استایل و مد بانوان

بلا حدید : سفیر زیبایی دیور

بلاحدید بیوگرافی

بلا حدید یکی از اعضای خانواده محبوب حدید که از سال ۲۰۱۴ بطور جدی وارد دنیای مد شد. این مدل زیبای ۲۰ ساله فرزند مادری هلندی تبار و پدری فلسطینی است. او همچنین خواهر دیگر مدل محبوب، جی جی حدید است. او کودکی خود را در شهر لوس آنجلس گذراند. مدل بودن مادر بلا در شناساندن چهره او و خواهرش تاثیر بسیاری داشت. بلا مادرش را الهام بخش مسیر خود می داند.

عکس بلا حدید طراح لباس : الکساندر ووتیه

طراح لباس : الکساندر ووتیه

بلا حدید در لباس بسیاری از برندهای مطرح جهان همچون ژیوانشی، شانل، گوچی، الکساندر ووتیه، الکساندر وانگ، فندی، کارولینا هرا، ورساچه و میومیو ظاهر شده است. او یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین مدل های جهان است که توانسته با بهره گیری از زیبایی خاصش جایگاه بالایی در دنیای مد بیابد. در سال ۲۰۱۶ با معرفی بلا حدید به عنوان یکی از ستارگان ویکتوریا سکرت در کنار خواهرش، این مدل مسیر جدیدی را آغاز کرد و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

بلاحدید و خواهرش جی جی حدید

بلاحدید و خواهرش جی جی حدید

تصویر بلا حدید بارها و بارها بر روی جلد مجلات معتبری همچون ووگ نشسته است. بلا همچنین به عنوان سفیر زیبایی دیور بارها در ویدیوهای آرایشی دیور با عنوان ” آرایش به بلا حدید” ظاهر شده است. این مدل زیبا همچنین همکاری را با کمپین تبلیغاتی بولگاری در بخش اکسسوری های لاکچری آغاز کرده است. بلا همانند خواهرش جی جی علاقه خاصی به لباس های سبک خیابانی دارد و بیشتر در این لباس ها ظاهر می شود. سبک لباس پوشیدن او نیز بسیار شبیه به خواهرش است، استفاده از لباس های جین، عینک، استفاده از چرم های رنگی در کنار موهای بلند و لخت چند نمونه از این شباهت سبکب هستند.

با هم نگاهی خواهیم انداخت به برخی از زیباترین لباس های این مدل خوش استایل :

عکس بلا حدید با استایل کژوال

عکس بلا حدید با لباس پلنگی پالتو پاییزه

عکس بلا حدید با کت چرمی

عکس بلا حدید طراح لباس : هوگو باس

عکس بلا حدید طراح لباس : الکساندر ووتیه

عکس بلا حدید مونوکروم قرمز

مونوکروم مشکی با کیف و کفش و کت چرم مشکی بلا حدید

کت شلوار سورمه ای بلا حدید

کت و دامن لی و جین بلا حدید

بلا حدید در فرش قرمز

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا