استایل و مد بانوان

ده ست بهاره جذاب با استفاده از شلوار زنانه رنگی

ست بهاری با شلوار رنگی

شلوار زنانه رنگی از آن دسته لباس هایی هستند که در صورت استفاده درست ظاهری جذاب و زنانه به شما خواهد بخشید و از طرف دیگر در صورت استفاده نادرست ظاهری نامتناسب و ناهماهنگ خلق خواهند کرد. فصل زیبای بهار که می توان آن را ضیافت دلپذیر رنگ ها بشمار آورد بهترین فصل برای استفاده از شلوار زنانه رنگی و ساختن ظاهری متفاوت است.

در ادامه ده ست زیبا با استفاده از این شلوار زنانه رنگی جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بخوانید : راهنمای خرید شال و روسری در۵۰ مدل شیک و مجلسی

شلوار زنانه رنگی سبز

پیشنهاد جذابترین ست های شلوار زنانه رنگی

شلوار سبز رنگ در کنار کیف و کمربند قهوه ای ترکیبی جذاب برای یک روز زیبای بهاری است. زیبایی این ست را می توان با کفش های عروسکی گلدار تکمیل کرد.

شلوار زنانه رنگی

دیگر ترکیب جالب توجه بهاری، ترکیب لباس های خالدار و یا راه راه سیاه و سفید یا سرمه ای و سفید با شلوار خردلی رنگ است. همانطور که در تصویر می بینید کیف متناسب با این ست کیف کوچک عسلی یا قهوه ای رنگ است.

 

شلوار زنانه رنگی زیباترین ترکیب رنگ ها

این ست یکی از زیباترین ترکیب رنگ ها را دارد که آن را بخصوص برای روزهای آفتابی در فصل بهار مناسب کرده است. این ست زیبا یکی از بهترین انتخاب ها برای دورهمی های دوستانه است.

شلوار زنانه رنگی ترکیب رنگ های زرد و سفید ظاهری ملیح

ترکیب رنگ های زرد و سفید ظاهری ملیح به خانم ها می بخشد که با استفاده از اکسسوری های در تنالیته نقره ای می توان تاثیر آن را دوچندان کرد.

شلوار زنانه رنگی کفش و کت با تناژ رنگ کرم

رنگ صورتی یکی از رنگ های مورد علاقه بسیاری از خانم هاست اما باید در انتخاب طیف رنگ های مختلف این رنگ محبوب دقت کرد. همانطور که در تصویر می بینید کامرون دیاز با انتخاب درست صورتی کدر در کنار کفش و کت با تناژ رنگ کرم ظاهری شیک برای خود ساخته است.

شلوار زنانه رنگی رنگ های ملایم و بسیار زنانه

این ست با رنگ های ملایم و بسیار زنانه خود چشم ها را به شما خیره خواهد کرد. البته استفاده از این ست به خانم هایی که پوست تیره دارند توصیه نمی شود.

شلوار زنانه رنگی ترکیب نارنجی و سفید

دیگر ترکیب دوست داشتنی فصل بهار، ترکیب نارنجی و سفید است که در کنار استفاده از اکسسوری هایی به رنگ کرم و یا عسلی ظاهری جذاب به خانم ها خواهد بخشید.

شلوار زنانه رنگی ست زیبا در عین راحتی ظاهری شیک

این ست زیبا در عین راحتی ظاهری شیک به شما خواهد بخشید. بجای کفش های لژدار برای راحتی بیشتر می توان از کفش عروسکی هم استفاده کرد در این صورت این ترکیب می تواند ترکیب ساحلی بسیار مناسبی باشد.

شلوار زنانه رنگی رنگ پرانرژی قرمز

البته که در فصل بهار نمی شود از رنگ پرانرژی قرمز صرفنظر کرد. هر چند بسیاری معتقدند که این رنگ گرم بیشتر مناسب فصل های سرد سال است اما باید گفت که در فصل بهار نیز این رنگ همچنان می تواند ظاهری جذاب به خانم ها ببخشد خصوصا در کنار لباس هایی به رنگ روشن.

شلوار زنانه رنگی کفش نقره ای و اکسسوری متناسب

این ست یکی از جسورانه ترین ست های بهاری است چرا که در نگاه اول کاملا بی تناسب بنظر می رسد. اما همانطور که در تصویر می بینید ترکیب این دو رنگ زیبا در کنار کفش نقره ای و اکسسوری متناسب با رنگ لباس ها ترکیبی متفاوت و جذاب خلق کرده است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا