خودروهای لوکس

جدیدترین خودرو ایتال دیزاین : ایتال دیزاین زرونو

ایتال دیزاین زرونو

شرکت ایتال دیزاین شرکت طراحی مشهور در شهر تورین ایتالیا از ابر ماشین جدید خود به نام ایتال دیزاین زرونو (Italdesign Zerouno ) رونمایی کرد. این نسخه از روی مدل لامبورگینی هوریکان ساخته شده و قرار است در آینده تنها پنج دستگاه از آن تولید شود. تمامی این پنج نسخه قرار است در آخر سال ۲۰۱۷ ساخته بشود.

ایتال دیزاین زرونو

این شرکت هم‌اکنون بخشی از گروه بزرگ فولکس‌واگن به‌حساب می‌آید و تقریبا ۹۰ درصد از سهامش را به فولکس واگن فروخته است. در چند سال اخیر ایتال دیزاین بر طراحی های مفهومی از مدل های مختلف فولکس واگن می پرداخت اما امسال این شرکت ایتالیایی با طراحی از روی خودروی لامبورگینی به ریشه های ایتالیایی خود برگشته است.

این ابر خودرو از یک پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی بهره می‌برد. هرچند که اطلاعاتی درباره قدرت این ماشین منتشر نشده است اما آنطور که به ما خبر رسیده این خودرو می‌تواند در مدت ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت این خودرو به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فیلیپو پرینی، مدیر ارشد و رئیس بخش طراحی

فیلیپو پرینی، مدیر ارشد و رئیس بخش طراحی در پروژه‌ی ساخت این خودرو می‌گوید: بدنه بیرونی این مدل دارای دو نشان یکسان است. بدون در نظر گرفتن خط تولید ترنادو، نتایج از هماهنگی طراحی این مدل که بسیار ظریف است با سنت “گرن تیریسمو” ایتالیایی ها خبر میدهد. قسمت های پایینی این مدل از نمونه های آیرودینامیکی ساخته شده است.

چنین بنظر می رسد که برای رسیدن به عملکردی که ایتال دیزاین در ذهن داشته است، توانسته با جسارتی مثال زدنی از تمام موانع و محدودیت های خود در طراحی و تکنیک گذر کند. نتایج محصولی را تضمین میکند که حتی فراتر از چیزی است که انتظار داشتیم.

طراحی و تکنیک ایتال

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا