خودروهای لوکس

مرسدس بنز کابریولت کلاس ای را بشناسید

مرسدس بنز کابریولت کلاس ای

مرسدس بنز کابریولت کلاس ای جدید (Mercedes-Benz E-Class Cabriolet) در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ رسما به نمایش گذاشته شد.مرسدس بنز کلاس ای کابریولت ۲۰۱۸، پنجمین نوع از خانواده مرسدس بنز کلاس ای است.

کابریولت کلاس ای درست مانند ورژن قبلی، سقف فابریک کلاسیک صافی دارد و در رنگ های قهوه ای تیره، آبی تیره، قرمز تیره، یا سیاه عرضه می شود. در این اتومبیل نیز همان تکنولوژی به کار رفته که در کابریولت کلاس اس استفاده شده است و به آن قدرت و توانایی باز و بسته شدن در ۲۰ ثانیه در سرعتی بالغ بر ۵۰ کیلومتر بر ساعت را داده است.

کابریولت کلاس ای سقف فابریک کلاسیک
طراحی کابریولت کلاس ای همانگونه است که پیش بینی می شد. طراحی پنجره ی مشبک رادیاتور و ستاره ای که در وسط آن قرارداده شده تاثیرگزاری ویژه ای در نگاه اول بر بیننده دارد؛ در حالیکه چراغ های ال ای دی جلو با عملکردی بسیار عالی و ویژگی های استاندارد به تاثیرگزاری بیشتر آن کمک می کنند.

پنجره های کناری که قابلیت جمع شدن کامل را دارند و سقف صافی که کامل بسته می شود نمای زیبایی به این اتومبیل بخشیده اند. در عقب خودرو نیز چراغ های باریک ال ای دی زیبایی آن را چندبرابر می کند. مدل های استاندارد آن، آلومینیوم جلا داده شده تر و تمیز ی دارند در حالیکه در مدل های خط AMG از آلومینیوم مات استفاده شده است.

طراحی کابریولت کلاس ای
کابریولت ۱۵ میلیمتر کوتاه تر از اتومبیل سالون با چرخ های استاندارد ۱۷ اینچی است که در مقایسه با قبلی ها رشد داشته و در جلو ۶۷ میلیمتر ، در عقب ۶۸ میلیمتر، در پهنا ۱۲۳ میلی متر و در ارتفاع، ۳۰ میلیمتر بزرگتر شده است.

مشخصات فنی مرسدس بنز کابریولت کلاس ای

مشخصات فنی مرسدس بنز کابریولت کلاس ای

برای اینکه همه چیز برای مشتری های کابریولت کلاس ای راحت باشد آپشن اختیاری سیستم اتوماتیک ایر کپ (Air Cap) و سیستم باد گرم در اطراف گردن با نام ایر اسکارف (Air Scarf) نیز در این خودرو لحاظ شده است که اولی یک منحرف کننده ی الکترونیک باد است (که در سرعت بالا وقتی سقف ماشین جمع میشود با ایجاد هوای گرم باد را منحرف کرده و برای سرنشین خودرو محیطی آرام فراهم می آورد).
مرسدس بنز کابریولت کلاس ای ، از بنزین و موتورهای دیزلی، و برای اولین بار از سیستم ۴MATIC دائمی در تمام چرخ ها استفاده خواهد کرد. جعبه دنده ی ۹G-TRONIC آن استاندارد است. سیستم کنترل مستقیم تعلیق نیز استاندارد است و سیستم کنترل بدنه نیز یک آپشن اختیاری دیگر است که در حالت های استراحت، اسپرت، و اسپرت پلاس تنظیم می شود.

مرسدس بنز کابریولت کلاس ای ، از بنزین و موتورهای دیزلی
کابریولت گزینه ی اختیاری دیگری به نام سیستم تعلیق هوا و کنترل هوای بدنه چند اتاقه را نیز تعریف کرده است. این گزینه در کنار سیستم تعدیل انطباقی که به صورت الکترونیکی کنترل می شود قرار دارد و تعدیل هر چرخ را برای بهبود وضعیت رانندگی تنظیم می کند.
در کابریولت کلاس ای ، بال های جلو، کابین و درب صندوق عقب از ورقه های آلومینیوم ساخته شده اند. سیستم حفاظتی Roll-over به طور ویژه برای کابریولت ساخته شده است. این سیستم متشکل از دو کارتریج است که به طور کامل پشت صندلی های عقب جمع شده اند.

سیستم حفاظتی Roll-over به طور ویژه برای کابریولت
ظرفیت صندوق عقب بسیار بزرگ آن ۳۸۵ لیتر یا ۳۱۰ لیتر در حالتی که سقف باز است می باشد. پشتی صندلی عقب تاشو ۵۰:۵۰ فضای باز بهتری را برای کابریولت کلاس ای به صورت عملی فراهم آورده است. مدل های جدید اصطلاحا اینتری لول ( (entry-level این خودرو، دو صفحه گرد و یک صفحه مانیتور ۷ اینچی رنگی با اسکرین ۸٫۴ اینچی برای نمایش مرکزی دارد. تجهیزات اختیاری آن شامل دو صفحه نمایش با رزولوشن بالای ۱۲٫۳ اینچی می شود.

کابریولت کلاس ای در بیست و پنجمین سالگرد
کابریولت کلاس ای در بیست و پنجمین سالگرد نسخه های ویژه رونمایی می شود. این خودروها همچنین چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی ۵ قلو (پنج پره در وسط چرخ)، پکیج استاندارد راحتی کابریولت، تزئینات Elmwood، پکیج بالانس هوا، پنل های روشن درب جلو، تشک های مخملی کف با قلاب دوزی جمله ی «۲۵مین سالگرد نسخه ی ویژه»، سیستم روشنایی محیط و کنترل جادویی دید، خواهند داشت.

کابریولت کلاس ای چرخهای آلیاژی 20 اینچی 5 قلو

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا