استایل و مد آقایان

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید این یادداشت را از دست ندهید .برخلاف آنچه بنطر می رسد خوشتیپ بودن امری اتفاقی و یا خدادی نیست. نکاتی هستند که با رعایت آنها می توان به مردی خوشتیپ بدل شد. در ادامه ده عادت مردان خوشتیپ و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های یک مرد خوشتیپ و جذاب

۱٫ آنها همیشه با مد پیش می روند

بیشتر مدها جدابیت خاص خود را دارند و توجه به آنها یکی از اصول اولیه شیک پوشی است. اما در کل معقول تر، اگر نگوییم شیک تر، این است که لباس هایی فراتر از مدهای فصلیبخریم. شلوار جین جذب، یک تیشرت سفید طرح آکسفورد، یا یک بلیزر ملوانی پشمی، همیشه شیک به چشم می آیند بنابراین پول خود را صرف آنها کنید.

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟ استایل های خیابانی

10 عادت مردان شیک پوش

۲٫ کفش های آنها گراترین چیزی است که در کمد خود دارند

وقتی برای اولین بار کسی را می بینید به چه چیزی دقت می کنید؟ درست است، کفشهایش. اگر یک کارمند با کفش ورزشی نامناسب و کت و شلوار در جلسه حاضر شود احتمالا همانجا او را اخراج می کنید. اما از سوی دیگر اگر یک جفت کفش براق تسمه دار با شلوار چینو و یک تی شرت پوشیده باشد احتمالا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. یک جفت کفش زیبا و گران همیشه می تواند چهره ای جذابتر به شما ببخشد.

 

کفش های گرانقیمت چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

۳٫ آنها اهمیت خوش دوخت بودن لباس را می دانند

اصلا مهم نیست چقدر هزینه می کنیدیا جنس لباس چه مقدار با کیفیت باشد، اگر لباس های شما بد دوخته شده باشند، افتضاح به نظر خواهند رسید. ژاکت شما باید روی سینه تنگ باشد، شلوار باید روی کمر بماند و یقه به اندازه ی یک انگشت دور گردن آزاد باشد.

لباس مردانه خوش دوخت چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

۴٫ آنها به دنبال بهتر کردن لباسهایشان هستند.

اینکه لباسها و کفشهایتان را در جایی مناسب نگه داری کنید و زمانی که شروع به کهنه شدن کردند آنها را تعمیر نمایید از شما یک هنرمند میسازد. پوشیدن لباسهای نوی براق در هر فرصتی نیز شما را شبیه فوتبالیست ها خواهد کرد که همیشه هم خوشایند نیست.

انتخاب لباس در چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

۵٫ آنها تفاوت کیفیت اجناس را می فهمند.

انتخاب لباس هایی با کیفیت تنها به شما ظاهری بهتر خواهد بهخشید که در طولانی مدت هم بسیار مقرون به صرفه تر از خرید لباس های بی کیفیت است. پارچه کشمیرپشمی یا پنبه ای مناسب انگلیسی، فرانسوی یا ایتالیایی مشکلات پارچه های بی کیفیت را ندارند و با گذشت زمان براق و بد فرم نمی شود.

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟ کیفیت لباس ها

۶٫ آنها خیاط خاص خود را دارند و همیشه با او در ارتباط هستند

بیشتر مردان پس از خرید لباس نیاز به خیاط دارند مگر اینکه بطرز شگفت انگیزی خوش سایز باشند. اینکه به خود تلقین کنید که لباس ها کاملا اندازه ی شما هستند و آنها را بپوشید، شما را بی مبالات و بی دقت نشان میدهد. در عوض، برای خود خیاطان خوب پیدا کنید و هرچیزی را که می خرید مستقیم نزد آنها برده تا کاملا اندازه ی شما کنند. بدین ترتیب همیشه شیک به نظر خواهید رسید و حتی مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟ خیاط اختصاصی

۷٫ آنها از قبل خود را آماده می کنند

شاید اینکه از شب قبل وسایل و لباسهای خود را آماده کنید زیاد جالب به نظر نیاید (و بیشتر شبیه رفتار یک خدمتکار باشد تا یک مرد شیک پوش) اما آماده بودن از شب قبل، شما را در برابر اتفاقات ناخواسته ی صبح روز بعد آماده نگاه می دارد. به علاوه ی اینکه وقتی بیدار می شوید تمرکز و فراغ خاطر بیشتری دارید. این کار مخصوصا قبل از مسافرت ضروری است.

آماده شدن سریع چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

۸٫ آنها لباس زیر گرانقیمت می خرند

پوشیدن لباس زیر با کیفیت به شما احساس اعتماد به نفس بالاتری می دهد. شما که نمی خواهید زیر لباسهای شیک خود یک پیراهن لکه دار و مچاله و آمیخته به بوی عرق بپوشید، می خواهید؟ تام فورد طراح لباس و استایلیست معروف در این زمینه می گوید: «جوراب ها و لباس زیرهای خود را که شش ماه بیشتر از عمر آنها می گذرد دور بیاندازید».

لباس زیر و چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

۹٫ آنها هر شش هفته یکبار موهای خود را کوتاه می کنند

اگر حتی یک یا دو روز گذشته باشد، موهای اطراف سر که شما را شبیه دونالد ترامپ می کند، تمام روزهایی که موهای زیبایی داشته اید را خراب می کنند. با یک آرایشگر حرفه ای و خوب که به کارش اعتماد دارید قرارداد ببندید تا هر شش هفته فوت و فن خاص خود را روی موهای شما پیاده کند.

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟ آرایشگاه مردانه

۱۰٫ آنها از شیک پوشی لذت می برند.

اصلا دوست ندارم این را بگویم اما اگر مراقب لباس های خود نباشید و از لباس پوشیدن اول صبح خوشتان نیاید، هیچگاه خوش پوش و شیک نخواهید بود. نکته ی کلیدی در خوش لباس بودن و شیک به نظر رسیدن، تمایل و نشاط درونی شما برای این موضوع است، درغیر این صورت سرانجام زمانی میرسد که خسته می شوید و خوش پوشی را کنار می گذارید.

لذت از شیک پوشی چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟

خلاصه ای کوتاه از ” چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟ “

  • چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟
  • از شیک پوشی لذت ببرید !
  •  هر یک ماه و نیم یک بار به پیرایشگاه بروید
  •  لباس زیر مناسب و با کیفیت انتخاب کنید
  • یک خیاط داشته باشید !
  •  به کیفیت و ارتقاء آن در لباس هایتان اهمیت بدهید
  •  لباس های خوش دوخت انتخاب کنید
  •  کفش های گرانقیمت بخرید !
  •  از مد غافل نشوید

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا