استایل و مد آقایان

چگونه مدل ریشی متناسب با فرم صورتمان انتخاب کنیم؟

مدل ریش مردانه متناسب با صورت

مدل ریش مردانه برای انواع فرم صورت

انتخاب ریش مناسب یکی از بزرگترین چالش هاست که معمولا مردان خوش تیپ بخوبی از پس آن بر می آیند. با شناخت فرم صورت می توان بهترین مدل ریش ها را برای آن انتخاب کرد. برای بهترین نتیجه ممکن اصولی اساسی وجود دارند که با رعایت انها می توان چهره ای مردانه و جذاب ساخت. اگر می خواهید انتخابی موفق داشته باشید آنچه در ادامه می آید را از دست ندهید.

مدل ریش مردانه برای صورت بیضی شکل

اگر صورت بیضی شکل دارید، سعی کنید خیلی به خودتان مغرور نشوید. افراد با صورت های بیضی شکل می توانند مدل ریش هایی را به خود ببینند که خیلی از آقایان نمی توانند آنها را روی صورت خود پیاده کنند. این امتیاز ویژه به دلیل داشتن همزمان ویژگی های صورت مربعی و گرد است. بدین معنی که نیازی ندارید همه چیز را با هم مطابقت دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که ذهن خود را روی بهترین مدل ریشی که دوست دارید متمرکز کنید.

بهترین مدل ریش برای شما مدل ریش مربعی در قسمت فک، با خط های مشخص بر روی گونه هاست؛ این مدل باید در دو طرف صورت کوتاه باشد و در زیر چانه کوتاه شود.

حتما بخوانید : همه چیز درباره جورج کلونی و همسرانش ؛ هالیوودی های جذاب !

مدل ریش مردانه برای صورت بیضی شکل

مدل ریش مردانه برای صورت مستطیلی

بزرگترین مزیت صورت های مستطیلی امکان انتخاب مدل موهای مختلف است و این مسئله می تواند در انتخاب مدل ریش مناسب بسیار راهگشا باشد. برای صورت های مستطیلی مدل ریش هایی که در انتها بازیک می شوند مناسب نیستند چرا که صورت را از آنچه که هست کشیده تر نشان می دهند. اما ریش پرحجم در ناحیه ی گونه ها، باعث می شود که فک پهن تر نشان داده شود زیرا توجه را از بلندی صورت گرفته و به عرض آن معطوف می کند.

قاعدتا نمی خواهید در فرم صورتتان بزرگنمایی کنید و مثلا آن را کشیده تر از چیزی که هست نشان بدهید. بنابراین سعی کنید پهنای صورت را بیشتر کرده و اگر می توانید اجازه دهید ریش تان روی گونه ها و به طرف بالا رشد بیشتری داشته باشد. اگر این کار را انجام دهید صورتتان دیگر بیش از حد کشیده به نظر نمی رسد.

مدل ریش مردانه برای صورت مستطیلی

مدل ریش مردانه برای صورت مثلثی

در فرم صورت مثلثی، که طبیعتا شکل مخالف صورت قلبی شکل است ، هدف این است که توجه را از چانه ی بزرگ و برجسته منحرف کنیم.ساده ترین راه ممکن، داشتن سبیل بلند و ریش کوتاه پیوسته به هم است. این شیوه، توجه را از قسمت پایین صورت برداشته و به بالای آن معطوف می دارد. حواستان باشد وقتی موهای اطراف صورت و روی گونه ها را می زنید، دو طرف صورتتان لاغرتر نشان داده می شود.

مدل ریش مردانه برای صورت مثلثی

مدل ریش مردانه برای صورت گرد

در این فرم صورت، داشتن یک ریش پرپشت و ژولیده  سر شما را به شکل یک توپ بولینگ نشان می دهد. برای اینکه شبیه توپ بولینگ نشوید باید روی زوایا کار کنید.

یک صورت گرد براحتی می تواند مدل صورت مستطیلی را در خود پیاده کند. مدل ریشی را انتخاب کنید که روی گونه ها کوتاه تر و نزدیک چانه بلند تر باشد تا به صورت تان زاویه بدهد. به عنوان مثال، مدل ریش پروفسوری –که روی گونه ها ته ریش دارد- چانه را کشیده تر و برجسته تر نشان می دهد. تاثیرگزاری این روش در جمع ها و جلسه ها بسیار زیاد است.

مدل ریش مردانه برای صورت گرد

مدل ریش مردانه برای صورت قلبی شکل

هیچ مردی از چانه کوچک خوشش نمی آید.  خوشبختانه برای آنهایی که صورت قلبی شکل دارند راهی وجود دارد که تعادل و توازن در صورت برقرار شود. شانه و ماشین اصلاح باید همیشه همراهتان باشد چرا که  این فرم صورت، در واقع صورت را کوچک نشان می دهد. اگر ریش داشته باشید صورتتان باز هم کوچکتر نشان داده خواهد شد. اینکه بگذارید ریش تان رشد کند فقط برای اینکه ریش داشته باشید، ریسک است.

در عوض، از یک طراح ته ریش کمک بگیرید تا دو طرف صورتتان را بدون اینکه ساختار طبیعی اسکلت صورتتان تغییری کند، فرم دهد. در عین حال، موهای چانه را کمی بلندتر گذاشته و سبیل بگذارید تا خط فک تان عمق و حجم بیشتری پیدا کند.

مدل ریش مردانه برای صورت قلبی شکل

مدل ریش مردانه برای صورت مربعی

با اینکه فک مربعی شکل مورد علاقه ی بسیاری از آقایان است و حتی ریش خود را به امید داشتن چانه ای مربعی شکل بلند می کنند، اما این فرم صورت محدودیت های خاص خود را دارد. طبیعتا هیچکس نمی خواهد ریشی داشته باشد که اجزای صورتش را برجسته تر و بزرگتر از چیزی که هست نشان دهد. یک ریش مربعی شکل با خطوط مشخص و زاویه های قائم با خط فک پهن همخوانی ندارد. بنابراین باید مطمئن شوید که ناحیه ی چانه، گرد یا مثلثی است.

کشیده تر نشان دادن چانه با یک ریش مدل پروفسوری کمک می کند تا اسکلت پهن و کلفت فک، نمای ظریف تری داشته باشد. این روش، نگاه ها را به دیگر ویژگی های برجسته صورت معطوف می کند.

مدل ریش مردانه برای صورت مربعی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا