برند ها

۱۰ برند برتر محصولات لاکچری جهان

محصولات برند های لاکچری

معرفی برندها و محصولات لاکچری

برندهای لاکچری برندهای موردعلاقه ی مشتریان سطح بالا در سرتاسر دنیا هستند. بازار برندهای لاکچری بازار بسیار سودآور برای برندهایی است که در نتیجه تمایل رو به رشد به محصولات لاکچری وارد این عرصه شده اند.

از آنجاییکه عکس و تصویر، یکی از عوامل کلیدی در امر فروش است، بنابراین امروزه هر محصولی که لوگوی یک برند سطح بالا را داشته باشد می تواند به طرز اعجاب انگیزی قیمتها را بالا بکشد. خیلی ها دوست دارند بدانند که برترین برندهای لاکچری دنیا کدامند. در ادامه ۱۰ برند برتر محصولات لاکچری معرفی می شوند.

۱٫ برندهای لاکچری : لوئی ویتون

لوئی ویتون بازار برندها لاکچری را با ارزشی برابر با ۲۸٫۴ میلیارد دلار در اختیار دارد. لوئی ویتون قدیمی ترین و معتبرترین برند در جهان است. نام این برند هم معنی با واژه هایی همچون استایل، ظرافت، و کیفیت است. این کمپانی در ۵۰ کشور دنیا و در ۴۶۰ فروشگاه فعالیت می کند.
لوگوی این کمپانی روی تمامی محصولات آن که همگی دست ساز و بسیار گرانقیمت هستند، به چشم می خورد. این برند همچنین یکی از برندهایی است که بیشترین محصولات جعلی از آن وارد بازار می شود. علت این امر، تمایل وافر مردم برای داشتن محصولات لوئی ویتون است.

تصویری از کفش لوئی ویتون از برندهای لاکچری

( تصویری از کفش لوئی ویتون از برندهای لاکچری )

کفش لوئی ویتون

(کفش لوئی ویتون )

۲٫ برندهای لاکچری : هرمس

هرمس دومین برند لاکچری و گرانقیمت در جهان است که ارزشی برابر با ۱۹٫۲ میلیارد دلار دارد. لوگوی مشهور هرمس تصویری از یک اسب و کالسکه است. این برند تولیدکننده ی محصولات و اجناس لاکچری فرانسوی در سال ۱۸۳۷ پایه گذاری شد. یکی از مشهورترین محصولات این برند، کیف دستی نارنجی رنگ هرمس ۴۴۲۰ دلار قیمت دارد. هرمس همچنین به انواع اکسسوری های ، لوازم آرایش، و اثاثیه ی منزل لاکچری اش شهرت دارد.

حتما بخوانید : اکسسوری چیست ؟

تصویری از دستبند هرمس از برندهای لاکچری

( تصویری از دستبند هرمس )

تصویری از دستبند هرمس

۳٫ برندهای لاکچری : گوچی

ارزش برند گوچی به طور تخمینی در حدود ۱۲٫۷ میلیارد دلار است و سومین برند لاکچری محبوب در سرتاسر جهان بشمار می آید. شهرت این برند به محصولاتی با طراحی سطح بالا، کیف های دستی و انواع عطر است.

تصویری از کیف زنانه کوچی از برندهای لاکچری

( تصویری از کیف زنانه کوچی )

کیف زنانه گوچی محصولات لاکچری

( کیف زنانه گوچی )

۴٫  برندهای لاکچری : پرادا

رتبه ی چهارم اختصاص دارد به خانه ی مد ایتالیایی منحصربه فرد پرادا که ارزش برند آن ۹٫۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. پرادا در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا بنیان نهاده شد. مرکز این کمپانی در شهر میلان است. کیف های دستی پرادا محصولاتی بی نظیر برای مشتریان تیزبین و حرفه ای هستند. این کمپانی اخیرا صدسالگی خود را جشن گرفت و از طراحان و معماران مشهور دعوت کرد تا فروشگاه های شاخص و پرچم دار آن را طراحی کنند.

محصولات لاکچری از برند پرادا

( محصولات لاکچری از برند پرادا )

۵٫  برندهای لاکچری : رولکس

رولکس پنجمین برند لاکچری جهان است و به دلیل تولید انواع ساعت های مچی بسیار باکیفیت محبوب همگان است. ارزش کلی برند رولکس تقریبا ۷٫۹ میلیارد دلار برآورد شده است و دفتر مرکزی آن در سوییس است. یک ساعت مچی منحصر به فرد و سفارشی رولکس حدودا ۵۳۰۰۰ دلار قیمت دارد. این کمپانی روزانه تقریبا ۲۰۰۰ ساعت می سازد که کاملا مورد اطمینان تمام مشتریان خاص این کمپانی است.

تصویری از ساعت مچی رولکس از برندهای لاکچری

( تصویری از ساعت مچی رولکس )

ساعت مچی مردانه برند رولکس

( ساعت مچی مردانه برند رولکس )

۶٫ برندهای لاکچری : شانل

شانل ششمین مقام را دارد و ارزش کلی برند آن ۷ میلیارد دلار برآورد شده است. این کمپانی توسط بانوی طراح، تاجر و مدل نامی کوکو شانل پایه گذاری شد و عنوان برند شانل را از نام او گرفته اند. شانل امروزه تحت تملک نوه های او و شرکای تجاری اولیه اش، ایلین و جرارد ورتایمر قرار دارد. دفاتر مرکزی مشهور این کمپانی در پایخت مد دنیا یعنی پاریس قرار دارند.
شانل شماره ۵ (Chanel No. 5) محبوبترین محصول این برند و یکی از محبوبترین محصولات لاکچری در جهان است. . نام این عطر با هنرپیشه اسطوره ای سینما، مرلین مونرو گره خورده است .

اکسسوری و جواهرات شانل از برندهای لاکچری

( اکسسوری و جواهرات شانل از برندهای لاکچری )

محصولات لاکچری از برند شانل

( محصولات لاکچری از برند شانل )

۷٫ برندهای لاکچری : کارتیه

کارتیه برند لاکچری تولیدکننده انواع جواهرآلات و ساعت های نفیس است که ارزشی معادل با ۶٫۳ میلیارد دلار دارد. دفتر مرکزی آن در پاریس است و در سال ۱۸۴۷ بنیان نهاده شده است. کارتیه هفتمین برند لاکچری جهان است که در ۱۲۵ کشور و ۲۰۰ فروشگاه در سرتاسر دنیا فعالیت دارد.
بیشترین فروش کارتیه مربوط به ساعت های آن است که هر کدام از آن ها در حدود ۳۲۰۰۰ دلار فروخته می شوند. کارتیه سالهای متمادی مورد علاقه ی خاندان سلطنتی بریتانیا بود و کیت میدلتون، دوشس کمبریج مشتری ساعت بالون بلو این برند بوده است.

جواهرات کارتیه از برندهای لاکچری

( جواهرات کارتیه از برندهای لاکچری )

عینک آفتابی زنانه کارتیه از محصولات لاکچری

( عینک آفتابی زنانه کارتیه از محصولات لاکچری )

۸٫ برندهای لاکچری : بِربری

بِربری یک خانه ی مد لاکچری در بریتانیاست که ارزشی برابر با ۴٫۱ میلیارد دلار دارد. بربری یکی از برندهای های تجاری است که بیشترین کپی کاری و جعل در جهان را از روی محصولات آن انجام می شود. مدل های مشهوری که با این برند همکاری می کنند کارا دلوینیه و کیت ماس هستند و همچنین بازیگر معروف انگلیسی به نام ادی ردماین سفیر این برند شناخته شده است.

تصویری از لباس های بربری از برندهای لاکچری

( تصویری از لباس های بربری از برندهای لاکچری )

کیف و ساک بربری از محصولات لاکچری

( کیف و ساک بربری از محصولات لاکچری )

۹٫ برندهای لاکچری : فندی

فندی با ارزش برند برابر ۳٫۶ میلیارد دلار یکی از برترین برندهای ایتالیایی است که مشتریان خاصی در سرتا سر جهان دارد. بنیان گذار آن ادل کاساگرند بود که کار خود را در سال ۱۹۲۵ در رم، پایخت ایتالیا، آغاز کرد. دفاتر مرکزی فندی و قلب آن هنوز در رم است و کمپانی اخیرا بیش از ۲ میلیون دلار در بازسازی نماد آبنمای تروی هزینه کرده است. فندی ۱۱۷ فروشگاه در سرتاسر دنیا دارد و بیشتر از همه به خاطر کیف های دستی خود که با قیمت ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار خریداری می شوند شناخته می شود. فندی همچنین بخشی از شهرت خود را مدیون محصولات خز خود است.

عینک آفتابی فندی از برندهای لاکچری

( عینک آفتابی فندی از برندهای لاکچری )

محصولات برند های لاکچری

( تصویری از عینک آفتابی فندی از محصولات لاکچری )

۱۰٫ برندهای لاکچری : کوچ

دهمین رتبه ی این فهرست به برند لاکچری مشهور امریکایی یعنی کوچ اختصاص دارد که ارزش کلی آن ۳٫۲ میلیارد دلار است. این برند معروف محصولات چرم سطح بالا تولید می کند.

این شرکت که در سال ۱۹۴۱ در منهتن تاسیس شده است اکنون در ۶۰۰ فروشگاه در سرتاسر آمریکای شمالی فعالیت دارد. کوچ به داشتن کیف های گرانقیمت، که به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار به فروش می رسند، در جهان معروف است.محصولات کوچ شامل کیف دستی، ساعت، روسری و دیگر ملزومات پوشاک و لباسهای ورزشی هستند.

کیف و کفش کوچ از برندهای لاکچری

( کیف و کفش کوچ از برندهای لاکچری )

محصولات لاکچری کوچ

( محصولات لاکچری کوچ )

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا