استایل و مد بانوان

پنج ساعت زنانه لاکچری : هدیه ای ایده آل برای خانم ها

ساعت های لاکچری زنانه

اگر طرفدار پر و پا قرص ساعت های لاکچری و شیک هستید و نگران هزینه های گزاف نیستید، همچنان باید تمام بازار را برای انتخاب بهترین برند ساعت مچی که هم ظاهر خوب و هم قدرت پردازش عالی داشته باشد بگردید. بهتر است چیزی را انتخاب کنید که ارزش رو به رشد داشته باشد و سرمایه گذاری تان را سودمند کند. در ادامه ۵ ساعت که گزینه های عالی هستند معرفی می شوند.

امگا د ویل لیدی متیک (Omega De Ville Ladymatic)

قیمت: ۷۹۵۰ دلار

امگا د ویل لیدی متیک (Omega De Ville Ladymatic)

وقتی به لاکچری و شیک بودن فکر می کنیم،نام امگا یکی از اولین نام هایی است که به ذهن می آید. این ساعت یکی از بهترین، زیباترین، و خارق العاده ترین ساعت هایی است که می توانید پیدا کنید.

این ساعت با ظرافت و کلاس بالایی که دارد از ارزش فراوانی برخوردار است. امگا د ویل لیدی متیک از طلای سرخ ۱۸ عیار، یاقوت کبود و الماس ساخته شده است. مطمئن باشید ارزش این ساعت به اندازه ی روز اول خرید آن حفظ می شود و هیچگاه از خرید آن پشیمان نمی شوید.

رولکس اویستر پرپچوال دیت جاست ۲۸ (Rolex Oyster Perpetual Datejust 28)

قیمت: در حدود ۲۰۰۰۰ دلار

رولکس اویستر پرپچوال دیت جاست 28

رولکس به خاطر تولیدات جاودانی اش شناخته می شود. ساعت های زیبای این برند بسیار بادوام بوده و عملکرد عالی و فراتر از انتظاری دارند.

رولکس برای تمامی ساعتهای اویستر خود از طلای ۱۸ عیار صورتی و سرخ استفاده می کند. صفحه شماره این ساعت با سنگ های قیمتی بسیار زیبا تزئین شده و حرکت ساعت نیز به صورت مکانیکی خودکار است.

بریتلینگ گالاکتیک ۳۲ (Breitling Galactic 32)

قیمت: درحدود ۵۰۰۰ دلار

بریتلینگ گالاکتیک 32

این برند همان چیزی است که ارزش توجه و پولی که با زحمت به دست آورده اید را دارد. بریتلینگ گالاکتیک نهایت ظرافت را دارد اما علاوه بر این از دوام و عملکرد بسیار بالایی نیز برخوردار است.

این ساعت دارای صفحه استیل ضد لکه ۳۲ میلی متری با یاقوت کبود ضد خش است. از جمله ی ویژگی های عالی آن، نشانگر ساعت از جنس الماس و عقربه های براق نقره ای است.

این یک ساعت فوق العاده است که می توانید برای فرزندانتان به ارث بگذارید و مطمئن باشید سرمایه گذاری با ارزشی انجام داده اید.

لونژین مَستر اتوماتیک (Longines Master Automatic)

قیمت: در حدود ۲۰۰۰ دلار

لونژین مَستر اتوماتیک

محصولات لونژین با عنوان بی نظیر و همیشگی شناخته شده هستند. مجموعه ی مَستر به واقع برای زنان ساخته شده است و هر زنی در جهان باید حداقل یکی از ساعتهای شگفت انگیز این مجموعه را داشته باشد.

این یک ساعت عالی با خطوط و لبه های صاف است که سادگی و در عین حال شیک بودن آن شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. صفحه نمایش آن صورتی است که از استیل ضد لک و طلای صورتی ۱۸ عیار ساخته شده است.

روی نشانگرهای ساعت، الماس به کار رفته و بند آن به صورت یک مچ بند استیل ساده با تزییناتی از طلای سرخ طراحی شده است.

پتک فیلیپ رز گلد ناتیلوس ۷۰۱۰/۱ (Patek Philippe Rose Gold Nautilus)

قیمت: در حدود ۴۰۰۰۰ دلار

پتک فیلیپ رز گلد ناتیلوس 7010/1

هر کلکسیونری می داند که داشتن یک مجموعه از پتک فیلیپ الزامی است. قیمت این ساعت ها بالاست، اما قیمت خرید آنها حفظ می شود و با توجه به خاص بودن و کمیاب بودن این ساعتها امکان افزایش قیمت آنها در آینده بسیار بالاست.

این مدل بهترین گزینه برای انتخاب است. صفحه ی طلای سرخ این ساعت با عقربه های طلایی و قابی مزین به ۴۶ قطعه الماس و با یک مچ بند طلایی تکمیل می شود.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا