تکنولوژی و دیجیتال

نگاهی به قاب موبایل آیفون از پوست کروکودیل : محصولی جدید از لویی ویتون

قاب موبایل آیفون برند لویی ویتون

برند مشهور لویی ویتون محصول جدید خود که قابی زیبا برای گوشی های آیفون ۷ است را معرفی کرده است. همانطور که از عکس ها مشخص است، تمام قاب ها در رنگ ها و طرح های مختلف از جمله قاب ساخته شده از پوست کروکودیل در فروشگاه های لویی ویتون به فروش میرسد. کیف مدل ایتو شباهت های زیادی به کیف مدل مینی پتیت دارد و ویژگی هایی مانند طلاکاری، نقره کاری و طرح های برنجی که بر روی کیف دستی مینی پتیت وجود دارد در این مدل هم کار شده است.

برند لویی ویتون محصول قاب گوشی های آیفون

کیف دستی پتیت مال طراحی نیکولاس قیسکوئره قاب ایفون

کیف دستی پتیت مال طراحی نیکولاس قیسکوئره مدیر بخش طراحی شرکت لویی ویتون است و این اولین طرح او برای این برند بوده است. با وجود کوچک بودن، این کیف دستی اعتبار خوبی را در بین کیف های چرمی و طرح دار کسب کرده است. تمامی این خصوصیات و ویژگی های عالی در این قاب منحربفرد بوجود آورده است.

قاب شبیه چمدان های لویی ویتون آیفون

چیزی که شما نمیتوانید در قاب های معمولی پیدا کنید یک دسته نگه دارنده کوچک است که میتوانید هندزفری های بیسم آیفون را درون آن بگذارید. همانگونه که آیفن سون گران قیمت است، قیمت این قاب با قیمت آیفون ۷ مطابقت دارد البته برخی نمونه های آن حتی گرانتر از قیمت گوشی های آیفون هستند.

چمدان های لویی ویتون برای قاب آیفون

قیمت در حدود 870 تا 930 دلار برای مدل های کانواسی

هرچند هنوز قیمت مدل های سفارشی این قاب در امریکا مشخص نیست اما در اروپا و آسیا این قیمت در حدود ۸۷۰ تا ۹۳۰ دلار برای مدل های کانواسی تخمین زده شده است. طرح کروکودیلی این کیف ها قیمت چند برابری را دارا هستند و در حدود ۳۸۰۰ دلار تا ۴۱۰۰ دلار تخمین زده شده اند.

طرح کروکودیلی این کیف ها قیمت در حدود 3800 دلار تا 4100 دلار

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا