خودروهای لوکس

خودروهای برتر در سال ۲۰۱۷ کدام ها هستند؟

معرفی خودروهای برتر سال: ماه های پیش رو در سال ۲۰۱۷ قرار است در صنعت خودرو سازی سالی خاص را رقم بزند. همه برند های نامی از استون مارتین گرفته تا فراری در این سال مدل های جدید خودرو عرضه میکنند. چه شما منتظر خرید مرسدس جدید باشید یا فقط به دنبال تماشای مدل جدید مرسدس بنز، لیستی که ما تهیه کردیم حتما برایتان جذاب خواهد بود.

استون مارتین وی ایت ( Aston Martin V8 Vantage )

بعد از موفقیت های عظیم این شرکت با مدل DB11، شرکت خودرسازی استون مارتین اعلام کرد وی ایت وانتیج نسخه آپدیت شده این مدل است. بدنه اولین ابرماشین انگلیسی تقریبا دست نخورده است. موتور این ماشین در سطح موتور V8 بوده و قدرت بیشتری دارد. موتور ۴ لیتری این ماشین با دو توربو شارژ دوقلو همراهی شده و تقریبا با مدل AMG شرکت مرسدس بنز در یک رده قرار دارد. مشتریانی که قیمت برایشان مهم نیست، میتوانند تجهیزات بیشتری را سفارش دهند. قیمت این خودرو ۹۰ هزار دلار است.

تصویر استون مارتین وی ایت از خودروهای برتر سال

فراری جی تی سی۴ ( Ferrari GTC4Lusso T)

شاید در نگاه اول این مدل کمی زرق و برق دار بنظر برسد اما ورژن تی این مدل با خیابان ها هماهنگ تر شده است. موتور دوازده سیلندری با پیشرانه v8 در زیر کاپوت این خودرو جای گرفته و دارای چهار صندلی با محور عقب است. فراری می‌گوید که که این کار سبب سبک شدن خودو و افزایش تمرکز بار در محور پشت آن شده است. بر خلاف ظاهر کوچکی که دارد اما باز هم مانند دیگر خودروهای فراری قیمتی گران دارد و باید منتظر قیمتی در حدود ۲۳۰ هزار دلار بود.

تصویر فراری جی تی سی۴ از خودروهای برتر سال

آئودی ای سیکس (Audi A6)

با تشکر از تیم طراحی شرکت آئودی، همانگونه که انتظار میرفت این مدل یک غول متفاوت است. شایعه هایی درباره دیزاین اسپورت در این خودرو شنیده می شود و با نگاهی به زیر کاپوت میتوانید تمام تغییرات اعمال شده شرکت آئودی را مشاهده کنید.
موتور شش سیلندری و گیربکس شش سرعته دستی به صورت استاندارد در این مدل با صد کیلوگرم سبک تر از ورژن خروجی تبلور یافته است. رانندگی با این خودرو راحت است و با داشتن نسل جدید تکنولوژی رانندگی اتوماتیک، آئودی ای سیکس برای آینده طراحی شده است.

تصویر آئودی ای سیکس از خودروهای برتر سال

بی ام و آی فایو ( BMW i5 SUV)

بی ام و اخیرا به تولید مدل های کارآمد اما جذاب پرداخته و امسال به معرفی خودروی آی فایو پرداخته است. اطلاعات کمی تا کنون انتشار یافته اما پیشگویی ها بر این است که نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نیز به احتمال زیاد در دسترس خواهد بود و شباهت های زیادی به مدل های رده i بی ام و دارد. انتظار می رود که هدف سازنده آلمانی این مدل خودرویی با درصد آلایندگی صفر باشد.

تصویر بی ام و آی فایو از خودروهای برتر سال

فورد جی تی (Ford GT)

شعار شرکت فورد این است: “شنبه رانندگی کن و یکشنبه خودروی خود را بفروش”. این نگرش در شرکت فورد باعث شده تا این کمپانی خودرو ساز به سمت ساخت مدل های اسپورت و کارآمد هدایت شود. پیش بینی میشود مدل جی تی نیز به شدت اسپوت و کارآمد باشد.
نسخه های اصلی این مدل تاکنون پیش فروش شده اما نسخه هایی با موتور توربو دوقلو در سال ۲۰۱۷ برای خرید وجود خواهند داشت هرچند به راحتی نمیتوانید این مدل ها را نیز بخرید. فورد سیستم سختی برای فروش خودروهایش دارد و در ابتدا آنها باید مطمئن شوند که شما برای داشتن یک فورد صلاحیت دارید یا نه. زمان ارائه این مدل هنوز مشخص نیست و قیمت آن هم حدود ۴۰۰ هزار دلار تخمین زده می شود.

تصویر فورد جی تی از خودروهای برتر سال

 

تصویر فورد جی تی از خودروهای برتر سال

لندرور دیسکاوری ( Land Rover Discovery)

این مدل شاید ظاهری کشیده و بزرگ را برای یک سفر اکتشافی و یک خودروی خانوادگی داشته باشد اما در زیر کاپوت، مشخصات یک غول را خواهید دید. با حفظ تمام اعتبار و استاندارد های قبلی، این مدل مجهز به تکنولوژی Terrain Response است که به طور هوشمند سرعت را محدود میکند و دارای یک نمایشگر است که به شما اجازه میدهد موتور را مشاهده کنید که رانندگی را بسیار آسانتر می کند. این خودرو حتی به گوشی هوشمند شما نیز متصل می شود که میتواند صندلی را به بهترین حالت برای شما تنظیم کند. قیمت این مدل با ۴۳ هزار دلار شروع می شود.

 

تصویر لندرور دیسکاوری از خودروهای برتر سال

تصویر لندرور دیسکاوری از خودروهای برتر سال

مرسدس بنز ای ام جی-جی تی رودستر ( Mercedes AMG-GT Roadster)

اگر این مدل خراب نیست، پس درستش نکنید، چرا که داخل کاپوت این ماشین بسیار ظریف است و نمیتوان به راحتی به آن وارد شد.
باید از مرسدس بنز برای آپدیت نگهداشتن این مدل در سال ۲۰۱۷ تشکر کرد. این مدل دارای سقفی پارچه ای است که در یازده ثانیه باز میشود و مجهز به سیستم تعلیق تطبیق پذیر است که با شرایط مختلف نتظیم میشود. همچنین این خودرومجهز به سیستم فرمان پذیری فعال چرخ‌های عقب است. اگر به داشتن این خودرو فکر میکنید باید پول بیشتری برای خرید آن کنار بگذارید چرا که قیمت آن در حدود ۱۱۰ هزار دلار تخمین زده می شود.

 

خودروی لوکس مرسدس بنز ا جی جی تی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا