گفت.

حتما بخوانید : تصاویری از مناسب ترین ژست های عکاسی مردانه

۱- طوری بایستید که لاغرتر بنظر برسید

فرم بدن اشتباه می تواند شما را تا حداقل پنج کیلو چاقتر و یا لاغرتر از آنچه هستید نشان دهد. اگر می خواهید در حالت ایستاده ظاهری لاغرتر از خودتان ثبت کنید فاصله پاهایتان نباید زیاد باشد. سعی کنید وزنتان را روی یکی از پاهایتان بیاندازید و پای دیگرتان را کمی خم کنید.

چطور خوش عکس باشیم ژست عکس

( چطور خوش عکس باشیم : به حالت ایستادنمان توجه کنیم  )

۲- مستقیم و بی حالت نایستید

اگر مستقیم و بدون هیچ حالتی درو به دوربین بایستید چهره ای بیروح و کسل کننده از خود ثبت خواهید کرد. انحنا دادن به فرم بدن و زاویه نیم رخ یا سه رخ ظاهری جذابتر به شما خواهد داد خصوصا در عکس های گروهی. علاوه بر این، در این حالت بدنتان خوش فرمتر و لاغرتر بنظر می رسد.

بهترین استایل ها چطور خوش عکس باشیم

( چطور خوش عکس باشیم : کمی احساس به خرج دهید ! )

۳- پیشانی جلو، چانه پایین

اگر می خواهید در عکس ها چهره ای زیبا داشته باشید حتما این کار را بکنید، حتی اگر غبغب ندارید. یادتان نرود که کمی نگاهتان را به سمت دوربین بچرخانید.

چطور خوش عکس باشیم : حالت صورتتان را جلوی آینه تمرین کنید

( چطور خوش عکس باشیم : حالت صورتتان را جلوی آینه تمرین کنید )

۴- از دست هایتان استفاده کنید

اگر به تصویر ستارگان روی فرش قرمزها دقت کرده باشید، حتما دیده اید که غالبا به هنگام عکس گرفتن دستشان را به حالت خمیده روی کمرشان می گذارند. با اینکه ممکن است این روش کمی قدیمی بنظر برسد اما همچنان می تواند به شما ظاهری جذاب ببخشد. در این روش دستی که به دوربین نزدیک تر است را روی کمرتان بگذارید و کمی به بدنتان انحنا دهید.  هرگز دستانتان را بدون حالت خاصی کنار بدنتان قرار ندهید چرا که ظاهری شلخته و نامطلوب به شما می دهد.

ایستادن در عکس ها چطور خوش عکس باشیم

( چطور خوش عکس باشیم : با کمک گرفتن از دست هایمان  )

حتما بخوانید : بهترین ژست های عکاسی دخترانه

۵- راحت باشید

راحت ترین راه برای خراب کردن یک عکس لبخند تصنعی است. اگر لبخندتان در تمام عکس هایتان تصنعی بننظر می رسد ساده ترین راه این است که زبانتان را پشت دندانهای جلویی فک بالایتان بگذارید و لبخند بزنید. سعی کنید راحت باشید و حالتی تصنعی به چشم ها و لب هایتان ندهید.

استایل های دخترانه چطور خوش عکس باشیم

( چطور خوش عکس باشیم : جلوی دوربین معذب نباشید )

۶- درست آرایش کنید

به این دلیل مهم که دوربین تصویری دوبعدی از شما ثبت می کند آرایش شما در دوربین متفاوت جلوه می کند. سعی کنید از آرایش مات استفاده کنید و کمتر از رنگ های براق و کرم پودرهای چرب استفاده کنید. برای عکس انداختن از آرایش های کمی تیره تر از حالت معمول استفاده کنید، بخصوص برای آرایش چشم ها. سعی کنید از رژلب های تیره تر از پوست خود استفاده کنید. برجسته تر کردن گونه ها نیز راه دیگری برای زیباتر کردن چهره تان در عکس هاست.

آرایش کردن چطور خوش عکس باشیم

( چطور خوش عکس باشیم : با درست آرایش کردن ! )

۷- کمی به موهایتان حجم دهید

با حجم دادن به موهایتان می توانید صورتتان را پرتر و بانشاط تر نشان دهید. اگر صورت استخوانی و لاغری دارید استفاده از این روش را در تمامی عکس هایتان توصیه می کنیم.

تاثیر موه ها در چطور خوش عکس باشیم

( چطور خوش عکس باشیم : از آرایش موهایتان غافل نباشید )

۸- از لباس های مناسب استفاده کنید

بسیاری با تکیه بر این باور غلط که می توان با پوشیدن چندین لباس نواقص بدن را پوشاند چهره ناخوشایندی از خود در عکس هایشان ثبت می کنند. سعی کنید از یک یا حداکثر دو لباس تیره رنگ به جای چندین لباس استفاده کنید.  استفاده از لباس های خیلی تنگ و یا گشاد یکی دیگر از اشتباهات معمول است. در انتخاب سایز لباس خصوصا سایز شلوار سعی کنید دقیقا سایز خودتان را انتخاب کنید.

تیپ و استایل و لباس چطور خوش عکس باشیم

( چطور خوش عکس باشیم : با انتخاب لباس مناسب  )

۹- زمان مناسبی از روز را برای عکس گرفتن انتخاب کنید

برای عکس هایی که در هوای آزاد گرفته می شوند،  تابش عمودی خورشید به دلیل ایجاد سایه های بسیار تیز و مزاحم از یکطرف و نمودار شدن تمامی خطوط صورت از طرف دیگر می تواند عکس هایتان را خراب کند. بهترین زمان برای عکس گرفتن عصرها است که خورشید نور ملایمی دارد. فراموش نکنید که رو به نور بایستید.

چطور خوش عکس باشیم : به موقعیت خورشید در آسمان دقت کنید

( چطور خوش عکس باشیم : به موقعیت خورشید در آسمان دقت کنید  )

حتما بخوانید : ۴۰ نکته مهم برای ژست عکاسی خانم ها و ۲۰ مدل

۱۰- روبروی آینه بایستید

بهترین راه برای انتخاب بهترین حالت و ژست تمرین کردن جلوی آینه است. اگر تابحال این روش را تجربه نکردید حتما امتحانش کنید. این روش به شما کمک می کند زوایای زیباتر صورتتان را پیدا کنید.

همه موارد بالا را جلوی آینه تمرین کنید

( چطور خوش عکس باشیم : همه موارد بالا را جلوی آینه تمرین کنید  )

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا