لوازم آرایش

بهترین رنگ موها برای پوست های تیره

معرفی رنگ موی مناسب برای پوست های گندمی و تیره

بر خلاف باور بسیاری، رنگ موهای مناسب پوست های تیره کم نیستند. فقط باید آنها را بشناسید. زنانی با پوست های تیره می توانند تقریبا از همه طیف های رنگ قهوه ای، چندین طیف رنگ قرمز، رنگ های آمبره و حتی رنگ های بلوند استفاده کنند. اگر می خواهید بدانید بهترین رنگ موها برای پوست های تیره کدام ها هستند این مطلب را از دست ندهید.

رنگ های قرمز و شرابی مناسب برای پوست های تیره

باید این را بگوییم که طیف رنگ های قرمز و شرابی برای پوست تیره انتخابی عالی هستند. رنگ آلبالویی در طیف های مختلف برای پوست های خیلی تیره انتخاب بسیار خوبی است. استفاده از هایلایت قرمز در زمینه موهای مشکی نیز ظاهری فوق العاده به پوست های تیره می بخشد. آمبره نیز دیگر روشی است که با استفاده از آن و تناژهای مختلف رنگ قرمز می توانند ظاهری شیک برای خود خلق کنید.

اگر به تناژهای مختلف رنگ قرمز کمی رنگ قهوه ای اضافه کنید به موهایتان ظاهری طبیعی تر خواهید بخشید و دوام رنگ بر روی موها را بیشتر خواهد کرد.

رنگ های قرمز و شرابی مناسب برای پوست های تیره

رنگ های بلوند مناسب برای پست های گندمی

خیلی ها فکر می کنند زنانی که پوست تیره دارند نمی توانند از رنگ های بلوند استفاده کنند. اما باید حواستان باشد که استفاده از طیف های مختلف رنگ بلوند مستلزم سبک آرایش متناسب با آن است. این رنگ مو بخوص برای زنانی با پوست های گندمی و برنزه مناسب است. در میان رنگ بلوند، طیف تناژهای طلایی، بژ و بلوند روشن به خانم هایی با پوست تیره پیشنهاد می شود.

البته از هایلایت های بلوند نیز می توان بهترین استفاده را کرد. اگر تمایلی به استفاده ا رنگ کامل بلوند ندارید می توانید با خیال راحت از انواع هایلایت ها و آمبره های بلوند استفاده کنید. البته سعی کنید از آن دسته از رنگ های بلوند که شامل مقادیر زیادی نارنجی، سفید و یا پلاتینی ستند، استفاده نکنید.

رنگ های بلوند مناسب برای پست های گندمی

رنگ های آمبره پیشنهادی جذاب برای پوست های تیره

رنگ های آمبره با زیبایی خاص خود چهره ای جذاب به زنانی با پوست های تیره می بخشند. بهتر است برای ظاهری بهتری قسمت رنگ شده موها را کمی حجیم تر کرد. آمبره ایده آل برای پوست های تیره آمبره ای شکلاتی و کاراملی است.

رنگ های آمبره پیشنهادی جذاب برای پوست های تیره

خانم هایی با پوست های تیره رنگ های روشن را فراموش نکنند

برای پوست های تیره و چشم های قهوه ای رنگ های روشن گرینه خوبی بشمار می روند. اما بهتر از آن هایلایت های روشن در زمینه موهای تیره است.

خانم هایی با پوست های تیره رنگ های روشن را فراموش نکنند

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا