عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های بهاره مردانه

معرفی برندهای معروف ادکلن مردانه برای فصل بهار

با وجود تعدد بالای ادکلن های بهاره مردانه بعضی از ادکلن ها با رایحه اعجاب انگیز خود پیشتازند. در لیستی که در ادامه می آید برترین ادکلن های بهاره مردانه برای انواع سلیقه های معرفی شده است تا بتوانید انتخاب آسانتر و مطمئن تری را تجربه کنید.

ادکلن مردانه کارتیر پاشا نسخه ی نویر

قیمت : ۱۱۲ دلار

ادکلن کارتیر پاشا ریشه در تاریخچه ی برند کارتیر دارد، چرا که پادشاه مراکش با مواجه شدن با این عطر در ساخت ساعت های مچی این برند همکاری تاثیرگذاری داشت. بهترین توصیف این عطر، عبارت ملایم اما مردانه است. آنچه این عطر را منحصربفرد کرده است، قدرت آن علیرغم عدم استفاده از مشک و دیگری رایحه های قوی معمول است.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ کارتیر پاشا نسخه ی نویر

( Cartier Pasha Edition Noire)

ادکلن مردانه جان وارواتوس

قیمت : ۱۵۰ دلار

این ادکلن، که عطر پیچیده ای بشمار می آید، محصولی از وارواتوس (طراح فشن مردانه) بوده و چیزی بسیار فراتر از دیگر رایحه هایی است که از چوب عود گرفته می شوند. در کنار عود (که به آن چوب آگار نیز گفته می شود و جالب است بدانید که یکی از گرانترین چوب های جهان است)، این عطر ترکیبی شگفت انگیز از فلفل، هل، مریم گلی، تنباکو و کهربا و بسیاری چیزهای دیگر است.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ جان وارواتوس

(John Varvatos Oud Cologne)

ادکلن مردانه بولگاری من بلک

قیمت : ۶۸ دلار

بولگاری با استفاده از تلفیق رایحه نوعی نوشیدنی، مرکبات و همچنین رایحه گل ها  توانست یک ادکلن جذاب خلق کند که در بین انبوه بیشماری از پیشنهادها، گزینه ای برجسته شود. این ادکلن با بوی بی نظیر خود می تواند گزینه ای مناسب برای تمام فصول سال باشد.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ بولگاری من بلک

(Bvlgari Man Black Cologne)

ادکلن مردانه گود کلین لاو لجندز

قیمت : ۶۰ دلار

این عطر با بوی خاص و پر انرژی خود حسی منحصربفرد را به شما القاء می کند. اگر می خواهید عطر هدیه دهید در خرید این ادکلن شک نکنین خصوصا اگر در فکر خرید کادویی رمانتیک هستید.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ گود کلین لاو لجندز

(Good Clean Love Legends Cologne)

ادکلن مردانه اودین نیویورک

قیمت : ۱۴۵ دلار

تانوک با بویی عمیق، دودی، چوبی، با اندک رایحه ای از جوز هندی و دیگر ادویه جات یکی از سنگین ترین عطرهای فهرست ما بشمار می آید. این عطر بسیار گرم است و انتخاب آن کاملا سلیقه ای است.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ اودین نیویورک

(Odin New York Tanoke Formula Seven Men’s Eau de Parfum)

ادکلن مردانه واندر وود کوم دس گارکنز

قیمت : ۱۰۳ دلار

شرحی بهتر از این وجود ندارد: بوییدن این ادکلن عالی، مانند این است که جنگل را بوییده اید. ااگر به بوی درختان و گیاهان جنگلی علاقه دارید این ادکلن بهترین انتخاب ممکن است. جالب است بدانید که این عطر یکی از محبوبترین عطرها در میان مردان اروپایی است.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ واندر وود کوم دس گارکنز

(Comme Des Garçons Wonderwood Men’s Eau de Parfum)

ادکلن مردانه مُسک روجر فردریک ماله

قیمت : ۲۷۰ دلار

رایحه  ملایمی از کهربا، مُشک، وانیل، و دارچین هسته اصلی این عطر را تشکیل می دهد. این عطر بوی بسیار عمیقی دارد که بسیار آرامش بخش است.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ مُسک روجر فردریک ماله

(Frederic Malle Musc Ravageur Men’s Eau de Parfum)

ادکلن مردانه تام فورد توباکو وانیل

قیمت : ۲۲۵ دلار

این عطر یک ادکلن بی نظیر است که گوشه ای دنج و گرم و نرم بعد از گذراندن یک روز کامل در سرما را به یاد شما می آورد. رایحه های تنباکو، زنجبیل، وانیل و کاکائو کاملا با هم ادغام شده اند تا یک عطر تام فورد عالی دیگر را پدید آورند که نمی توان از آن چشم پوشید.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ تام فورد توباکو وانیل

(Tom Ford Tobacco Vanille Men’s Eau de Parfum)

عطر جامد برید برند

قیمت : ۳۵ دلار

عطرهای  جامد همه جا رایج نیستند، اما این پیشنهاد فصلی مناسب بریدبرند یکی از ادکلن های مورد علاقه ی سیاری است. ترکیب رایحه ی مرکبات و میخک، عطری هیجان انگیز از تعطیلاتی را می دهد که در آن، با فردی جذاب و دلربا آشنا شده اید.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ عطر جامد برید برند

(Beardbrand Spiced Citrus Men’s Solid Cologne)

ادکلن مردانه میستر مارولوس بیردو

قیمت : ۱۵۰ دلار

اکثر ادکلن های بیردو، اثر مختصری از رایحه های سنگین را دارند که باعث می شود به انتخابی ایده آل به عنوان عطرهای بهاری تبدیل شوند. مخلوطی از رایحه ی چوب سدر و عنبر و ماندارین و شکوفه ی پرتقال ترکیبی عجیب و در عین حال بسیار قابل توجه به دست می دهد.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ میستر مارولوس بیردو

(Byredo Parfums Mister Marvelous Men’s Eau de Parfum)

ادکلن مردانه هرمس روکابار ادو تویلت

قیمت ادوتویلت : ۸۳ دلار

بعد از اولین استفاده مواظب باشید نت های تازه، سبز، و مرکبات محور آن شما گول نزند. رایحه اصلی این عطر  ترکیب قدرتمندی از عنبر و سرو است . این عطر همانند دیگر عطرهای هرمس توانست ظرف مدت کوتاهی جای خود را در بازار پررونق عطر و ادکلن باز کند.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ هرمس روکابار ادو تویلت

(Hermès Rocabar Eau de Toilette)

 ادکلن مردانه شانل بلو د شانل

قیمت پرفیوم  : ۹۰ دلار

این عطر یکی از ادکلن های کلاسیک شانل است.. این عطر و بوی تازه آن به علت وجود کمی مشک است رایحه ای ملایم دارد که آن را برای فصل بهار مناسب می سازد.

برندهای معروف ادکلن مردانه ؛ شانل بلو د شانل

(Chanel Bleu De Chanel Men’s Eau de Parfum)

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا