ساعت مچی

ساعت جدید ژِی ژِر لِکولت: هیبریس آرتیستیکا میستریوس

جدیدترین ساعت مچی ژِی ژِر لِکولت

جدیدترین ساعت مچی ژِی ژِر لِکولت ساعتی جذاب با نام  نام هیبریس آرتیستیکا میستریوس ( Jaeger-LeCoultre Hybris Artistica Mystérieuse) است. ژِی ژِر لِکولت که برند سوییسی  طراحی و تولید ساعت های مچی لاکچری  است در حالی از جدیدترین ساعتش رونمایی کرده است که اعلام کرده این ساعت تولید بسیار محدودی خواهد داشت.

این ساعت که تنها برای پنج مشتری خوش شانس طراحی شده است، ساعتی چشم نواز است که نمونه ی دیگر از ذوق و استعداد بی نظیر طراحان ژِی ژِر لِکولت است. همانجور که می بینید  این ساعت  از نظر زیبایی و ظرافت مرز نمیشناسد. هیبریس آرتیستیکا  تلفیقی هنرمندانه از خلاقیت و مزیت های تکنیکی است.  این ساعت خیره کننده با بهره گیری از  توربیلون مداری یکی از شیک ترین و پیشرفته ترین ساعت های مچی بشمار می آید.

 

برند لوکس ساعت سوییسی

اما آنچه در نگاه اول چشم ها را خیره می کند طراحی اعجاب انگیز هیبریس آرتیستیکا است. مروارید مادر به کار رفته در قسمت شماره ها تنها  محدود به قطعه ی اسکلتی ساعت نیست، بلکه روتور آن نیز با همان شیوه ساخته شده است.

 

طلای هجده قیراطی که در قاب ۴۲ میلی متری این ساعت بکار رفته است با ظرافت خاصی  اسکلت بندی شده است؛ این ساعت  با دوجداره کریستالی  یاقوت کبود به بازار آمده و می تواند تا عمق پنجاه متری زیر آب را تحمل کند.

 

موتور این ساعت زیبا موتوری ۹۴۱ کالیبری است. ۴۹ تکه جواهر در ساخت این ساعت بکار رفته است.  در تهیه بند هیبریس آرتیستیکا از ترکیب چرم و طلای هجده قیراطی استفاده شده است.  قیمت این ساعت مچی هنوز مشخص نشده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا