ساعت مچی

گرانترین ساعت های کارتیه

نام کارتیه سالیان سال است که با زیباترین و منحصربفردترین جواهرات و ساعت های جهان گره خورده است. این برند فرانسوی خوب می داند که چطور مشتریان خوش سلیقه اش در تمام جهان را راضی نگه دارد. با وجود ظرافت و زیبایی مثال زدنی تمامی محصولات کارتیه، برخی از جواهرات و ساعت های این برند خاصتر از بقیه هستند. در مطلبی که در ادامه می آید، گرانترین ساعت های کارتیه معرفی می شوند.

۱٫ ساعت فونیکس دکور سکرت(Phoenix Décor Secret)

قیمت: ۲٫۷۶ میلیون دلار

درجه یک ترین، گران ترین، و شیک ترین ساعت کارتیه مدل فونیکس دکور سکرت با قیمت ۲٫۷۶ میلیون دلار است.
این ساعت داستانی خاص دارد. دلیل اینکه چرا به این ساعت سکرت واچ (ساعت رازآلود) گفته می شود این است که این ساعت در یک ققنوس (طرحی از ققنوس، ساخته شده از جواهر) نهفته شده است. این ققنوس از طلای ۱۸ عیار سفید با چشمانی از زمرد ساخته شده است. این مدل ساعت همچنین الماس های گلابی شکل به وزن ۳٫۵ قیراط دارد.در کل، در دکور تمام ساعت، حدود ۳٫۱۰۰ الماس به کار رفت.

1. ساعت فونیکس دکور سکرت(Phoenix Décor Secret)

۲٫ ساعت اکسترا لارج بالون بلو تربیلون (Extra Large Ballon Bleu Tourbillon Diamond)

قیمت: ۱ میلیون دلار

دومین ساعت بسیار گران کارتیه، ساعت اکسترا لارج بالون بلو تربیلون است. مشخصات ظاهری، مانند دیگر ساعت های کارتیه، شماره های رومی و عقربه های شبیه شمشیر هستند.قاب پشت آن شفاف بوده و صفحه ی شماره ی خاکستری رنگ دارد.این ساعت به صورت دستی تنظیم می شود و مجهز به حرکت شماره بندی شده با مهر Geneva Hallmark است. ذخیره ی باتری این ساعت مچی تا ۵۰ ساعت هم میرسد.

2. ساعت اکسترا لارج بالون بلو تربیلون (Extra Large Ballon Bleu Tourbillon Diamond)

۳٫ ساعت اکسترا لارج تورچ های(Extra Large Tortue High Complication Platinum)

قیمت: ۵۰۰۰۰۰ دلار

این ساعت که فقط ۱۵ عدد از آن در دنیا وجود دارد، یک اثر کاملا خلاقانه و هنری است. قاب پلاتینیوم و قاب پشتی شفافی که دارد ارزش آن را صد چندان کرده است. این ساعت دارای بند چرم از پوست تمساح با سگک قابل تنظیم است.

نمای ساعت، داستان کاملا متفاوتی دارد: صفحه ی شماره ی آن نقره ای و با طرح گیلوش بوده، و شماره های رومی و عقربه های آبی به شکل سیب دارد.تقویم دائمی، کرونوگراف و شاخص ذخیره ی انرژی از دیگر جزئیات شاخص و چشمگیر این ساعت هستند.

3. ساعت اکسترا لارج تورچ های(Extra Large Tortue High Complication Platinum)

۴٫ ساعت روتوند (Rotonde Tourbillon Chronograph Platinum)

قیمت: ۲۴۰۰۰۰ دلار

ساعت روتوند یک ساعت با تولید محدود فقط ۵۰ قطعه در دنیا است.قاب گرد پلاتینیوم آن ۴۵ میلی متر قطر و ۱۵٫۷ میلی متر ضخامت دارد. قاب پشت این ساعت شفاف بوده و دارای بند چرم مشکی از پوست تمساح و سگک دوتایی قابل تنظیم از جنس پلاتینیوم است.

این ساعت نمونه ای کامل از ظرافت ستودنی محصولات کارتیه است که جزییاتی قابل توجه دارد. جزئیاتی شبیه صفحه شماره ی خاکستری و عقربه های شمشیر مانند و شماره های رومی از این نمونه اند.ساعت های آفتابی کرونوگراف هر دو روی ساعت ۳ و ۹ قرار دارند. تنظیم این ساعت دستی است و شبیه به دیگر نمونه های برند کارتیه، این ساعت نیز تا عمق ۳۰ متری در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

4. ساعت روتوند (Rotonde Tourbillon Chronograph Platinum)

۵٫ ساعت اکسترا لارج بالون بلو (Extra Large 47mm Ballon Bleu Chronograph Diamond)

قیمت: ۲۳۳۰۰۰ دلار

این مدل تا حدی متفاوت از بقیه ساعت ها است، زیرا اندازه های آن کمی بزرگتر هستند و به همین دلیل هم به آن ساعت مچی بسیار بزرگ می گویند. قطر آن ۴۷ میلی متر و ضخامت آن ۱۵ میلی متر است. حال بیایید به جنبه ی گران بودن این ساعت هم بپردازیم. قاب این ساعت از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است.قاب پشتی این ساعت بسیار بزرگ، شفاف است و قاب دور آن با دو ردیف الماس تزئین شده است. نشانگر تاریخ روی ساعت ۹ قرار دارد و ساعت های آفتابی کرونوگراف نیز روی ۹ و ۳ هستند.

5. ساعت اکسترا لارج بالون بلو (Extra Large 47mm Ballon Bleu Chronograph Diamond)

۶٫ ساعت اکسترا لارج تورچ (Extra Large Tortue Chronograph Pink Gold)

قیمت: ۲۰۵۰۰۰ دلار

ساعت مچی دیگری از کارتیه که در تعداد محدود، یعنی فقط ۳۰ عدد در دنیا تولید شد. این ساعت از طلای صورتی ۱۸ عیار ساخته شده است. کارتیه این بار به جای طلای سفید، طلای صورتی را امتحان کرد که جلوه ای متفاوت و مسحورکننده به این ساعت بخشیده است.

اکسترا لارج تورچ با قاب شفاف و جالب، بند مشکی چرم تمساح و سگک قابل تنظیم، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. همچنین، صفحه ی نقره ای طرح گیلوش با شماره های رومی و عقربه های آبی به شکل سیب از دیگر ویژگی های این ساعت هستند.
بی نظیر بودن این ساعت به دلیل این است که ساعت های آفتابی کرونوگراف آن روی ساعت ۳ و ۹ تنظیم شده اند. این ساعت تا عمق ۳۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

6. ساعت اکسترا لارج تورچ (Extra Large Tortue Chronograph Pink Gold)

۷٫ ساعت پاشا (Cartier Pasha 42mm Diamond White Gold)

قیمت: ۱۸۰۰۰۰ دلار

این نمونه تا حدی شبیه بقیه ی ساعت های معرفی شده در این فهرست است؛ از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده و بسیار شیک به نظر می رسد. ساعت پاشا شماره هایی عربی و عقربه های استیل آبی رنگ به شکل الماس دارد.

به علاوه اینکه عقربه ها و نشانگر آن شب نما و درخشان هستند تا حتی در تاریکی بتوان ساعت را خواند.این ساعت اتوماتیک بوده و صفحه یاقوت کبود آن ضدخش است. این ساعت همچنین تا حد ۳۰ متر در برابر آب مقاوم است.

 

7. ساعت پاشا (Cartier Pasha 42mm Diamond White Gold)

۸٫ ساعت زنانه لارج تورچ (Cartier Large Tortue White Gold Jewelry Ladies Watch)

قیمت: ۱۷۲۰۰۰ دلار

این ساعت لوکس از طلای سفید ۱۸عیار ساخته شده است. قاب پشت این ساعت، از کریستال شفاف از جنس یاقوت کبود ساخته شده که آن را خواستنی تر کرده است.
صفحه نمایش آن نقره ای طرح گیلوش است و شماره های سیاه رنگ رومی با عقربه های استیل آبی رنگ به شکل سیب دارد. جزئیات ظریف آن، یعنی تاج هشت ضلعی اش با الماس ست شده است. این ساعت صفحه ای ضد خش از جنس یاقوت کبود دارد و مقاومت آن در برابر آب، تا حد ۳۰ متر است.

8. ساعت زنانه لارج تورچ (Cartier Large Tortue White Gold Jewelry Ladies Watch)

۹٫ ساعت تورچ تربیلون (Tortue Tourbillon Ascensionnel Platinum)

قیمت: ۱۶۵۰۰۰ دلار

ساعت کارتیه مدل تورچ تربیلون که در تمام دنیا فقط ۵۰ عدد از آن وجود دارد، ساعتی کاملا خاص به شمار می رود. برای اینکه ارزش این ساعت بیشتر شود، سازندگان آن، قاب پشت آن را شفافتر کرده اند. بند چرمی مشکی از پوست تمساح با سگک قابل تنظیم و صفحه ی طرح گیلوش نقره ای با اعداد رومی و عربی باعث شده تا این ساعت از هر نظر یکی از لوکس ترین ساعت های دنیا به چشم بیاید.تربیلون روی ساعت ۶ تنظیم شده است و قابلیت مقاومت در برابر آب تا ۳۰ متر را دارد.

9. ساعت تورچ تربیلون (Tortue Tourbillon Ascensionnel Platinum)

۱۰٫ ساعت لارج بالون بلو ((Cartier Large Ballon Bleu Pave Diamond Watch

قیمت: ۱۶۴۰۰۰ دلار

این ساعت یکی از محصولات کارتیه با تولید و عرضه محدود است. این ساعت فقط فقط در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ تولید شد.لارج بالون بلو ۴۲ میلی متر قطر دارد و از طلای سفید ۱۸ عیار با دو ردیف الماس تزئین ساخته شده است.

این ساعت یک تاریخ شمار دارد که روی ساعت سه تنظیم شده است و همچنین دارای شیشه ی مات گلدار نقره ای و صفحه نمایش اعداد لاکی با شماره های رومی مشکی می باشد. لارج بالون بلو توانایی مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متر را دارد.

 

10. ساعت لارج بالون بلو ((Cartier Large Ballon Bleu Pave Diamond Watch,

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا