گوناگون

پرفروشترین برندهای پوشاک در جهان

پرفروشترین برندهای پوشاک در جهان

صنعت پوشاک یکی از کهن ترین صنایع تاریخ بشری است. با وجود تعدد برندهای مختلف چندین برند هستند که بطور کامل مورد اطمینان مشتریانی از سراسر جهان هستند.

جهان شاهد ظهور تمایلات جدید و پارچه های جدید در انواع پوشاک بوده است و برخی از برندهای بزرگ محبوبیت جهانی پیدا کرده اند .

آنچه باعث تمایز این برندها از دیگر برندها شده است کیفیت بالای محصولات ، زیبایی و همگام بودن با جدیدترین مدهای روز است.

۱٫ لویی ویتون از پرفروشترین برندهای پوشاک در جهان

گران ترین برند جهان برند لویی ویتون است. ارزش برند این کمپانی به ۲۸٫۱ میلیارد دلار رسیده است. درآمد مجموعه ی این برند سالانه درحدود ۱۰٫۱میلیارد دلار است. این به محصولات منحصربفرد چرمی خود شهرت دارد. دیگر محصولات لویی ویتون شامل بارانی، لباسهای آماده، کفش، لوازم فرعی، ساعت مچی،عینک آفتابی و جواهرات هستند که مشتریانی جهانی دارند.

لویی ویتون از پرفروشترین برندهای پوشاک در جهان

۲٫ گوچی ؛ برند دیگر از پرفروشترین ها

ارزش این کمپانی تقریبا ۱۲٫۴ میلیارد دلار است. درآمد آن نیز درحدود ۴٫۵ میلیارد دلار برآورد شده است. هدف این شرکت ارائه ی لباس های با کیفیت است. علت شهرت این کمپانی، تولید لباس هایی است که ارزش پوشیدن در مراسم فرش قرمز را دارند. این شرکت در سال ۱۹۲۱ شروع به کار کرد. گوچی یکی از گران ترین برندها است که به مجموعه لباس های لاکچری و گرانقیمت خود معروف است.

پرفروشترین برندهای پوشاک در جهان
۳٫ از دیگر برند های مشهور و پرفروش ؛ هرمس

ارزش این کمپانی درحدود ۱۰٫۶ میلیارد دلار بوده و درآمد آن تقریبا ۵٫۲ میلیارد دلار است. این شرکت در سال ۱۸۳۷ توسط تیری هرمس (Thierry Hermes) آغاز به کار نمود. این کمپانی در طول ۱۷۶ سال فعالیت خود بسیار موفق عمل کرده است. علت شهرت این شرکت کیف های کِلی و همچنین روسری های ابریشمی خاص آن است. دیگر محصولات هرمس شامل انواع اکسسوری، جواهرات و انواع عطر و ادکلن می باشد.

 

از دیگر برند های مشهور و پرفروش ؛ هرمس

۴٫ پرادا

ارزش برند این کمپانی در حدود ۷٫۳ میلیارد دلار و درآمد آن تقریبا ۳٫۷ میلیارد دلار است. این کمپانی در سال ۱۹۱۳ آغاز به کار کرد. مؤسس آن، یک کارخانه دار ایتالیایی به نام ماریو پرادا بود که در کار چرم فعالیت داشت.

پرادا یکی از گران ترین برندهای جهان است. طراحی شگفت انگیز، مدل و رنگ محصولات آن، حس خاص بودن را به دخترانی که از این مارک استفاده می کنند می دهد.

پرادا یکی از گران ترین برندهای جهان

۵٫ شانل

ارزش این برند تقریبا ۶٫۸ و درآمد این شرکت در حدود ۵٫۴میلیارد دلار است. این کمپانی درواقع با نام کوکو شانل کار خود را شروع کرد. این برند به خاطر تولید لباس های زنانه بسیار معروف است.

این کمپانی تمام تلاش خود را می کند تا راحتی و حس اعتماد بنفس را بعه مشتریان خود هدیه کنند. محصولات متنوع این برند در بسیاری از کشورهای جهان بفروش می رسد.

شانل پرفروشترین برند لباس

۶٫ رالف لورن

ارزش کلی این شرکت چیزی در حدود ۶٫۶ میلیارد دلار و درآمدی که کسب می کند تقریبا ۷٫۱ میلیارد دلار است. تمرکز رالف لورن بر لباس های لاکچری و در عین حال راحت است. بسیاری از چهره های شناخته شده جهان از مشتریان ثابت این برند هستند.

برند مشهور پولو (Polo) یکی از زیرمجموعه های موفق رالف لورن است که هر ساله سود قابل توجهی را نصیب این شرکت می کند.

رالف لورن پرفروشترین بر لباس های لاکچری
۷٫ بِربری

ارزش کلی این برند چیزی در حدود ۵٫۸۷ میلیارد دلار و درآمد آن تقریبا ۴ میلیارد دلار است. بربری یک کمپانی بریتانیایی است. ادری هیپبورن به دلیل علاقه وافرش به محصولات این برند تبدیل به چهره نمادین آن شد.

این شرکت به نوآوری های جریان ساز خود مشهور است.بربری در پیشینه درخشان خود افتخاراتی همچون دریافت حکم سلطنتی را به ثبت رسانده است. علاوه بر آنچه گفته شد، این برند به محصولات خاص و گرانقیمت محافظت کننده ی از پوست مشهور است.

بِربری از پرفروشترین ها

۸٫ ورساچه

ارزش کلی این برند در حدود ۵٫۵ میلیارد دلار و درآمد آن تقریبا ۱ میلیارد دلار است. ورساچه یک شرکت ایتالیایی است که در دهه ۱۹۷۰ فعالیت خود را بطور گسترده آغاز کرد. این کمپانی توسط جیانی ورساچه تاسیس شد.

ورساچه یکی از پرسود ترین و شناخته شده ترین برندهای پوشاک در جهان است گه طرفداران پروپاقرصی نیز در میان چهره های مشهور دارد. شهرت این برند به تزیینات شیفته کننده، طراحی رنگ عالی، و لباس های پر زرق و برق آن است.

ورساچه یکی از پرسود ترین و شناخته شده ترین برندهای پوشاک در جهان

۹٫ فندی

ارزش کلی این برند تقریبا ۳٫۵ میلیارد دلار است مهارت فندی در تولید لباس، انواع اکسسوری و دیگر محصولات با کیفیت و مقبولیتی جهانی است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند کیف های باگتی بود که در دهه ۱۹۷۰ بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این کمپانی همچنین کارگاه هنری مخصوص به خود را داراست. آنها استانداردهای خود را از طریق به روز نگاه داشتن خود در دنیای فشن و مد حفظ می کنند. این کمپانی در حال حاضر دراختیار LVMH است.

فندی پرفروش ترین برند های پوشاک

۱۰٫ آرمانی ؛ از پرفروشترین برند ها

ارزش این برند محبوب تقریبا ۳٫۱ میلیارد دلار است. این شرکت به استانداردهای بالای خود مشهور است. آنها لباس هایی با دوختی بی عیب و نقص، تزیینات زیبا و شگفت انگیز ارائه می دهند.

اکثر ستارگان هالیوود از لباس های این برند استفاده می کنند. تخصص این شرکت در تولید لباس های ترکیبی است. کیفیت بالا و جنس منحصربفرد پارچه های محصولات آرمانی یکی از دلایل موفقیت این برند است.

لباس های با لیبل امپریو گرانترین لباس های این برند هستند. این شرکت همچنین عطر، کیف و کمربند چرمی، عینک، کفش، و دیگر ملزومات را تولید می کند.

آرمانی ؛ از پرفروشترین برند ها

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا