خودروهای لوکس

معرفی مدل پورشه کیمان ۷۱۸ ؛ از لاکچری ترین محصولات پورشه

معرفی مدل جدید پورشه کیمان 718 ؛ از لاکچری ترین محصولات پورشه

شرکت تک آرت یکی از تیونرهای نامی پورشه، در نمایشگاه امسال ژنو با معرفی مدل جدید پورشه کیمان ۷۱۸ حضور موفقی را به ثبت رساند. تک آرت یک کیت آیرودینامیک را برای دو مدل ۷۱۸ کیمن و ۷۱۸ باکستر طراحی کرده است و برای موتورهای این دو مدل نیز طرح هایی دارد.
قسمت جلویی این مدل با چشمه اپتیکال باز می شود و اسپویلر جلویی خودرو با هواکش جلویی هماهنگ شده است. ورودی مرکزی هوای ماشین بالاروی های آیرودینامیک را کاهش میدهد که این عملکرد در نسخه های فیبرکربنی هم موجود است.

مشخصات فنی مدل جدید پورشه کیمان

مشخصات فنی مدل جدید پورشه کیمان

در عقب ماشین، تک آرت از یک پخش کننده استفاده کرده که با رنگ دستگاه هماهنگ است. از دیگر امکانات اضافه شده میتوان به باله های عقبی اشاره کرد که خودرو را بزرگ نشان میدهد. مشتریانی که چیز دیگری به جای باله ها ترجیح میدهند، میتوانند به جای آن یک اسپویلر را که با آلومینیوم سیاه طراحی شده سفارش دهند. تک آرت شاسی این مدل را ۳۰ میلی متر پایین تر آورده و همچنین رینگ‌های ۲۱ اینچی فرمول ۳ آلیاژ سبک مصنوعی را برای این خودرو انتخاب کرده است.

این رینگ‌ها به شکل ۵ پره‌ی دوقلو هستند و استایل مناسبی را برای کیمن به ارمغان آورده‌اند. طراحی تک آرت ظاهری تهاجمی دارد که رانندگی در اتوبان ها با این مدل را بهتر و اسپورت تر کرده است. چرخ های سفارشی هم برای دو مدل کیمن و باکستر وجود دارد و مشتریان میتوانند رنگ چرخ ها را نیز انتخاب کنند.

با وجود ۲۸۰۰ دور در دقیقه، موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندره تخت این مدل گشتاور ۴۸۰ را به چرخ ها می فرستد که این عدد میتواند در نسخه های سفارشی به ۵۴۰ هم برسد. در مدل های کیمن و باکستر، کیت قدرت میتواند ۵۰ اسب بخار به قدرت موتور اضافه کند. این کیت میتواند قدرت موتور را به ۴۰۰ اسب بخار برساند و گشتاور ۴۸۰ نیوتن متری را کامل کند. با تلاشهای تک آرت سرعت صفر تا صد به عدد ۳٫۹ ثانیه کاهش پیدا کرده است.

بالاترین سرعت کیمن 718 تا کنون 296 کیلومتر برساعت بوده

بالاترین سرعت کیمن ۷۱۸ تا کنون ۲۹۶ کیلومتر برساعت بوده که سریع تر از نسخه اورجینال و استانداردش است. با انتخاب خریداران، سیستم اگزوز اسپرت قدرتمند با لبه های سخت که صدایی مانند ماشین های مسابقه ای را بهمراه دارد به این مدل اضافه می شود. سیستم اگزوز کیمن دارای دو لوله تیتانیومی است که مانند اگزوز های فیبر کربنی زیبایی خاصی دارد.

تک آرت هنر خود را با طراحی داخلی زبای این خودرو بخوبی تکمیل کرده است. سفارش هایی مانند روشن شدن لوگوی تک آرت در زیر در ها و یا طراحی تمام چرم داخل خودرو متناسب با اثاثیه منزل مشتریان، جزییات بی نظیر تنها برخی از ویژگی های طراحی داخلی بی نظیر این ماشین هستند.

طراحی تمام چرم داخل خودرو

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا