گوناگون

جی جی حدید: اولین چهره مجله ووگ عربی

فتوشوت های جی جی حدید در مجله مد

مجله ووگ عربی در این ماه آغاز بکار کرد و تصویر جی جی حدید سوپر مدل شناخته شده، به عنوان اولین چهره این مجله روی جلد رفت.

جی جی حدید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ” به عنوان یک مدل فلسطینی-آمریکایی برای من ظاهر شدن بر روی جلد اولین مجله ووگ عربی افتخار بزرگی بود”. مطالب این مجله به دو زبان انگلیسی و عربی ارائه شدند. دینا عبدالعزیز، پرنسس سعودی تبار ادیتور ارشد ووگ عربی است. دینا  جی جی حدید را بهترین انتخاب ممکن برای اولین شماره مجله ووگ عربی می داند چرا که این سوپرمدل شناخته شده ترین مدل عرب در جهان و به نوعی نماینده نسل جدیدی از جوانان عرب به شمار می رود.

حتما بخوانید : بلا حدید : سفیر زیبایی دیور

جی جی حدید ؛ اولین چهره جذاب مجله ووگ عربی " Gigi Hadid "

آنچه جنجال آفرین شد چهره حدید در حالت های مختلف با روسری بود. بسیاری از این عکس ها استقبال کرده اند اما بسیاری نیز خواهان حضور مدل های عربی و مسلمان بر روی جلد این مجله شده اند. این دسته از افراد معتقدند که اگر مجله ووگ عربی تصمیم داشت اولین عکس روی جلد خود را برگرفته از پوشش زنان مسلمان انتخاب کند، باید از مدلی مسلمان بهره می گرفت.
با وجود جنجال های پیش آمده باید منتظر بود و دید که ادامه کار این مجله به چه صورت خواهد بود و آیا این مجله رویه دیگر مجله های ووگ را در پیش خواهد گرفت و یا رویکرد محافظه کارانه تری را اتخاذ می کند.

فتوشوت های جی جی حدید در مجله مد

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا