گوناگون

توصیه های زیبایی سلبریتی ها

بسیاری دوست دارند بدانند راز زیبایی سلبریتی ها در چه چیزی نهفته است. سلبریتی ها با رعایت نکاتی زیبایی خود را حفظ می کنند. در مطلبی که در ادامه می آید برخی از مهم ترین رازهای زیبایی را از زبان ۱۲ سلبریتی را خواهیم خواند.

۱٫ یک زن وقتی بسیار زیباست که لبخند میزند. لبخند زدن را تحت هر شرایطی فراموش نکنید. (بیانسه)


۲٫ یک کرم چشم خوب وقتی مسافرت میکنید مهم است به این خاطر که دیگر نگران چشم های پف کرده نخواهید بود.(کیت وینسلت)


۳٫ هیچ وقت نگذارید آرایش یک روز کامل روی صورتتان بماند و همیشه صورت خود را بشویید. آرایش کردن باعث میشه پوستتان راحت تر آلوده شود. (ماری بیلگ)


۴٫ من از روغن های دارای امگا ۳ استفاده میکنم. یکی از بهترین احساس ها در دنیا برای من، استفاده روغن های سبک بر روی پوستم است.(گوئینت پالترو)


۵٫ وقتی شروع به نوشیدن بیشتر آب کردم، پوست و مو و ناخن هایم شفاف تر شد. (امریکا فررا)


۶٫ همه زنان حتی زنان سیاهپوست باید یک پنکک برنزه داشته باشند. استفاده از پنکک برنزه کننده را جایگرین اسپری های برنزه کننده کنید.(ایمان)


۷٫ بهترین راه برای اینکه شاداب به نظر برسید برنزه کردن براق است. اگر نمیخواهید از آرایش استفاده کنید، در کنار برنزه کردن کمی از مرطوب کننده استفاده کنید تا ظاهری جذاب پیدا کنید.(اوا مندز)


۸٫ برای بهتر حالت گرفتن مژه ها، پیش از استفاده از فرمژه آن را کمی گرم کنید.(آیلا فیشر)


۹٫ برای اینکه لب هایتان به طور طبیعی صورتی باشند، اول رژ قرمز بزنید بعد آن را پاک کنید و سپس از براق کننده استفاده کنید. (های بری)


۱۱٫ یکی از دوستان بازیگرم یک حقه را به من یاد داد. او به من گفت که هنگام خندیدن زبانم را بین دندان هایم نگه دارم تا خنده هایم مصنوعی و بیش از حد نشود. این حقه در زمان عکس گرفتن خیلی بکارم آمد. (جسیکا چاستین)


۱۲٫ استفاده از مرطوب کننده های قوی را به یکی از پرتکرارترین کارهای روزمره تان بدل کنید. هیچ چیز مانند پوست خشک نمی تواند آرایشی بد و مصنوعی برای شما بسازد. (ریحانا)

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا