استایل و مد بانوان

مد گردی با شارلیز ترون : از DIOR و شان پن تا وکیل مدافع شیطان

شارلیز ترون

شارلیز ترون (CHARLIZE THERON)، سوپر استار خوش قیافه و خوش استایل هالیوود، هم چون نیکول کیدمن و آنجلینا جولی، از خبر ساز ترین و پول ساز ترین چهره های پرده نقره ای به شمار می رود که در دو دهه اخیر، در کانون توجه رسانه  های مد و لباس و سینما قرارگرفته است.

جدایی شارلیز ترون از شان پن، سوپر استار پرده نقره ای و ارتباط او با هنرپیشه ها و خوانندگان مختلف و اداپت دو دختر و پسر سیاه پوست (جکسون و آگوست)، همواره حاشیه های پر رنگ تر از متن را برایش به ارمغان آورده که کم تر از نقش آفرینی جنجالی او در فیلم های وکیل مدافع شیطان، هیولا، مکس دیوانه: جاده خشم و بلوند اتمی نیست. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با کلکسیونی از مد و لباس شارلیز ترون از تولد و ازدواج تا سبک های آرایش، مدل مو و جوایز سینمایی آشنا می  کند.

حتما بخوانید : مد گردی با برد پیت و شارلیز ترون : زوج جدید هالیوودی‌ها

با ما در مد گردی با فوق ستاره خوش چهره هالیوود همراه باشید.

شارلیز ترون، عاشق رژ لب های قرمز رنگ و مدل مو کوتاه

( شارلیز ترون ، عاشق رژ لب  های  قرمز رنگ و مدل مو کوتاه و لباس  هایی از برند کریستین  DIOR و جواهراتی از برند CHOPARD است )

داستان شارلیز ترون

شارلیز ترون را باید یکی از جنجالی ترین چهره های هالیوود در قرن بیست و یکم دانست. او از نیمه دوم آخرین دهه  قرن بیستم وارد فعالیت جدی  سینمایی شد و تا به  امروز در بیش از  ۴۰  فیلم  و سریال ایفای نقش کرده  است که برای برخی،  نامزد و برنده جایزه های سینمایی معتبر  چون اسکار شد. بر خلاف آن چه تصور می شود، او متولد ایالات متحده نیست و در هفتم ماه اوت سال ۱۹۷۵ میلادی  در شهر  زیبا و کم جمعیت ترنسوال  در آفریقای  جنوبی  متولد شد. به  طور کلی، شمار زیادی از شهروندان آفریقای جنوبی به دلیل ریشه  های بریتانیایی  واروپایی، دارای مو های بلوند و چهره سفید هستند که این موضوع در چهره او نیز مشاهده می شود.

حتما بخوانید : کیت میدلتون ؛ ملکه مد جهان

 تصویر از شارلیز ترون و شان پن

(۲ تصویر از شارلیز ترون و شان پن)

بنابراین شارلیز یک سوپر استار  آمریکایی-آفریقای جنوبی به شمار می رود. شارلیز یا چارلیز، در واقع  الهامی از نام  پدر او که چارلز ترون بود به شمار می رود. وی تنها فرزند خانواده ترون است و توانست به آمریکا مهاجرت کند و در انجا تحصیل و مشغول به کار شود. او ترکیبی از نژاد های فرانسوی و آلمانی داشت و به همین خاطر،  چهره و استایل و میمیک چهره او بیشتر  به اروپایی ها شباهت دارد تا مردمان خطه  قاره سیاه.

شارلیز ترون و پسرش جکسون و دخترش آگوست

( شارلیز ترون و پسرش جکسون و دخترش آگوست در خیابان  های بورلی  هیلز کالیفرنیا )

او در یک مزرعه بزرگ پرورش  یافت و به همین خاطر، عاشق طبیعت است و اکنون نیز که در  دهه چهارم زندگی  خود به سر می برد،  از فعالیت  های زیست محیطی  و حمایت از حقوق حیوانات دفاع می کند. علاقه او به رقص باله سب شد تا از ۵ سالگی وارد آموزش رقص شده  اما به خاطر اتفاقی در روی استیج، این فعالیت را ترک کرد.

مدل مو کوتاه شارلیز ترون

(مدل مو کوتاه شارلیز ترون – او معقتد است که مدل مو کوتاه، صورت استخوانی او را بهتر به  نمایش می گذارد)

جالب است که بدانید، کودکی  وی هم چون دوران نوجوانی و جوانی  اش در  پرده  نقره ای و صنعت سینما، جنجالی و پر حادثه بود. در  سال ۱۹۹۱ میلادی،  وقتی پدر مست شارلیز، به وی و مادرش حمله ور شد، مادر شارلیز  وی را به قتل رساند و چون از خود دفاع کرده بود، دادگاه او را از اتهام قتل عمد تبرئه کرد. او علاوه بر رقص به  فعالیت های مد و لباس و مدلینگ علاقه زیادی داشت و به دلیل چهره و استایل خودش اندامش، در  رقابت مدلینگ در پایتخت مد اروپا یعنی میلان شرکت کرد و در یک برنامه استعداد یابی موفق  به کسب مقام  شد.

شارلیز ترون روی جلد مجله ELLE

( شارلیز ترون روی جلد مجله ELLE )

سفرهای مدلینگ شارلیز بین میلان، پاریس و نیویورک سبب شد تا او در آخرین  دهه  قرن بیستم  میلادی به یک چهره بین المللی شناخته شده  در  دنیای  فشن تیدبل شود. حضور جدی او در عرصه بازیگری، به سال ۱۹۹۴ میلادی  باز می گردد.  وقتی  که او به  لس آنجلس کالیفرنیا،  پایتخت سینمای آمریکا و جهان رفت و بخش خود را برای بازیگری در هالیوود امتحان کرد.  بختی که خوش اقبالی را برای این ستاره خوش استایل به ارمغان اورد و توسط جان کراسبی، به صنعت فیلمسازی آمریکا وارد شد.

مدل مو کوتاه بلوند شارلیز ترون

(مدل مو کوتاه بلوند شارلیز ترون )

یکی از نخستین نقش های شارلیز ترون را می  توان در سال ۱۹۹۵ میلادی  در فیلم دو روز  در دره  (TWO  DAY IN VALLEY) مشاهده کرد که در مقابل تری هچر در نقش HELGA ایفای نقش کرد.فیلم شو گرل (نمایش دختران) یا همان SHOW GIRLS که داستان یکی از رقاص های لاس وگاس آمریکا را روایت می کند، فیلمی بود که وی برای حضور در آن تلاش  کرد اما موفق نشد. بعدها این فیلم فروش خوبی نکرد و شکست خورد و او آن را یک موفقیت بزرگ برای خودش دانست.

رژیم غذایی ارگانیک شارلیز ترون

(رژیم غذایی ارگانیک شارلیز ترون در  شادابی و طراوت پوست وی تاثیر  بسزا داشته است)

بازی شارلیز ترون در کنار کیانو ریوز و آل پاچینو در فیلم وکیل مدافع شیطان (DEVIL’S ADVOCATE) در سال ۱۹۹۷ میلادی را می توان هم چون فیلم گواهی بدن (BODY OF EVIDENCE)  مدونا در  سال ۱۹۹۳  میلادی، سبب شهرت او شد و به نوعی  جای ثابتی در فیلم  های سینمایی  معروف سال های  بعد پیدا کرد. پس از ان با وودی آلن و جانی دپ و شان پن همکاری کرد.

از کلکسیون مد های مو کوتاه شارلیز ترون

(از کلکسیون مد های مو کوتاه شارلیز ترون )

 ارتباطش با استفان جنکینز، خواننده آمریکایی  در هاوایی، نخسیتن  ریشه  های حاشیه ساز  زندگی وی در دو دهه اخیر به شمار می رود.  ارتباط  شارلیز با استفان، اواخر قرن بیستم میلادی پایان یافت.

نخستین  تجربه  سینمایی شارلیز ترون در سال  ۲۰۰۰ میلادی،  حضور در فیلم ریندر  گیمز (REINDEER GAMES)  با بازی  بن افلک بود که حضور  موفقی در گیشه را تجربه  نکرد. او در تحربه های سینمایی  خود،  دوران  پر فراز و نشیبی  را طی کرد  به  گونه ای که در سال  ۲۰۰۱ میلادی برای  ایفای نقش در فیلم SWEET NOVEMBER،  کاندیدای  دریافت جایزه  بد ترین  هنرپیشه زن جشنواره تمشک  طلایی شد. حضور شارلیز روی پرده سینما، معمولا در نقش  یک زن زیبا و  طناز و عشوه گر بود.  اما حضورش در فیلم  مانستر (MONSTER) نخستین تغییر  ژانر این بازیگر را در نخستین دهه قرن بیست و یکم  ثبت کرد.

ز مدل های مو پسرانه معروف شارلیز ترون که طرفداران زیادی دارد

(از مدل های مو پسرانه  معروف شارلیز ترون که طرفداران زیادی دارد)

این فیلم برایش خوش اقبال  بود و توانست اسکار بهترین  هنرپیشه نقش اول زن را در اسکار  سال ۲۰۰۳ و گلدن گلوب میلادی به ارمغان آورد. او برای ایفای  نقش  در فیلم هیولا، علاوه بر این دو جایزه،  جایزه انجمن منتقدان فیلم لندن، جایزه سینمایی MTV، جایزهمنتقدان نیویورک، جایزه انجمن منتقدان دالاس و جایزه  فیلم برلین را نیز تصاحب  کرد که با این حساب، بیش ترین جوایز هنری او را باید برای مانستر دانست.

شارلیز ترون به عنوان بازیگر سینما در مجلات

شارلیز ترون به عنوان بازیگر  سینما، پیش  تر سابقه فعالیت در مجلات  عکس برهنه زنان را در کارنامه  داشت و به همین خاطر پس از بسینجر، از جمله هنرپیشه های زن هالیوود به  شمار می رود که چنین تجربه  مدلینگ را تجربه  کرده است.  اما به هر حال، نخستین هنرپیشه اهل آفریقای جنوبی است که موفق  به دریافت جایزه اسکار گردید.

مدل آرایش مو کوتاه بلوند این سوپر استار خوش قیافه

( مدل آرایش مو کوتاه بلوند این سوپر استار خوش قیافه )

یک سال  بعد یعنی در ماه مارچ ۲۰۰۵ میلادی، به  دلیل  ایفای نقش  در فیلم کشور شمالی (NORTH COUNTRY)  که روایتی از یک  پرونده آزار جنسی در مینه سوتا ایالات متحده بود، کاندیدای اسکار  بهترین  بازیگر نقش اول زن  شد. اما این جایزه به او نرسید. اما همین سال در تالار مشاهیر هالیوود،  موفق به دریافت ستاره شد.

بازی در فیلم ایان فلاکس (AEON FLUX) در سال ۲۰۰۶ میلادی که یک فیلم علمی تخیلی ۱۰ میلیون دلاری برای او بود،  سبب شد تا او در صحنه ای از این فیلم آسیب دیده  و مهره های ستون  فقراتش جابجا شود. نقشی که او ۴ ماه برای آن، تمرینات سخت  ژیمناستیک  انجام داد. با این حال، به دلیل موفقیت های هنریش، در سال ۲۰۰۷ میلادی  موفق به دریافت  شهروندی  دائم  آمریکا (EB1-A) شد. در همین سال، مجله اسکویره  (ESQUIRE) وی  را در  صدر لیست جذاب ترین زنان زنده دنیا (WORLDS’ MOST GORGEOUR  WOMEN ALIVE) قرار دارد. عنوانی  که به نظر می رسد  هم چنان شایسته  دریافتش  باشد.

مدل موی کوتاه و زیبای شارلیز ترون

(مدل مو کوتاه شارلیز ترون  )

حضور این سوپر استار خوش قیافه در رد کارپت (RED CAPRPET) یا همان فرش قرمز مراسم  هنری جنجالهای زیادی به همراه داشته است.  مثلا شرکت ساعت سازی لاکچری ریموند ویل  (RAYMONE  WEIL) به خاطر  حضور  شارلیز با ساعتی از برند DIOR،  با وجود قرارداد رسمی  با ریمو، از  وی شکایت کرد.

شارلیز ترون در  سال  ۲۰۱۰ میلادی پس از ۱۰ سال رابطه  با استورات تاون سند، از وی جدا شد و رابطه رمانتیکی با جرمی رنر برقرار کرد.  ارتباطی که در گفتگو با PEOPEL از آن به عنوان ارتباط دوستانه خطاب کرد.

از مارچ  ۲۰۱۲ میلادی، او پسربچه ای  را به فرزند خواندگی خود قبول کرد و هم چون آنجلینا جولی، به  فهرست سوپر استارهای  فعال در ADOPT کودکان بی سرپرست اضافه  شد.

از کالکشن مدل مو های او با آرایش ساده

(از  کالکشن مدل مو های او  با آرایش ساده)

برگزاری  جام جهانی فوتبال به میزبانی  آفریقای جنوبی که برای نخستین بار  به  قاره سیاه سپرده  می  شد سبب  شد تا وی،  مجری برگزاری مراسم آن سال باشد. ۲ سال پیش از این توسط دبیر کل سازمان ملل متحد، به عنوان سفیر  صلح انتخاب شد تا  هم  چون آنجلینا جولی،  از جمله  خوش  چهره ترین سوپر استارهای پرده  نقره ای باشد تا تجربه فعالیت های سیاسی  و اجتماعی بین المللی را نیز در کارنامه داشته باشد.

شارلیز ترون با مو های نسبتا بلند

شارلیز ترون عاشق  تام هنکس است. به رقص  باله  علاقه  زیادی  دارد و از  هیپنوتیزم درمانی برای ترک سیگار  بهره  برد. فوتبال و بسکتبال، هم  چنان ورزش های مورد علاقه  وی به شمار می رود و مانند برخی از سوپر استارهای هالیوودی، طرفدار تیم بسکتبال  LOSANGELES LAKERS می باشد.

صورت زیبای شارلیز رون

رازهای زیبایی شارلیز ترون

این سوپر استار خوش قیافه ،  هم چون تیلور سویفت، ستاره خوش  چهره موسیقی پاپ  و میراندا کر، از فرشتگان ویکیتوریا سکرت،  راز  زیبایی و سلامت و بهداشت پوست و مو خود را در تغذیه سالم و ورزش منظم می داند. او چون در مزرعه  ای در آفریقای  جنوبی پرورش یافته است، به خوبی رازهای جادویی در گیاهان و میوه ها را برای سلامت و طروات پوست را می داند و به  آنتی اکسیدان و ویتامین ها و پروتئین های گیاهی  و مواد مغذی  سلامت پوست آگاه است.

یبایی چهره خانم ترون در دهه چهارم زندگی

(یکی از رازهای  مهم در زیبایی چهره خانم ترون در دهه چهارم زندگی  او، مرطوب نگهداشتن پوست با آبرسان های قوی و استفاده ای رژیم غذایی  ارگانیک  و خواب و استراحت کافی  و پرهیز از سیگار  می باشد)

برای بانوانی که به دنبال الگو برداری  از رازهای زیبایی  چهره و صورت بدون چین و چروک و خلل و فرج وی هستند، این  نوید را باید داد که ویتامین تراپی با ماسک های طبیعی را نباید فراموش کنند. به خصوص ماسک  خیار، هندوانه  و انار که برای کاهش چروک  های پوست، پاکسازی  پوست و هم  چنین لیفتینگ پوست معجزه می کند.

پوست شاداب خانم ترون

(از معجزه ماسک خیار برای شادابی  و طراوت پوست در طول ماه استفاده کنید تا چین و چروک های  صورت به خصوص چین ها پنجه کلاغی زیر چشم ها کاهش یابد و پوستی صاف و یکدست و یکنواخت را تجربه کنید)

خانم ترون ، نوشیدن  قهوه  را یکی از فعالیت  های متداول  در زندگی روزمره  می داند و معتقد است که ذرات این ماده، پوست را در برابر  تشعشعات UV  محافظت می کند. البته  ماریا شاراپووا (ملکه یخی) معتقد است که بهترین راه برای حفاظت از پوست بانوان در برابر نور خورشید، استفاده از ضد آفتاب با درجه SPF ۳۰ به بالا خواهد بود. مخصوصا نوشیدن  کافی  آب  که باعث شفافیت، یکدستی، یگرنگی  و مرطوب سازی پوست در طول روز  می شود.

افرادی که دنبال پوستی شفاف  و صاف هستند و می خواهند از شل  شدگی آن جلوگیری  کنند، در کنار استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی که از متریال  طبیعیی در فرمولاسیون آن بهره  می برند، مثل ایوروشه و مک، می توانند از گردو، کلم و به خصوص آووکادو  استفاده کنند که منابع غنی برای  طراوت پوست بوده و در برنامه صبحانه او نیز جای دارد.

گشتی در کلکسیون طلا و جواهرات و لباس شارلیز ترون

 شارلیز ترون در ای استایل سفید رنگ که کمربند بزرگ مشکی

( شارلیز ترون در  ای  استایل سفید رنگ که کمربند  بزرگ مشکی، به  عنوان اکسسوری،  شکست رنگ خوبی را در این تیپ پدید آورده است، در اکران فیلم KIMMEL شرکت کرد. بلوز رافل شارلیز و کلا این استایل زیبا، محصولی  از برند ژیوانشی (GIVENCHY) است که در مارج ۲۰۱۸ میلادی در لس آنجلس بر  تن کرد )

شارلیز ترون کت و شلوار زنانه مجلسی شیک آستین بلندی از برند کریستین دیور

( شارلیز ترون هم چون دیوید بکهام که به کفش کتانی  سفید علاقه  دارد یا آنجلینا جولی  که طرفدار کت سفید اسپرت است، طرفدار رنگ سفید بوده و در این عکس نیز، کت و شلوار  زنانه  مجلسی  شیک آستین بلندی از برند کریستین  دیور را بر تن دارد که برای عاشقان تاکسیدوهای سفید، الگوی جذابی به شمار می رود. او این استایل را در  مارچ  ۲۰۱۸ میلادی  در  اکران  فیلم GRINGO در REGAL LA  STADIUM  بر  تن داشت. )

تیپ مشکی رنگ شارلیز ترون در این استایل نیزمحصول کریستین دیور

(مدل مو های خانم ترون  همواره یکی از استایل های جذاب و پر طرفدار در  میان بانوان جوان است که در این تصویر این طرح  ساده را مشاهده می کنید. تیپ مشکی رنگ او در این استایل نیزمحصول کریستین دیور  بوده  که او در  اکران فیلم بلوند اتمی (ATOMIC BLONDE)  در  ACE HOTEL  لس انجلس در جولای ۲۰۱۷ میلادی  بر تن  داشت)

 استایل تمام مشکی شارلیز ترون

(در  این عکس، استایل تمام مشکی وی را مشاهده می کنید که شلوار جذب مشکی  رنگ را با یک پیراهن خوش دوخت  بر تن کرده است. با  توجه به قد ۱۸۰ سانتی متری او ، استایل تمام مشکی  سبب  شده تا قد او کشیده تر  به نظر برسد. کنتراست رنگ لباس با رنگ پوست و مو خانم ترون در این  عکس جذابیت خاصی را تداعی می کند. شارلیز  این تیپ را در جولای ۲۰۱۷ در مراسمی   که در راکفلر سنتر  برگزار شده  بود در نیویورک بر  تن داشت)

 استایل تمام مشکی

(در این عکس، از کلکسیون  طلا و جواهرات شارلیز ترون ، شاهد گل میخ الماس از ایشان هستیم که مثل همیشه با مدل مو ساده  راست به چپ کوتاه و رژ لب ملایم، ترکیب صورتی رنگ ملایم  چهره  او را به ارمغان آورده  است. جزییات گردن بند و گل  میخ اعلام  نشده اما او این استایل را در جولای ۲۰۱۷ میلادی در  لس آنجلس  در زمان اکران فیلم  بلوند اتمی ست کرده بود)

شیک ترین گردن بند و گوشواره خوشه ای الماس خود را که محصولی از برند چوپارد (CHOPRAD)

( شارلیز ترون در این عکس،  شیک ترین  گردن بند و گوشواره  خوشه  ای  الماس  خود را که محصولی از برند چوپارد (CHOPRAD)  است  به نمایش  گذاشت. تناسب رنگ  گردن بند  ۴ لایه و گوشواره  با نگین  کاری های جذاب  دکلته  خانم شارلیز، این استایل  را در  مارچ ۲۰۱۷ به  یکی  از تیپ های دوست داشتنی او تبدیل کرد. او در این عکس، در شو  چوپارد  شرکت کرده  بود)

 شارلیز در این استایل سراسر مشکی طرح دار که با عینک آفتابی شانل

 ( شارلیزدر  این  استایل  سراسر مشکی طرح  دار که با عینک آفتابی  شانل ست شده است، لباسی  از برند محبوب لاکچری خود یعنی CHRISTIAN dior را بر  تن داشته  و در DIRO  RUNWAY  SHOW  ۲۰۱۸  در  سانتا مونیکا، بهشت کالیفرنیا  آمریکا  حضور  پیدا کرد.  استایلی  جذاب  و شیک برای بانوانی که به دنبال الگوهای  لباس زمستانی تیره  می گردند)

شارلیز ترون ، تیپ رمانتیک با گوشواره های کوچک الماس

(در این استایل، شارلیز ترون ،  تیپ رمانتیک خود را با گوشواره های کوچک الماس و گردن بند های یقه ای چند لایه  ستاره ای  و گرد ریز ست کرده است که با مو بافته  شده، ترکیب جذابی  را به ارمغان اورد. این تیپ را در آوریل ۲۰۱۷ میلادی در زمان شرکت در مراسم FATE OF THE  FURIOUS در  هال  موسیقی  نیویورک بر  تن داشت)

لباس لیمویی رنگ مجلسی با روبان مشکی می تواند با موی بلوند و گوشواره کوچک

(شکوه سادگی را در  زیبایی این استایل او مشاهده می کنید که چگونه ترکیب لباس لیمویی رنگ مجلسی  با روبان مشکی می تواند با موی  بلوند و گوشواره کوچک، ترکیب موقری را خلق کند. او این تیپ را در زمان شرکت در مراسم FAST & FURIOUS 8 در هتل ویلاماگنا مادرید در  آوریل ۲۰۱۷ میلادی ارائه نمود)

شارلیز ترون شارلیز ترون در تیپ، از یک روبان مشکی مورد علاقه اش بستن مو های بلوند

( شارلیز ترون  در این  تیپ،  از  یک روبان مشکی  مورد علاقه  اش برای  بستن مو های بلوند  استفاده کرده  و از کلکسیون طلا و جواهراتش، گوشواره الماس خوشه ای را به  نمایش می  گذارد که با گردن بندهای چند لایه  ظریف کاری شده ترکیب دوست داشتنی از محصولات CHOPARD را خلق کرده است. او این ترکیب  را در سال  ۲۰۱۷ در هتل مارتینز رونمایی  کرد)

 کلکسیون طلا و جواهرات الماس شارلیز ترون

(در این تصویر،  کلکسیون طلا و جواهرات الماس او را مشاهده می کنید که گردن بند ساده الماس با موی بلوند صاف  و بلند او که بخشی  از چهره را پوشانده ، ست شده است. او این  استایل را در آوریل ۲۰۱۷ میلادی  در پاریس  فرانسه در  هتل  LE GRAND REX رونمایی کرد)

 شارلیز ترون در یک لباس پرینت شده بنفش

( شارلیز ترون در یک لباس پرینت شده بنفش که گل های بهاری روی آن نقش بسته است را در یک محصول گوچی (GUCCI) مشاهده می کنیم. او این تیپ را در مارچ ۲۰۱۷ میلادی در لس آنجلس کالیفرنیا ست کرد)

شارلیز ترون در این عکس لباسی از سالوادور فرگامو

( شارلیز ترون ، در این عکس، لباسی از سالوادور فرگامو (SALVADORE  FERRAGAMO) را بر تن داشت که در مارچ  ۲۰۱۷ میلادی  رونمایی کرد )

شارلیز ترون در این عکس با لباس مشکی

( شارلیز ترون در این عکس، لباس  مشکی  رنگ بدون آستین را با مو های بلوند روی شانه ست کرده است که از برند کریستین لوبوتین (CHRISTIAN LOUBOUTIN)  می باشد. او  این تیپ را در مارچ ۲۰۱۷ میلادی در شهر آستین تگزاس  رونمایی کرد )

شارلیز و تیپش در هشتاد و نهمین مراسم اسکار ۲۰۱۷ میلادی

( او، این تیپ را در هشتاد و نهمین مراسم اسکار ۲۰۱۷ میلادی ست کرد که شاهد یکی از جذاب ترین گوشواره های الماس کلکسیون طلا و جواهرات ایشان هستیم که هم  چون قبل، برند CHOPARD  است. )

 شارلیز ترون با لباس مشکی آستین کوتاه را با مو های موج دار

( ترون در این  استایل، لباس مشکی آستین کوتاه را با مو های موج دار بلوند روی شانه و گل میخ  الماس ست کرده است و در اکران فیلم ATOMIC BLONDE  شرکت کرد. این تیپ در مارچ ۲۰۱۷ در  شهر آستین  و در سالن  SXSW رونمایی شد)

شارلیز ترون با یک گوشواره زیبا ساده بلند الماس

(در  این عکس،  شارلیز ترون با یک گوشواره زیبا ساده  بلند الماس از برند CHOPRAD، مدل مو خاص را با لبخند ملیح همراه کرده  است. استایلی که در  مارچ  ۲۰۱۷ در پاریس رونمایی شد و گردن بند دو لایه الماس ، زیبایی آن را با این  لباس  مشکی دیور، دو چندان کرده است)

شارلیز ترون را با پیراهن سورمه ای و کت مشکی مجلسی

(در این عکس، شارلیز ترون را با پیراهن سورمه ای و کت مشکی مجلسی شیک از  برند PAUL  SMITH مشاهده می  کنید که ترکیبی جذاب  در سفرش  به نیویورک ۲۰۱۷ میلادی است)

تیپ شارلیز ترون در یک لباس گیپور مشکی رنگ

(در این استایل، تیپ شارلیز ترون را در یک لباس گیپور مشکی رنگ که با ژاکت مانیش ست شده است مشاهده می کنیم که باز هم  شکوه طراحی  کریستین دیور  را به نمایش می گذارد.  او این تیپ را در در  اکتبر ۲۰۱۶ میلادی در کالیفرنیا و در سالن MILK STUDIO رونمایی  نمود)

شارلیز ترون را در فرش قرمز جشنواره کن فرانسه

(در این عکس، شارلیز ترون را در فرش قرمز جشنواره کن فرانسه  مشاهده می کنید که پنت سوئیت مشکی رنگ کریستین دیور را با پیراهن سفید یقه  باز  و گردن  بند الماس یقه ای از CHOPARD ست کرده  است. او این استایل را در شصت و نهمین مراسم کن در ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کرد. همراهی  این استایل  با کفش پاشنه  بلند DIOR، جذابیت  خوبی  به  استایل  تمام مشکی روی  رد کارپت بخشیده است)

 شارلیز ترون در این مدل مو بلوند

( شارلیز ترون ،  در این  مدل مو بلوند ست شده  با لباس  مشکی و پیراهن سفید و گل میخ الماس، در شصت و نهمین دوره  جشنواره فیلم  کن فرانسه  برای اکران فیلم THE LAST FACE  شرکت کرد)

 شارلیز ترون در استایل مینیمال

(در این عکس،  شارلیز ترون را در استایل مینیمال مشاهده می کنید که با صندل های مشکی دیور  و لباس آستین بلند گیپور مشکی، کاری از خانه مد الکساندر مک کویین (ALEXANDER MCQUEEN) ست شده است. او این تیپ را در فرش قرمز وارنر استودیو در آوریل ۲۰۱۶ میلادی رونمایی  کرد)

شارلیز ترون با مدل مو کوتاه و گل میخ الماس ظریف

( شارلیز ترون ،  با مدل مو کوتاه و گل میخ الماس ظریف و لباس لیمویی در هتل چهار فصل لس آنجلس در بورلی هیلز شرکت کرد که مربوط به  جولای  ۲۰۱۶ میلادی  می باشد)

شارلیز ترون در ابن استایل اسپرت مشکی ساده که با پیراهن یقه هفت سورمه ای

( شارلیز ترون در ابن استایل اسپرت مشکی ساده که با پیراهن یقه هفت سورمه ای ست شده است در مراسم WE در کالیفرنیا حاضر شد)

شارلیز ترون با گل میخ های ریز را با لباس تور دار سفید

( شارلیز ترون ، یک پونی  تیل با گل میخ های ریز را با لباس  تور دار سفید در  جریان اکران  HUNTSMAN  WINTER  بر  تن داشت که به آوریل  ۲۰۱۶ میلادی مربوط  است )

شارلیز ترون و این آرایش موهای پلاتینیومی

( شارلیز ترون ، این آرایش مو های پلاتینیومی – بلوند موج دار خود را در جریان اکران فیلم آخرین چهره در سال  ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کرد)

شارلیز ترون این استایل شیک و ساده در سال ۲۰۱۵ میلادی

( شارلیز ترون ، این استایل شیک و ساده در سال ۲۰۱۵ میلادی در جریان اجلاس SOCIAL GOOD  SUMMIT  نیویورک ست کرد)

لباس برند ZIMMERMANN از شارلیز ترون

(اگر  به دنبال کت و دامن شیک مجلسی هستید، این لباس برند ZIMMERMANN  شارلیز ترون را پیشنهاد می کنیم که خوش دوخت و ساده و رنگارنگ بوده و کنتراست رنگ خوبی را با بلیزر مشکی رنگ به ارمغان آورده است. )

شارلیز ترون با این استایل و مو های بلوند موجی

( شارلیز ترون ،  در این استایل، مو های بلوند موجی روی شانه را با بلیزر  مشکی رنگ و پیراهن گیپور  سفید یقه بسته ست کرده است . این تیپ در مارچ ۲۰۱۵ میلادی در هامبورگ آلمان رونمایی شد)

استایل جوان و ساده و شیک شارلیز ترون

(در این تیپ ، استایل  جوان و ساده و شیک شارلیز ترون را در در جشنواره کن برای اکران مکس دیوانه:  جاده خشم مشاهده می کنید. تیپی در مارچ ۲۰۱۵ میلادی)

شارلیز ترون و مو های بلوند کوتاه موجی

( شارلیز ترون ، مو های بلوند کوتاه موجی خود را با گوشواره  الماس در رد کارپت کن ۲۰۱۵ ست کرد)

شارلیز ترون در این عکس و آرایش مو بافته شده

( شارلیز ترون در این عکس، آرایش مو بافته شده جذاب او طرح UPDO را مشاهده می کنید که با گل میخ الماس هری وینستون (HARRY WINSTON) ست شده  است و او این تیپ را در  مراسم اکران DARK PLACES درکالیفرنیا ۲۰۱۵ میلادی ست کرد.)

شارلیز ترون را با صندل های مشکی و کاردیگان بژ

(در این عکس، شارلیز ترون را با صندل های مشکی و کاردیگان بژ در فرودگاه مشاهده می کنید که در جولای  ۲۰۱۵  میلادی رونمایی کرد)

 شارلیز ترون در فروشگاه NASTY GAL MELROSE

(در این عکس، وی را در فروشگاه NASTY GAL  MELROSE در نوامبر ۲۰۱۴  میلادی در لس آنجلس مشاهده  می کنید که کت شیکی را با پیراهن یقه باز مشکی ست کرده است)

تیپ اسپرت شارلیز ترون با عینک آفتابی

(در این تصویر، تیپ اسپرت شارلیز ترون را مشاهده می کنید که عینک آفتابی فریم مشکی از  KAREN  WALKER  را با کیف چرمی جذاب دستی الکساندر مک کویین در جولای  ۲۰۱۵  ست کرده است. )

شارلیز ترون در اکران فیلم یک میلیون راه برای مردن

( شارلیز ترون  در این طرح، درجریان اکران فیلم یک میلیون راه برای مردن، رژ لب قرمز MAC  را با لباس مشکی و گوشواره و گردن بند ظریف در لندن ۲۰۱۴ ست کرده است.  )

شارلیز ترون در این عکس در فشن شو

( شارلیز ترون در این عکس، در فشن شو کریستین دیور شرکت کرده و رژ لب کمرنگی را با استایل مو بلوند کوتاه که به سمت پشت سر آرایش  شده است، در پاریس  ۲۰۱۴ میلادی  رونمایی کرد. )

شارلیز ترون در این طرح مجلسی شیک جذاب براق و درخشنده

( شارلیز ترون ، این طرح  مجلسی شیک جذاب براق و درخشنده را که از  کریستین دیور بوده، در فشن شو این برند در پاریس  ۲۰۱۴  میلادی رونمایی کرد. )

شارلیز ترون و مدل مو کوتاه

( شارلیز ترون ، مدل مو کوتاه خود را در فرش قرمز MET GALA  با مدلی جذاب از کلکسیون گوشواره های الماس خود رونمایی کرد که استایل  وی  را در مارچ ۲۰۱۴  در نیویورک نشان می دهد)

شارلیز ترون با مدل موی کوتاهش با دکلته مشکی

( این سوپر استار خوش قیافه ، مدل مو کوتاه خود را با دکلته مشکی  و گل میخ الماس و رژ لب قرمز رنگ ست کرده است. استایلی از او در  مارچ ۲۰۱۴ میلادی)

شارلیز ترون در این لباس جذاب طرح برگ

( شارلیز ترون ، در این لباس جذاب طرح برگ کم تر دیده شده از کلکسیون لباس ایشان، ستی دیدنی را در WALLIS  ANNENBERG CENTER  رونمایی کرد)

شارلیز ترون با کفشی مشکی با نوک سفید

( شارلیز ترون  در این طرح، کفشی مشکی با نوک سفید که یاداور طرح های نوستالژیک  گابریل شانل در اوایل  قرن بیستم هست را از برند GIUSEPPE ZANOTTI در مراسم VARIETY POWER رونمایی کرد)

شارلیز ترون و استایل تابستانی

( شارلیز ترون را در این عکس، استایل تابستانی را با کاردیگان طوسی را با دامن  کوتاه مشکی  رونمایی کرده  است)

شارلیز ترون با تیپ کت و شلوار مشکی اسپرت

( شارلیز ترون در این عکس، تیپ کت و شلوار مشکی اسپرت را با لباس سیاه و سفید راه راه ست کرده  که با کیف دیور چرمی مشکی در لس آنجلس همراه شده است. )

شارلیز ترون و مدل مو کوتاه جذاب

( شارلیز ترون در این عکس، مدل مو کوتاه جذاب خود را با یک گوشواره  مروارید ست کرده است که مربوط  به استایل ایشان در  اکتبر ۲۰۱۳ میلادی  می باشد)

شارلیز ترون استایل مو کوتاه همیشگی

(در این  عکس،  وی استایل مو کوتاه همیشگی خود را با مدل چتری خود را با گل میخ ریز در  ژانویه  ۲۰۱۴ در  لس آنجلس کالیفرنیا ست کرده است)

شارلیز ترون با کیف دستی چرمی سیاه و سفید

(در این  عکس ، شارلیز ترون را با کیف دستی چرمی سیاه و سفید از  STELLA  MCCARTNEY  شاهد هستیم که با لباس سفید آستین کوتاه ست شده است. تیپی برای  اکتبر ۲۰۱۳ میلادی در بورلی هیلز کالیفرنیا)

شارلیز ترون را با شلوار جین کاپری و پیراهن مشکی رنگ

(در این طرح، این سوپر استار خوش قیافه را با شلوار جین کاپری و پیراهن مشکی رنگ بدون آستین دکمه دار در روزهای تابستانی لس آنجلس مشاهده می کنیم)

شارلیز ترون با طرح شلوار جین پاره

(در این طرح، شارلیز ترون را با طرح شلوار جین پاره با یک بلیزر  مشکی با ساتن مشاهده می کنیم که در آوریل ۲۰۱۳ میلادی در بورلی هیلز رونمایی کرد)

شارلیز ترون با استایل اسپرت تابستانی با شلوار جین

( شارلیز ترون  در این طرح، استایل اسپرت تابستانی را با شلوار جین جذب به  نمایش می گذارد که در حال خرید تابستانی در لس آنجلس کالیفرنیا است.  طرح های راه راه خاکستری و سفید هم گزینه خوبی برای شلوارهای جین و تیپ کژوال می  باشد)

 شارلیز ترون با این طرح شلوار جین LEVI’S

( شارلیز ترون در این طرح، شلوار جین  LEVI’S را با کیف مشکی چرمی دیور ست کرده است. او پسر خردسالش را که به فرزندی  گرفته در بغل دارد)

شارلیز ترون و پسرش جکسون

(در این طرح، شارلیز ترون ، سویتر با طرح گورخر از برند MADWELL را در حالی که پسرش جکسون را در آغوش دارد با شلوار جین زیپ دار طلایی رنگ از برند ELLIOT ست کرده  است)

شارلیز ترون را با شلوار کاپری و ژاکت چرمی مشکی

(در این استایل،  او را با شلوار کاپری و ژاکت چرمی مشکی مشاهده میکنیم که در منطقه هالیوود، تیپ  کژوال را در  دسامبر۲۰۱۲ میلادی رونمایی می کند)

شارلیز ترون و ژاکت چرمی جلو باز بلند

(در این استایل، شارلیز ترون را ژاکت چرمی جلو باز بلند کشمیر از برند DONNA KARAN شاهد هستیم که با تاپ صورتی طرح دار ست شده است)

شارلیز ترون و کیف دستی بزرگ

(در این استایل، شارلیز ترون کیف دستی بزرگ کرم رنگ را با نوارهای چرمی مشکی مشاهده میکنیم که با استایل کژوال سورمه ای تابستانی همراه کرده است)

 شارلیز ترون را با لباس سرخ رنگ

(در این عکس،  مدل مو دم اسبی این سوپر استار خوش قیافه را با لباس سرخ رنگ در مراسم SNOW  WHITE HUNTSMAN  در  مادرید ۲۰۱۲ میلادی  مشاهده  می کنیم)

 شارلیز ترون او شبیه اسکارلت یوهانسون

(در این عکس او شبیه اسکارلت یوهانسون، هنرپیشه معروف هالیوودی شده که با چشمان اسموکی و گوشواره های سبز رنگ شیک، در اکران جهانی SNOW WHITE شرکت کرده است)

شارلیز ترون هنرپیشه سرشناس و خوش استایل هالیوود

(در این عکس، شارلیز ترون ، هنرپیشه سرشناس و خوش استایل  هالیوود  را با جامه گیپور  بلند از برند EMILIO PUCCI  شاهد هستیم که این استایل دراماتیک را در فرش قرمز نود و هشتمین مراسم سالانه انجمن خبرنگاران کاخ  سفید در آوریل ۲۰۱۲  میلادی در واشنگتن دی سی بر تن کرد)

شارلیز ترون با کت و دامن طرح دار

(در این عکس، او را با کت و دامن طرح دار شیک سفید و مشکی که محصولی از برند رولاند مورت (ROLAND MOURET) است مشاهده می کنیم که در لندن  ۲۰۱۲  میلادی بر تن داشت)

فیلم شناسی شارلیز ترون

فیلم شناسی شارلیز ترون

(گریم این سوپر استار خوش قیافه در  فیلم هیولا)

شارلیز ترون در صحنه ای در فیلم وکیل مدافع شیطان

( شارلیز ترون در صحنه ای در فیلم وکیل مدافع شیطان)

  • ۱۹۹۵: بچه های کورن (CHILDREN OF CORN)
  • ۱۹۹۶: ۲ روز در دره  و آن کاری  که می کنی
  • ۱۹۹۷: آزمون و خطا / وکیل  مدافع شیطان
  • ۱۹۹۸: شهرت / جو یانگ نیرومند
  • ۱۹۹۹: همسر فضا نورد / قوانین خانه سایدر
  • ۲۰۰۰: بازی های گوزن قطبی، محوطه، افسانه  بگر ونس و مردان افتخار
  • ۲۰۰۱: نوامبر شیرین، نفرین عقرب  یشمی و دقیقه ۱۵
  • ۲۰۰۲: به دام افتاده، بیدار شدن در رنو
  • ۲۰۰۳: کسب و کار ایتالیایی
  • ۲۰۰۳: هیولا
  • ۲۰۰۴: زندگی و مرگ پیتر سلرز،  سر در ابرها
  • ۲۰۰۵: سرزمین شمالی، ایان فلاکس
  • ۲۰۰۷: در دره
  • ۲۰۰۸: خوابگردی، جنگ در سیاتل
  • ۲۰۰۹: جاده، آسترو بوی
  • ۲۰۱۱: بزرگسالان جوان
  • ۲۰۱۲: سفید برفی و شکارچی
  • ۲۰۱۴: یک میلیون راه برای  مردن  در غرب
  • ۲۰۱۵: مکان های تاریک، مکس دیوانه: جاده خشم، آخرین چهره
  • ۲۰۱۶: کویو و دو تار، شکارچی
  • ۲۰۱۷: سرنوشت خشمگین و بلوند اتمی.

چهره بدون آرایش شارلیز ترون

( چهره بدون آرایش شارلیز ترون )

شالیز ترون بدون آرایش

(چهره بدون آراش این سوپراستار)

شارلیز ترون قبل و بعد از حمل جراحی پلاستیک

( شارلیز ترون قبل و بعد از حمل جراحی پلاستیک در سال  ۲۰۰۷ میلادی)

شارلیز ترون و کیانو ریوز

( شارلیز ترون و کیانو ریوز)

شارلیز ترون و کیانو ریوز در مراسم

( شارلیز ترون  و کیانو ریوز)

شارلیز ترون و کریس همسورث

( شارلیز ترون  و کریس همسورث)

سریال های شارلیز ترون

سریال های شارلیز ترون

اون تا کنون در ۳ سریال  تلویزیونی  ایفای نقش کرده  است:

  • ۱۹۹۷: محرمانه های  هالیوود (HOLLYWOOD CONFIDENTIAL) در نقش  سالی
  • ۲۰۰۵: پرورش  شکست خورده در  نفش ریتا
  • ۲۰۰۶: مرغ رباتی (ROBOT CHICKEN)  در نقش  مادر دانیل

اینستاگرام شارلیز ترون

شارلیز ترون مثل آنجلینا جولی  که فعالیت چندانی در اینستاگرام ندارد، تعداد کمی  از تصاویر  خود را در صفحه اختصاصی خود در اینستاگرام بارگذاری  کرده است. او حدود ۳.۵ میلیون  فالور  دارد.

اینستاگرام شارلیز ترون

(پست اینستاگرامی شارلیز ترون در حمایت از حقوق زنان در  تظاهرا مارچ  ۲۰۱۸ در واشنگتن دی سی)

 جزییات آرایش شارلیز ترون

(اگر می خواهید جزییات آرایش  این سوپر استار خوش قیافه را در تصویر مشاهده کنید، به این تگ ها رجوع کنید:‌ @jasonreitman #DiabloCody@tullymovie)

سلفی های شارلیز ترون

( از کلکسیون سلفی های شارلیز ترون )

  • برند محبوب مد و لباس این سوپر استار خوش قیافه در سال  های اخیر را می شناسید؟
  • می دانید شارلیز ترون کدام برند طلا و جواهرات را دوست دارد؟
  • آیا می دانید خانه او در کدام منطقه لس آنجلس قرار دارد؟
  • آیا رنگ مورد علاقه شارلیز ترون را می دانید؟
  • آیا با رازهای زیبایی شارلیز ترون آشنا هستید؟
  • آیا می دانید وی چگونه مدل مو خود را با لباس های اسپرت و مجلسی ست می کند؟
  • آیا دوست دارید رژیم غذایی خانم ترون آشنا شوید؟
  • آیا می دانید کدام برند ساعت،  با شارلیز ترون همکاری  دارد؟
  • آیا می خواهید با این سوپر استار خوش قیافه مکاتبه کنید؟
  • آیا قصد همکاری تبلیغاتی و اجتماعی با پروژه شارلیز ترون را در سال جاری دارید؟
  • آیا می خواهید کتابی درباره فعالیت های هنری و خیرخواهانه او بنوسید؟
  • آیا با رازهای کسب و کار شارلیز ترون آشنا هستید؟
  • آیا میدانید کدام یک از فیلم های این سوپر استار خوش قیافه توسط خودش سرمایه گذاری شد؟
  • آیا پر فروش ترین فیلم شارلیز ترون را می شناسید؟
  • آیا به دنبال تصاویری از زندگی خصوصی شارلیز ترون  هستید؟
  • آیا تصاویر کم تر دیده شده از زندگی شارلیز ترون را دیده  اید؟
  • آیا با رازهای کمد لباس کپسولی شارلیز ترون آشنا هستید؟
  • آیا دوست دارید درباره سبک زندگی  دیجیتالی شارلیز ترون بدانید؟
  • برند عطر مورد علاقه شارلیز ترون  را می شناسید؟
  • آیا برند محبوب اکسسوری این سوپر استار خوش قیافه را می دانید؟
  • آیا می دانید چرا او مو بلوند خود را معمولا با پیراهن نقره ای ست می کند؟
  • آیا می دانید چرا شارلیز ترون از آرایش خنثی استفاده می کند؟
  • آیا می توانید چه برند کرم پودر برنزه کننده توسط شارلیز استفاده می شود؟
  • دوست دارید کت و شلوار زنانه مجلسی  شیک با الهام از طرح های شارلیز  سفارش دهید؟

از کارشناسان  لوکس تهران بپرسید. سوالات خود را کامنت کنید

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.


بیشتر بخوانید :

شارلیز ترون ستاره هالیوودی در دهه چهارم زندگی اش ، بدون شک یکی از زیباترین زنان تاریخ سینماست. این ستاره محبوب که اصالتا اهل آفریقای جنوبی بود پس از حضوری ناموفق به عنوان مدل در کشور ایتالیا به امید بازیگر شدن به شهر لوس آنجلس رفت. شارلیز ترون در سال ۱۹۹۵ بصورت اتفاقی وارد دنیای سینما شد و توانست با استعداد خاص خود بزودی راه خود را در دنیای پرتلاطم هالیوود باز کند.

شارلیز ترون علاوه بر درخشش در بسیاری از فیلم های سینمایی و تلویزیونی حضوری فعال در مجامع اجتماعی دارد. شارلیز ترون یکی از فعالان حمایت از حقوق زنان است. او همچنین در زمینه حمایت از محیط زیست و حیوانات نیز فعالیت های گسترده ای را به ثبت رسانده است.

شارلیز ترون یکی از ستارگانی است که ظاهر خیره کننده او غالبا جزء زیباترین های فرش های قرمز سال قرار می گیرد. او در انتخاب لباس شب و جواهرات زیبا بسیار خوش سلیقه است. برند مورد علاقه ترون کریستین دیور است، شارلیز ترون تقریبا در تمامی فرش قرمزها با لباس های این برند ظاهر شده است.

در ادامه نگاهی به بهترین لباس شب های شارلیز ترون زیبا می اندازیم.

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، اسکار 2017

طراح لباس : کریستین دیور، اسکار ۲۰۱۷

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، جشنواره فیلم کن 2016

طراح لباس: کریستین دیور، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، اسکار 2016

طراح لباس: کریستین دیور، اسکار ۲۰۱۶

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، جشنواره فیلم کن 2015

طراح لباس: کریستین دیور، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، سال 2014

طراح لباس: کریستین دیور، سال ۲۰۱۴

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، جشنواره مت گالا 2014

طراح لباس: کریستین دیور، جشنواره مت گالا ۲۰۱۴

طراح لباس شارلیز ترون : دیور، اسکار 2014

طراح لباس: دیور، اسکار ۲۰۱۴

طراح لباس شارلیز ترون : دیور، اسکار 2013

طراح لباس: دیور، اسکار ۲۰۱۳

طراح لباس شارلیز ترون : گوچی، سال 2013

طراح لباس: گوچی، سال ۲۰۱۳

طراح لباس شارلیز ترون : لانوین، سال 2012

طراح لباس: لانوین، سال ۲۰۱۲

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، سال 2012

طراح لباس: کریستین دیور، سال ۲۰۱۲

طراح لباس شارلیز ترون : کریستین دیور، گلدن گلوب 2012

طراح لباس: کریستین دیور، گلدن گلوب ۲۰۱۲

طراح لباس شارلیز ترون : ورساچه، ضیافت ونیتی فیر 2011

طراح لباس: ورساچه، ضیافت ونیتی فیر ۲۰۱۱

 شارلیز ترون جشنواره ونیز 2008

جشنواره ونیز ۲۰۰۸

 شارلیز ترون جایزه انجمن بازیگران فیلم 2005

جایزه انجمن بازیگران فیلم ۲۰۰۵

طراح لباس شارلیز ترون : ورا وانگ، ضیافت ونیتی فیر 2000

طراح لباس: ورا وانگ، ضیافت ونیتی فیر ۲۰۰۰

شارلیز ترون طراح لباس : کریستین دیور، سال 2014

طراح لباس : کریستین دیور، سال ۲۰۱۴

شارلیز ترون سال 2006

سال ۲۰۰۶

شارلیز ترون اسکار 2004

اسکار ۲۰۰۴

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا