استایل و مد بانوان

مدگردی با آیشواریا رای ؛ ستاره جذاب شرقی

آیشواریا

آیشواریا رای (به انگلیسی:  AISHWARYA RAI ) هنرپیشه، مدل و خواننده جذاب و خوش استایل ۱۷۱ سانتی متری، متولد نوامبر ۱۹۷۳ میلادی  در شهر منگالور هندوستان بوده که پس از ازدواج با آبیشک باچان در  سال  ۲۰۰۷  میلادی، نام  آیشواریا رای باچان را برگزید. او از ملکه های زیبایی بالیوود محسوب می شود و در بیش از  ۳۰ فیلم ایفای نقش کرده است. این متولد آذر، در فهرست جذاب ترین و تاثیر گذار ترین سلبریتی های هندوستان به شمار می رود که گزارش امروز  مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۷۰ مدل کیف و کفش و جواهرات و لباس شیک و مجلسی و اسپرت آیشواریا رای و رازهای زیباییش اش در یک دهه اخیر آشنا می کند.

با مد گردی امروز ما با ملکه زیبایی سرزمین شگفتی ها همراه  باشید.

لباس شیک و مجلسی و اسپرت آیشواریا رای

آیشواریا رای کیست؟

آیشواریا رای ، از پدری دریانورد و مادری نویسنده در هندوستان متولد شد و به همین خاطر او به زبان های هندی و انگلیسی و تامیلی تسلط دارد.  ازدواج و طلاق او را با سلمان خان و ویوک اوبروی، سبب شهرت او در یک دهه اخیر شده است. ازدواجش با آبیشک باچان، پسر ارشد آمیتا باچان، اسطوره بالییود، او را در کانون توجه رسانه های مد و لباس و سینمای آسیا قرار داد. او یک  دختر دارد و در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲، موفق به دریافت جایزه هایی از: PADMA SHRI  و ORDRE  DES  ARTS  ET DES  LETTERS  گردید. وی در سال  ۲۰۰۳ میلادی، به عنوان نخستین هنرپیشه هندی، به عنوان عضو هیات داوران  جشنواره  سینمایی  کن فرانسه انتخاب شد.

آیشواریا و دخترش

( آیشواریا و دخترش)

لباس های فاخر آیشواریا در سال ۲۰۱۶ میلادی

(لباس های فاخر آیشواریا در سال ۲۰۱۶ میلادی)

کلکسیون تیپ های اسپرت و مجلسی آیشواریا رای

(از کلکسیون تیپ های اسپرت و مجلسی آیشواریا رای و آبیشک باچان)

لباس گلبهی جذاب آیشواریا

(لباس گلبهی جذاب او در  این استایل با اکسسوری های زیبایی ست شده است)

آیشواریا رای و دخترش

( آیشواریا رای و دخترش در یکی از مراسم هندی ها)

آیشواریا رای را در یکی از استایل های بلند و پوشیده

( آیشواریا رای را در یکی از استایل  های بلند و پوشیده رنگی با کیف  دستی چرمی سفید مشاهده می کنیم)

تحصیلات آیشواریا رای

آیشواریا اگر چه تا کنون در مراسم اسکار  و گلدن گلوب حضور پیدا نکرده است، اما حضور گسترده ای در جشنواره کن فرانسه داشته  و در مد گردی هایی که از ایشان در ادامه گفتار مشاهده می کنید، ده ها لباس  و اکسسوری  و کیف و کفش را به نمایش  گذاشت. او تحصیلات آکادمیک خود در رشته معماری را نیمه تمام  رها کرد و سابقه تحصیل در موسسات آموزشی  همچون: JAI  HINDI COLLEGE  و DG RUPAREL  COLLEGE دارد. مجله تایم در  سال  ۲۰۱۰ میلادی،  نام آیشواریا رای را در فهرست  ۵۰ زن زیبا هند قرار داد.

حتما بخوانید : مدگردی با آن هاتاوی

آیشواریا در کنار سلمان خان

( وی در کنار سلمان خان)

آیشواریا در کنار شاهرخ خان

( آیشواریا در کنار شاهرخ خان )

ایشواریا در کنار ویوک اوبری

( او در کنار ویوک اوبری)

آیشواریا رای در کنار آمیتاب باچان

( آیشواریا رای در کنار آمیتاب باچان، پدر همسرش)

برند های مورد علاقه آیشواریا رای

آیشواریا همان طور که در جشنواره مد گردی  زیر تماشا می کنید،  از  برندهای آرمانی،  گوچی و ایلی  صعب استفاده  می کند و اکسسوری هایش  اکثرا از  برند لاکچری اتریشی ها یعنی سواروسکی  است. کیف های والنتینو و صندل های رنگارنگ، بخشی جدایی ناپذیر از استایل های غربی و هندی این هنرپیشه خوش چهره هندی را تشکیل می دهد. او در سال  ۲۰۱۶ میلادی  در  کمیپن  تبلیغاتی برند L’OREAL پاریس شرکت  کرد.

حتما بخوانید : کیت میدلتون ؛ ملکه مد جهان

آیشواریا و فوتوشوتی برای برند لوازم آرایشی L’OREAL

( آیشواریا و فوتوشوتی برای برند لوازم آرایشی  L’OREAL  فرانسه)

تبلیغ آیشواریا برای رژ لب های شش ساعته درخشان l’OREAL

(تبلیغ او برای رژ لب های شش ساعته درخشان l’OREAL فرانسه)

تبلیغ این بازیگر برای شامپو برند L’OREAL

(تبلیغ این بازیگر برای شامپو برند L’OREAL  که ۵  ویژگی از جمله درخشان کننده و ترمیم کننده مو را در اختیار بانوان قرار می دهد. این  شامپو به هر حال یکی از گزینه  هایی است که این ملکه زیبایی بالیوود در لوازم  بهداشتی  خود دارد)

فیلم های آیشواریا رای

(در این عکس،  تناسب خوبی بین آرایش  ملایم صورتی  رنگ آاو با رنگ پوست و هم چنین اکسسوری  گوشواره  ای بلند ایشان مشاهده  می کنیم که در کمیپن تبلیغاتی L’OREAL  در فرانسه۲۰۱۶ گرفته  شد)

فیلم های آیشواریا رای

  • ۱۹۹۷: فیلم عاشقشد
  • ۱۹۹۹: فیلم دلدادگان
  • ۲۰۰۰: فیلم نفرت، فیلم محبت ها، فیلم جنون
  • ۲۰۰۲: فیلم دوداس، فیلم ما کمتر از دیگران نیستیم، من مال تو هستم عزیزم
  • ۲۰۰۳: فیلم ماسه در چشم، هیچی نگو
  • ۲۰۰۴: فیلم خاکی، فیلم بارانی
  • ۲۰۰۵: فیلم بونتی و بابلی
  • ۲۰۰۶: فیلم  موج ۲
  • ۲۰۰۸: فیلم  سرکار  راج، فیلم جودها اکبر
  • ۲۰۰۹: فیلم  پلنگ صورتی ۲
  • ۲۰۱۰: فیلم تکرار زندگی، فیلم پلید، فیلم  روبات،  فیلم  درخواست
  • ۲۰۱۶: فیلم ساربجیت، فیلم ای دی مشکل
  • ۲۰۱۸: فیلم  فنی  خان

گشتی در کلکسیون کیف و کفش و لباس و جواهرات آیشواریا رای

 آیشواریا رای در این لباس بدون بند چین دار لاکچری

( آیشواریا رای در این  لباس بدون بند چین دار لاکچری طرح اسکارلت اوهارایی در فیلم برباد رفته، لباس  قرمز رنگ جذابی از  برند RALPH  & RUSSO COUTURE  را در جشنواره فیلم کن فرانسه در جون ۲۰۱۷ میلادی به نمایش گذاشت  که با استقبال عاشقان مد و لباس در فرش قرمز همراه شد)

آیشواریا رای در این استای، مدل مو قهوه ای بلند

( آیشواریا رای در این استایل، مدل مو قهوه ای بلند را با دکلته طرح دار در جشنواره فیلم کن ست کرده)

آیشواریا در اکران فیلم از سرزمین ماه در جشنواره کن فرانسه

( او در این تیپ، لباس بدون بند بلند گلدوزی شده از  برند  RAMI KADI  COUTURE  را در اکران فیلم از سرزمین ماه در جشنواره کن فرانسه در فرش قرمز سال  ۲۰۱۶  میلادی رونمایی  کرد)

آیشواریا رای با لباس های سنتی هندوستان

( آیشواریا رای در این تیپ، طرحی از لباس های سنتی هندوستان را به نمایش گذاشته است که با موهای همیشه بلند مشکی روی شانه ست شده  است. او با این  لباس در شصت و نهمین جشنواره  کن فرانسه  در  سال ۲۰۱۶ شرکت کرد)

لباس سنتی هندی آیشوریا رای

(لباس سنتی هندی آیشوریا رای ، در واقع کت بلند جلو باز  بدون  دکمه  طرح  دار  است که مربع  های  بزرگ  رنگی روی آن  ظریف کاری شده  و توسط  ROHIT BAL طراحی شد)

 آیشواریا رای در جشنواره کن فرانسه به منظور شرکت در مراسم اکران فیلم SLACKBAY

( آیشواریا رای در جشنواره کن فرانسه به منظور شرکت در  مراسم  اکران فیلم SLACKBAY، جامه  ظریف کاری شده لاکچری با تور بلند از ALI YOUNES  را رونمایی کرد که یکی از دیدنی ترین لباس های مجلسی وی در حضور در رد کارپت کن فرانسه به  شمار می رود که شکوه لباس منجوق  دوزی شده طلایی شرق آسیا را به تصویر می کشد)

آیشواریا رای و مدل مو موج دار مشکی روی شانه

( آیشواریا رای ، مدل مو موج دار مشکی روی شانه را با سایه چشم آبی ست کرده است که با لباس فاخر منجوق  دوزی شده،  طرح ملیح برای کت والک در فرش قرمز جشنواره کن به شمار می رود)

آیشواریا در مراسم BOLLYWOOD BRI YEAR AWARD

( او در این تیپ، در مراسم BOLLYWOOD BRI  YEAR AWARD در سال ۲۰۱۶  شرکت کرد و مدل مو مشکی فر دار را با یک لباس سنتی هندی رنگارنگ ست کرده  است)

 آیشواریا رای در جامه پرنسسی آبی

( آیشواریا رای ، در جامه پرنسسی آبی رنگ طرح دار، شکوه لباس لاکچری ملکه زیبایی هند را در فرش قرمز جشنواره سینمایی کن فرانسه در سال ۲۰۱۷ میلادی به  نمایش می گذارد که کاری  از MICHAEL CINCO  COUTURE است و با دامن تمام گلدوزی شده  و پف  کرده، فخر فروشی می کند. )

آیشواریا رای با مدل مو دم اسبی مشکی رنگ

(در این استایل، آیشواریا رای را در مدل مو دم اسبی مشکی رنگ و چشمان دودی با رژ لب ملایم آبی رنگ در اکران  فیلم FROM THE LAND OF THE  MOON در جشنواره  کن ۲۰۱۶ میلادی مشاهده  می کنیم)

موهای بلند موج دار آیشواریا بازیگر هندی

( آیشواریا رای در این تیپ، موهای بلند موج دار روی شانه خود را در جشواره کن فرانسه با لباس مشکی آستین کوتاه ست کرده و استایل احترام هندی را در  یکی از فوتوشوت های عصرگاهی به خود گرفته است)

 آیشواریا و یکی از دوست داشتنی ترین پرتره هایش

( آیشواریا رای در این عکس، یکی از دوست داشتنی ترین پرتره های وی را مشاهده  می کنید که با رژ لب روشن قرمز رنگ در مراسم  LONGINES  DOLCEVITA ASIA PACIFIC در سیدنی استرالیا در  سال ۲۰۱۶ میلادی حضور  یافت)

آیشواریا رای با لباس بدون بند تور دار بلند

( آیشواریا رای ، لباس بدون بند تور دار بلند سفید رنگ از برند TONI  MATICEVESKI را در مراسم لانجینس ۲۰۱۶ ست  کرد  که ترکیب جذابی  با مدل  مو مشکی روی شانه  دارد و رژ لب قرمز رنگ  همیشگی او، این تیپ را دلفریب کرده است)

آیشواریا رای با مو های موجی بلند صاف و مشکی رنگش که با رژ لب قرمز خونی

( آیشواریا رای با مو های موجی بلند صاف و مشکی رنگش که با رژ لب قرمز خونی ست شده است، کلکسیونی از گردن بندهای خوش استایل را با مانیکور  همرنگ با رژ لب به نمایش می گذارد  که با دکلته  منجوق دوزی  شده همراه  گشت. او این تیپ را در  مراسم  اکران فیلم  BFG در جشنواره  کن  ۲۰۱۵ میلادی رونمایی کرد)

آیشواریا رای در این دکلته بدون بند بلند

( آیشواریا رای در این دکلته بدون بند بلند، محصولی از  برندOSCAE  DE  LA  RENTA  را رونمایی کرده است که در شصت و هشتمین دوره  مراسم  کن ۲۰۱۵ میلادی به تن داشت)

آیشواریا رای با مدل مو مشکی صاف و بلند

( آیشواریا رای ،  همواره علاقمند به ست کردن تیپ های خود با مدل مو مشکی صاف و بلند به سمت شانه راست یا چپ است)

آیشواریا رای را در فرش قرمز کن فرانسه

(در این استایل، آیشواریا رای را در فرش قرمز کن فرانسه در  لباسی سبز رنگ جذاب  از برند ELIE SAAB مشاهده می کنیم که محبوب سلبریتی ها و سوپر مدل  های جهان به خصوص فرشتگان ویکتوریا سکرت است)

آیشواریا رای با لباس منجوق دوزی شده را با کیف دستی زیبا

( آیشواریا رای ، لباس منجوق دوزی شده را با کیف دستی زیبایی که کار صنایع دستی هندوستان است در شهر بمبئ یهند در آوریل ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کرد و در  مراسم  CHARITY GALA در کاخ تاج محل حضور یافت)

بازیگر سینمای هند با مدل مو صاف بلند

( بازیگر سینمای هند با مدل مو  صاف  بلند روی شانه که با لباس تور دار سفید بدون بند ست شده است، در مراسم دولچه ویتا شرکت  کرده و یک ساعت معمولی را پوشیده است)

آیشواریا رای با کفش پاشنه بلند سیاه

( آیشواریا  رای در این استایل، کفش پاشنه بلند سیاه  و مشکی طرح دار  را با بلیزر مشکی لاکچری و دامن پر زرق و برق مشکی بلند از  برند  GIORGIO ARMANI  ست کرده است. او این تیپ را در مراسم SILOS  OPENING  AND  COCKTAIL  RECEPTION در شهر میلان ایتالیا رونمایی  کرد)

 آیشواریا رای با این لباس منجوق دوزی شده فاخر

( آیشواریا رای با  این لباس منجوق دوزی شده فاخر از  برند ARMANI  PRIVE  در مراسم CINEMA  AGAINST AIDS GALA شرکت کرد. این لباس کرم رنگ بلند با کریستال  هایی ظریف کاری شده  و تیپ ملکه زیبایی بالییود را در  فرانسه ۲۰۱۴میلادی  به  نمایش می گذارد)

آیشواریا رای در شصت و هفتمین دوره مراسم فیلم کن

( آیشواریا رای با این عکس که وی را با مدل  مو های مشکی بلند موج دار روی  شانه با دکلته سفید منجوق دوزی شده مشاهده می کنید، در مراسم اکران فیلم THE  SEARCH  در شصت و هفتمین دوره  مراسم  فیلم کن  در سال ۲۰۱۴ میلادی حضور یافت)

آیشواریا رای در این استایل مو بلند مشکی مجعد

( آیشواریا رای در این استایل مو  بلند مشکی  مجعد، در  مراسم  amFAR  CINEMA  AGAINST AIDS  شرکت کرد  و سایه  چشم آبی رنگ را با کلکسیون جواهرات الماس در فرانسه ۲۰۱۵ میلادی به نمایش گذاشت. طرح لباس  همسر آبیشک باچان، از برند ELIE SAAB  است)

 آیشواریا رای در این مدل مو بلند موج دار مشکی

( آیشواریا رای در این مدل مو بلند موج دار مشکی، صورت جذاب خود را با رژ لب قرمز کمرنگ همراه  کرده  که ترکیب  ملیحی  را تداعی می کند)

ساری جذاب آیشواریا از برند TARUN TAHILIANI

( وی رای در این تیپ طلایی رنگ طرح سنتی  هندی، ساری جذابی از  برند TARUN  TAHILIANI را بر تن کرده  است)

 آیشواریا رای در این تیپ، یکی از متفاوت ترین مدل های مو

( آیشواریا رای در این تیپ، یکی از متفاوت ترین مدل  های مو خود را به نمایش  می گذارد که با رژ لب  صورتی، آرایش صورت را تکمیل و جذاب کرده است. )

 آیشواریا رای در این لباس سرهمی شیک

( آیشواریا رای در این لباس سرهمی شیک مجلسی گلدار، در مراسم  VARIETY در هتل رادیسون بلو در کن فرانسه در سال  ۲۰۱۵  میلادی شرکت کرد. نگاه کنید که کمربند ظریف چرمی قهوه ای ، چگونه این استایل را خیره کننده می کند)

آیشواریا رای مثل همیشه با مدل مو بلند مشکی رنگ

( آیشواریا رای مثل همیشه با مدل مو بلند مشکی  رنگ روی  شانه مشاهده می کنیم که با چشمان دودی و سایه  چشم آبی رنگ، رژ  لب خنثی را با این استایل ست کرده  و در جشنواره  سینمایی کن سال ۲۰۱۴ میلادی  فرانسه حاضر شد)

لباس چاپی بلند آیشواریا رای

(در  این لباس چاپی بلند که در فرش قرمز جشنواره کن رونمایی شد، از کلکسیون لباس های بلند  آستین دار  منجوق دوزی شده رنگ روش آیشواریا رای را مشاهده می کنید که الگویی  از برند ABU JANI   و SANDEEP KHOSLA است)

آیشواریا رای در این لباس فاخر و لاکچری بلند پوشیده

( آیشواریا رای در این لباس  فاخر و لاکچری بلند پوشیده، در  مراسم فرش  قرمز  کن ۲۰۱۳ شرکت کرد و شکوه منجوق  دوزی  مشکی  رنگی را به مدل مو مشکی روی شانه به نمایش می گذارد)

آیشواریا رای با لباس منجوق دوزی شده

( آیشواریا رای در  این طرح،  لباس منجوق دوزی شده  بلند یقه V  از برند ROBERTO CAVALLI  را در  اکران فیلم THE  SEARCH در جشنواره کن ۲۰۱۳ میلادی  به  نمایش  عمومی  گذاشت)

مدل مو مشکی موجی آیشواریا رای

( مدل مو مشکی موجی آیشواریا رای )

آیشواریا رای در این طرح لباس ابریشمی زیتونی

( آیشواریا رای در این طرح، لباس ابریشمی زیتونی رنگ درحاشیه مراسم کن ۲۰۱۲ به نمایش می گذارد که با کفش های پاشنه بلند بند دار مشکی ست شد )

ملکه زیبایی هندوستان در این طرح دراماتیک

( ملکه زیبایی  هندوستان در  این طرح دراماتیک در  فرش قرمز  کن ۲۰۱۳، لباس آبی نفتی و سفید  بدون بد  را از برند ARMANI  PRIVE  به  نمایش می گذارد )

آیشواریا با موهای باد خورده بلند

( آیشواریا  در این عکس، موهای باد خورده بلند روی شانه  را با لباس یقه  v  به  نمایش می  گذارد که با سایه  چشم بنفش و ریمل کمرنگ، چشمان سبز  رنگ  خود را جذاب تر کرده  است )

 آیشواریا رای چشم گربه ای

( آیشواریا رای در این عکس، چشمان  گربه ای خود را با مدل مو بسته کمتر دیده شده  در مراسم اکران  فیلم  سینمایی  RAAVAN  در در لندن ۲۰۱۰ به نمایش میگذارد که  ساری  ظریف  کاری شده  فاخری هم بر تن  دارد)

عینک آفتابی کلاسیک آیشواریا

( او رای در این تیپ، عینک آفتابی کلاسیک را با تاپ آبی رنگ در  مراسم FRNCH OPEN در  فرانسه۲۰۱۰  میلادی به  نمایش  می گذارد)

 آیشواریا با سایه چشم براق سبز رنگ

( آیشواریا رای در  این عکس، سایه  چشم براق سبز رنگ را با مژه های بلند مشکی  و لباس تک شانه  بلند  در مراسم شصت و چهارمین جشنواره سینمایی  کن ۲۰۱۱ به نمایش می گذارد)

آیشواریا در این لباس رد کارپتی

( آیشواریا در این لباس رد کارپتی، لباس بلند بنفش رنگی از  برندGUCCI PREMIER  را در جشنواره کن ۲۰۱۱ به نمایش  می گذارد)

 آیشواریا رای در این تیپ موهای بلند موج دار

( آیشواریا رای در این تیپ،  موهای بلند موج دار روی شانه را با لباس سر همی مشکی رنگ از  برند LBD با صندل های مشکی چرمی ست کرده است)

 آیشواریا را درکنار همسرش در این لباس فاخر

( آیشواریا را درکنار همسرش در این لباس  فاخر بدون آستین که باگردن بند  الماس  یقه ای تیپ لاکچری  را در  فرانسه  گردی های  ۲۰۱۰  میلادی به  نمایش می گذارد مشاهده می کنیم. )

لباس لاکچری هندی ها

(او  را در این ساری زیبا سفید رنگ ظریف کاری شده ، در کنار آبیشک باچان مشاهده  می کنیم  که با منجوق دوزی  های طلایی ، لباس لاکچری هندی ها را به نمایش می گذارد)

کلکسیون ساری های جذاب آیشواریا رای

(از کلکسیون ساری های جذاب آیشواریا رای)

ملکه زیبایی هند در این استایل

(ملکه  زیبایی هند در این استایل، اکسسوری های برند اتریشی سواروسکی را به نمایش می گذارد که با مدل مو دم اسبی و لباس فاخری از برند دیور و گوشواره الماس و البته کیف والنتینو ست شده است)

آبیشک باچان در کنار همسرش با جامه آبی رنگ

(آبیشک  باچان در  این تیپ که کت سفید را با پیراهن سفید یقه باز و شلوار جین ست کرده است، در کنار همسرش با جامه آبی رنگ چاپ آبستره  (ABSTRACT PRINT) در مراسم کن ۲۰۱۰ مشاهده می کنیم)

 آیشواریا رای و دکلته سفید بدون بند

( آیشواریا رای در این  تیپ، دکلته سفید بدون بند از  ROBERTO  CAVALLI را در کنار  یکی از هنرپیشه های فرانسوی  حاضر در مراسم فرش قرمز  کن ۲۰۱۰  میلادی به نمایش  می گذارد)

آیشواریا در این تیپ

( آیشواریا در این تیپ، دکلته بلند قرمز رنگ خود را با گوشواره های خوشه ای فرد لیتون در مراسم اکران فیم  سینمایی  PINK PANTHER شماره ۲ در  شهر  برلین آلمان به نمایش گذاشت)

تیپ کت و شلوار مشکی آیشواریا

(او را در این تیپ کت و شلوار مشکی و موهای روی شانه ، در  اکران  فیلم سینمایی پلنگ صورتی  ۲  در در پنجاه  و نهمین دوره جشنواره فیلم سینمایی  برلین مشاهده  می کنیم. از کلکسیون تیپ های  ۲۰۰۹  میلادی)

دو تیپ از آیشواریا و آبیشک باچان

(دو تیپ از آیشواریا و آبیشک باچان)

رازهای زیبایی آیشواریا

رازهای زیبایی آیشواریا

  • او از غذاهای آماده و حجیم مثل فست فود ها دوری می کند.
  • او معتاد به مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار نیست.
  • او خود را در مصاحبه ها، معتاد سبزیجات می داند.
  • او برای پاکسازی و طروات پوست خود از لایه بردارهای اکسفولیانت ترکیبی از شیر و زرد  چوبه استفاده می کند.
  • او از ماسک هایی با ماست برای مرطوب کردن پوست بهره می برد و عاشق  ماسک خیار است.
  • آیشواریا برای بهداشت پوست صورت خود، به  طور  منظم  به نسبت شستشوی  صورت اقدام و از مرطوب کننده  های مناسب پوست استفاده  می کند.
  • برندهای آرایشی مورد علاقه آیشواریا همان طور که در این گفتار  هم  ذکر  شد، مک، لانکوم،  لورئال فرانسه  و REVLON و هم چنینMAYBELLINE   است.
  • رژیم غذایی او را غذاهای فیبردار تشکیل می دهد تا هم به بازسازی سلول های بافت پوست او کمک کند هم  سوخت و ساز چربی را تسهیل کند.
  • وی از یوگا برای کاهش استرس استفاده  می کند. استرس یکی از عوامل  منفی  مهم  در  چین و چروک های پوست  و کاهش شادابی  پوست و مو بانوان به شمار می رود.

 لباس های حاملگی خانم رای در کنار آبیشک باچان

(از کلکسیون لباس های حاملگی خانم رای در کنار آبیشک باچان)

همراهان گرامی

اگر  با مشاهده گفتار  بررسی  و تحلیل  مد و لباس این  هنرپیشه سرشناس بالیوود، قصد خرید و سفارش محصولاتی از برند های مورد علاقه  او دارید، پرسش های  خود را از طریق  کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. آیشواریا، هیچ صفحه رسمی در اینستاگرام،  فیس بوک و توییتر نداشته  و کلیه  صفحاتی که به نام  ایشان راه اندازی شده، غیر  رسمی  نیست. او پوست شفاف  و یکدست و بدون  چون و چروک خود را با ضد آفتاب  هایی با اس پی اف ۱۵  تا ۳۰ و مرطوب کننده  های L’OREAL نگهداری می کند و از روغن های جلا دهنده و ترمیم  کننده  مو برای در اختیار داشتن موهای بلند و خیره  کننده  اش استفاده  می کند.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی با سلبریتی های ایران و جهان را هر روز در لوکس تهران تجربه کنید.

برندهای آرایشی مورد علاقه آیشواریا

 


بیشتر بخوانید :

۷۰ مدل لباس شیک و مجلسی آیشواریا رای : ملکه زیبایی هند

آیشواریا رای بازیگر و مدل شناخته شده هندی یکی از برترین چهره های آسیایی در جهان است. این بازیگر زیبای ۴۳ ساله شهرت و محبوبیتش را بیش از هر چیز مدیون چهره منحصربفردش است.
آیشواریا در سال ۱۹۹۴ به عنوان دختر شایسته سال هند شناخته شد و از آن پس پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد. موفقیت اصلی او با رود به دنیای سینما اتفاق افتاد. او که تا پیش از ورود به سینما تنها بخاطر چهره زیبایش مورد ستایش قرار می گرفت توانست استعداد خود را در زمینه بازیگری نه تنها در بالیوود که در هالیوود به اثبات برساند. او در سال ۲۰۰۸ به عنوان محبوبترین بازیگر زن بالیوود برگزیده شد.

آیشواریا برای حفظ ظاهر زیبای خود از ترکیب لباس های اروپایی با سبک شرقی خاص خود استفاده می کند. از میان برندهای شناخته شده جهان، آیشواریا برندهای ایلی صعب، آرمانی و گوچی را برای ظاهر شدن در مراسم های مختلف انتخاب کرده است. البته او از برندهایی هندی نیز استفاده بسیاری می کند. در ادامه بهترین های این بازیگر زیبا را با هم خواهیم دید.

مدل لباس شیک و مجلسی آیشواریا رای

آیشواریا رای Aishwarya Rai

عکس آیشواریا رای در مراسم فرش قرمز

عکس آیشواریا رای  در رد کارپت

عکس لباس مجلسی آشواریا

لباس مجلسی هندی زرشکی

عکس آیشواریا رای طراح لباس : ایلی صعب ، جشنواره فیلم کن 2015

طراح لباس : ایلی صعب ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵

عکس آیشواریا رای طراح لباس : آرمانی ، سال 2014

طراح لباس : آرمانی ، سال ۲۰۱۴

عکس آیشواریا رای طراح لباس : روبرتو کاوالی ، جشنواره فیلم کن 2014

طراح لباس : روبرتو کاوالی ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۴

آیشواریا رای با لباس مجلسی هندی

عکس آیشواریا رای طراح لباس : گوچی ، جشنواره فیلم کن 2013

طراح لباس : گوچی ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳

عکس آیشواریا رای طراح لباس : آرمانی ، جشنواره فیلم کن 2011

طراح لباس : آرمانی ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۱

عکس آیشواریا رای  طراح لباس : آرمانی ، جشنواره فیلم کن 2010

طراح لباس : آرمانی ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰

عکس آیشواریا رای طراح لباس : گوچی ، جشنواره فیلم کن 2010

طراح لباس : گوچی ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰

عکس آیشواریا رای طراح لباس : ایلی صعب ، جشنواره فیلم کن 2010

طراح لباس : ایلی صعب ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰

عکس استایل جذاب  آیشواریا رای

عکس آیشواریا رای با پیراهن آبی مجلسی

عکس لباس مشکی  آیشواریا رای

عکس آیشواریا رای در لباس ماکسی مجلسی

عکس آیشواریا رای طراح لباس : رالف اند روسو ، جشنواره فیلم کن 2015

طراح لباس : رالف اند روسو ، جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵

عکس آیشواریا رای Aishwarya Rai

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا