اکسسوری

بهترین ساعت های رولکس از آغاز تا به امروز

ساعت رولکس سابمارینر دیت

معرفی انواع مدل های ساعت رولکس

ساعت های زیبای رولکس بدون شک مدل های بی رقیبی در بازار هستند. اما در میان نمونه ها و مدل های متعدد این ساعت برخی ماندگارتر شده اند. در ادامه نگاهی به ده مدل برتر رولکس می اندازیم

۱٫ ساعت رولکس سابمارینر دیت ( Submariner Date )

از زمان ساخت آن در سال ۱۹۵۳، این مدل با استفاده از طلا و انواع جواهرات در دیزاین خود تبدیل به برترین ساعت رولکس شد. شان کانری، دیوید بکام و رالف لورن از جمله اشخاص معروفی هستند که از این مدل استفاده کرده اند.

حتما بخوانید : ساعت رولکس اصل را چگونه از فیک آن تشخیص دهیم ؟

ساعت رولکس سابمارینر دیت
۲٫ رولکس مدل کازموگراف دیتونا (Cosmograph Daytona)

کازموگراف دیتونا یکی از خواستنی ترین مدل های دنیا است. نسخه های قدیمی این محصول میتواند در حراجی ها بالای هزاران دلار به فروش برود و نسخه های جدید نیز برای کسانی است که از قبل در صف خرید این ساعت منتظر بوده اند. هرچند باید گفت صف خرید این محصول بسیار طولانی است.

رولکس مدل کازموگراف دیتونا (Cosmograph Daytona)

۳٫ رولکس مدل سلینی دوال تایم (Cellini Dual Time)

کسانی که معتقدند انتخاب مدل های رولکس دیگر از مد افتاده باید مدل سلینی را ببینند. این ساعت میتواند حتی با حرفه ای ترین مدل های کارتیر نیز رقابت کند . سلینی مانند مدل Everose دارای جزییاتی بی نظیر در شماره های ساعت است.

سلینی دوال تایم (Cellini Dual Time)

۴٫ میلگاس (Milgauss)

با وجود اینکه شیشه سبز رنگ یاقوتی با ثانیه شمار های بزرگ نشانه یک مدل کلاسیک نیست، این مدل بر خلاف رقبای خود، خاص بودن و کلاسیک بودن این نوع طراحی و رنگ را اثبات میکند. هرچند رولکس عادت به ساخت اینگونه ساعت ها ندارد اما مختصات میلگاس نشان میدهد که انتخاب این مدل، انتخاب درستی است.

میلگاس (Milgauss)

۵٫ یاچت مستر دو (Yacht-Master II)

اگرچه خرید ساعتهای خودنما امروزه همه گیر است اما بهتر است که این مدل را نیز در لیست خریدتان جای دهید. تلفیق رنگ های آبی ، قرمز و طلایی با ظرافتی خاص، جذابیتی مثال زدنی به صاحبان این ساعت می بخشد. هرچند سلیقه ها در انتخاب این ساعت متفاوت است اما بدون شک این مدل یکی از بهترین ساعتهای رولکس است.

یاچت مستر دو (Yacht-Master II)

۶٫ دیت جاست ( Datejust 41 )

برند های معروف ساخت ساعت برای داشتن قوانین سخت خود شناخته می شوند. هرچند نوشتن این قوانین داستان جداگانه ای دارد اما دیت جاست ۴۱ قوانین کمپانی رولکس را پیروی نکرده و با ساخت آن، گویا رولکس تمام قوانین خود را کنار گذاشته است. ساعت مچی کرنومتری ضدآب و خودکوک با تاریخ نگار قهوه ای رنگ و صفحه ای سنگین که قطعا از یک ساعت تماشایی چیزی کم ندارد.

دیت جاست ( Datejust 41 )

۷٫ یاچت مستر ( Yacht-Master 40)

یاچت مستر ۴۰ یک ساعت تازه ساخت است و مدلی نوپا محسوب می شود که برای اولین بار دو سال پیش در نمایشگاه بازلورلد رونمایی شد. صفحه تیره با شماره های طلایی رنگ چیز جدیدی نیست اما رولکس با یک دستبند مستحکم اویستر، نمونه نادری خلق کرده است.

یاچت مستر ( Yacht-Master 40)

۸٫ دیپسیا (Deepsea)

تنها سرمایه داران و تجار میتوانند برای خرید یک ساعت ۸ هزار دلار خرج کنند. اما دیپسیا نشان میدهد که بیشتر از قیمتش ارزش دارد. به علاوه قاب محکم استیلی و شماره های شب تاب، دریچه‌ ایمنی برای خروج هلیوم از قاب ساعت وجود دارد که هرگونه فشاری را دفع میکند.هرچند توصیه میشود این مدل در محیط خشک نگهداری شود.

دیپسیا (Deepsea)

 

۹٫ دی دیت (Day-Date)

این مدل برای مقامات رسمی مانند رؤسای جمهوری و سیاستمداران ساخته شده است. سیاستمداران سرشناسی از آزینهاور گرفته تا جانسون از طرفداران پرو پاقرص این مدل تاثیرگذار بوده اند و تمایل مردم نیز به رای دادن به افرادی که این ساعتها را دارا هستند ثابت شده است.

دی دیت (Day-Date)

۱۰٫ کسپلور دو ( Explorer II)

اکسپلور دو یکی از برترین ساعتهای رولکس برای دانشمندان است. این مدل دارای شماره های شفاف برای خوانا بودن در شرایط مختلف است. اکسپلور عقربه های مخصوصی دارد که به جای ۱۲ ساعت، ۲۴ ساعت در صفحه میچرخند و کمک فنر مخصوص پارفلیکس این ویژگی را تسهیل می کند. اگر قصد یک سفر اکتشافی به هیمالیا را دارید همانگونه که اسم ساعت آن را پیشنهاد میکند، بهترین گزینه اکسپلور است.

کسپلور دو ( Explorer II)

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا