خودروهای لوکس

کونیگ‌زگ آگرا آر اس: خودروی اسطوره ای

آخرین مدل از خانواده کونیگ زگ را بشناسید

کونیگ‌زگ آگرا آر اس گریفون (KoenigseggAgera RS Gryphon) . کونیگ‌زگ آگرا آر اس یک مدل تکراری از مدل های آگرا است و نام آن از روی اسطوره ها گرفته شده است. این اتومبیل حیرت انگیز بدنه ای همانند شیر و باله هایی شبیه به عقاب دارد.

مدل ماشین کونیگ‌زگ آگرا آر اس

گریفون یک سمبل نظامی است که در پرچم های شهر اسکان در کشور سوئد از آن استفاده میشود. کارخانه کونیگ زگ نیز در همین شهر قرار دارد. نسخه های سفارشی آگرا آر اس دارای یک بدنه کربنی با ۲۴ قیرات طلای طراحی شده بر روی آن است. کونیگ‌زگ آگرا آر اس از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده است که نمونه استفاده هنرمندانه آن را می توان در کاپوت این ماشین دید.

نمای عقب کونیگ‌زگ آگرا آر اس

نشستن در داخل این خودرو حسی فوق العاده را به راننده القاء می کند. فضای داخلی با فیبر کربن و آلومینیوم تزئین شده است. ۲۴ قیرات طلا هماهنگونه که در بدنه ماشین به چشم میخورد در فضای داخلی هم پدیدار میشود. مدل سفارشی گریفون دارای یک سطح درخشان روی سر خودرو میباشد و عکس های دیگری نیز از اسطوره گیریفون بر روی داشبورد طراحی شده است. از دیگر خصوصیات ممتاز این ابرماشین، باید به یک کلاه مخصوص رانندگی حرفه ای که از فیبر کربن و طلا ساخته شده است اشاره کرد. این کلاه منحصربفرد توسط استاد بزرگ ایتالیایی، اتو کالگارو ساخته شده است.

نمای داخلی ماشین کونیگ‌زگ آگرا آر اس

کونیگ‌زگ گریفون دارای یک موتور خورجینی MW 1 است که قدرت ۱۳۶۰ اسب بخاری آن به وسیله یک توربین دوقلو تولید می شود. این خودرو تنها ۱۳۹۵ کیلو گرم وزن دارد و تقریبا از نظر توان و سنگینی به نسخه One:1 از دیگر محصولات این شرکت نزدیک است.

تصویری از ماشین کونیگ‌زگ آگرا آر اس

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا