استایل و مد آقایان

دیوید بکهام و ذائقه بی نظیرش در انتخاب لباس های شیک

استایل دیوید بکهام

دیوید بکهام الگوی مردان شیک پوش

دیوید بکهام با سبک کلاسیک و ذائقه بی نظیرش در انتخاب لباس ها همیشه برای بسیاری از مردان الگوی بسیار خوبی بوده است. اما چگونه می توان همچون بکهام مردی خوش تیپ و جذاب شد؟ اولین قدم این است که هر فرد نگاه دقیقی به اندام خود بیاندازد.

تیپ خیابانی به سبک دیوید بکهام

دیوید بکهام بارها از ستاره اسطوره ای سینما، جیمز دین به عنوان الگوی خود در حفظ ظاهری مردانه و شیک یاد کرده است. این چهره محبوب به تازگی رازهای استایل خوبش را فاش کرده است تا بتواند راهگشای مردانی باشد که به دنبال ظاهری شیک و جذاب هستند:

رازهایی از استایل جذاب دیوید بکهام

۱٫ حتی اگر در خانه هستید سعی کنید که سبک خاص پوشش خود را نشان دهید.
۲٫ موهایتان به اندازه دیگر اجزای ظاهر شما جز مهمی از تصویری هستند که از خود میسازید.

مدل موی دیوید بکهام عکس

۳٫ در انتخاب کفش هایتان بسیار دقت کنید.
۴٫ ژاکت و شلوارهای مختلف در جذابیت ظاهری شما نقش مهمی دارند. در انتخاب آنها دقت کنید.

پالتو مشکی بلند خوش تیپی به سبک دیوید بکهام

۵٫ در هر صورت اعتماد بنفس خودتان را حفظ کنید. اگر شما خود را به عنوان مردی خوش تیپ باور نداشته باشید، دیگران نیز هرگز شما را خوش تیپ نمی دانند.
۶٫ هنر تلفیق و هماهنگ کردن انواع لباس ها را یاد بگیرید. با این کار آزادی عمل بسیار و در نتیجه استایل جذابی برای خود خلق خواهید کرد.

۷٫ کت و شلوار مناسب خود را پیدا کنید. در انتخاب اندازه ها بسیار دقت کنید چرا که هیچ چیز ناخوشایندتر از یک کت و شلواره بد سایز برای یک مرد نیست.

استایل دیوید بکهام
۸٫ از لباس های کلاسیک نترسید. بسیاری از مردان سراغ لباس های کلاسیک نمی روند چرا که فکر می کنند عمر این لباس ها به سر آمده است. مردان باید بدانند که لباس های کلاسیک ظاهر بسیار جذاب و مردانه ای به آنها خواهد بخشید.

۹٫ کراوات های طرح دار را به کمد لباستان اضافه کنید. بسیاری از مردان در انتخاب کراوات جسارت لازم را ندارند و اغلب از کراوات های ساده استفاده می کنند. کراوات های طرحدار یکی از اکسسوری های مهمی هستند که نگاه ها را بسوی شما می کشانند.

تیپ رسمی دیوید بکهام
۱۰٫ برای خرید شلوار جین وقت و پول بیشتری صرف کنید و مطمئن باشید که هرگز از خرید یک شلوار جین خوش دوخت پشیمان نخواهید شد. بزرگترین دلیل آن این است که این شلوارها را با اکثر لباس ها می توان پوشید.

دیوید بکهام خوشتیپ ترین الگو برای مردان

عکس هایی از خالکوبی های دیوید بکهام

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا