استایل و مد بانوان

۱۰ ترکیب رنگی ایده آل برای خانم ها

ترکیب رنگ لباس زنانه رنگ های شاد

بسیاری از خانم ها با وجود اینکه لباس های زیادی دارند چون هنر ترکیب رنگ ها را بخوبی فرا نگرفته اند نمی توانند ظاهری تاثیرگذار و شیک از خود به نمایش بگذارند. اگر این هنر بسیار با همیت را بلد نباشید یا باید به لباس های تک رنگ اکتفا کنید و یا لباس هایی را بپوشید که همخوانی چندانی با یکدیگر ندارند. در ادامه ده ترکیب رنگی تاثیر گذار را به شما معرفی خواهیم کرد تا از این پس با اطمینان خاطر بیشتری از ترکیب های جذاب رنگی بهره ببرید.

حتما بخوانید : آبی کلاسیک ؛ محبوب سلبریتی ها از گذشته تا ۲۰۲۰

ترکیب رنگ لباس سبز و زرد

هیچ چیزی بهتر از بوی چمن تازه در فصل زیبای بهار نیست. تلفیق سبز و زرد هم دقیقا چنین حسی را به شما القا میکند. سبز و زرد کمرنگ با اغلب رنگ ها مناسبت خوبی دارند و اگر گرمایی هستید باید بیشتر روی زرد خردلی و سبز پر رنگ سرمایه گذاری کنید و یا اگر سرمایی هستید بهتر است از رنگ های زرد کمرنگ و سبز رنگین کمانی استفاده کنید.

رنگ زرد میتواند با یک دامن خاکستری یا شلوار جین ست شود. با اضافه کردن رنگ سبز و طلایی به لباسهایتان و یک پیراهن سفید میتوانید نگاه های اطرافیانتان را به خود جلب کنید.

ترکیب رنگ لباس سبز و زرد

ترکیب رنگ لباس آبی کمرنگ و صورتی

ترکیب صورتی کمرنگ و آبی شاید در نگاه اول کمی بی حس و حال به نظر برسد اما اگر تیپتان را درست هماهنگ کنید میتواند با این ترکیب چشم همه را خیره کنید. این ترکیب رنگی حس بوی گل یاسمن و بهاری دلنشین را در ذهن شما تداعی خواهد کرد. یک پولیور ترمه ای آبی رنگ را با یک ژاکت صورتی در زمستان بپوشید، خواهید دید که سرمای زمستان به یک گرمای مطلوب تبدیل می شود.

ترکیب رنگ لباس آبی کمرنگ و صورتی

ترکیب رنگ لباس قرمز و آبی

قرمز و آبی یک ترکیب جذاب برای تمام فصل ها و موقعیت ها است. شلوار جینی که با یک کت قرمز و یک جفت کفش پاشنه بلند ست شده باشد می تواند ظاهری بسیار خوشایند به شما بدهد. این یک تیپ جذاب است اما بدون زیاده روی کردن و یک تیپ زیبا است بدون خیره نگاه کردن اطرافیان. شما میتوانید یک پیراهن سفید را نیز زیر کت خود بپوشید تا به درخشش رنگ قرمز و تضاد آن با رنگ آبی شلوار جینتان کمک کرده باشد.

ترکیب رنگ لباس قرمز و آبی

ترکیب رنگ لباس لاجوردی و فیروزه ای

ترکیب لاجوردی و فیروزه ای ترکیبی قوی و بیادماندنی است. این دو رنگ همچنین می توانند بخوبیبا رنگ های نقره ای و طلایی تلفیق شوند و ظاهری خوب را برای شما به ارمغان آورند. یک لباس آبی با یک جفت کفش فیروزه ای میتواند در عکس ها ظاهری خوب را به شما ببخشد و در موقعیت های مختلف نیز قابل استفاده است.

ترکیب رنگ لباس لاجوردی و فیروزه ای

ترکیب رنگ لباس نارنجی و آبی

نارنجی و آبی رنگ های عالی برای استفاده در طراحی لباس هستند. میتوانید شلوارتان را آبی انتخاب کنید و بعد با یک پیراهن نارنجی و یا یک پیراهن آبی- نارنجی ست کنید. برخی مواقع برای تغییر تیپتان میتوانید از نارنجی سوخته و آبی نفتی استفاده کنید و هنگامی که این رنگ ها را برای لباس خود انتخاب کردید مطمئن شوید کفش های مناسبی آن ها را تکمیل میکند. یک کفش روباز میتواند تمام توجه محیط را به شما جذب کند و شما را مانند یک خورشید درخشان نشان دهد.

ترکیب رنگ لباس نارنجی و آبی

ترکیب رنگ لباس کرم و  قرمز مایل به قهواه ای

استفاده از قهوه ای مایل به زرد میتواند برخی از مواقع خسته کننده باشد اما اگر آن را با قهوه ای قرمز و یا قهوه ای پر رنگ ست کنید به تلفیقی جذاب دست پیدا خواهید کرد. قانون این ترکیب این است که باید رنگ پوست خود را با شدت رنگ های قهوه ای هماهنگ کنید.

ترکیب رنگ لباس کرم و قرمز مایل به قهواه ای

ترکیب رنگ لباس نارنجی و مشکی

هیچ چیز یک لباس مشکی را بیشتر از رنگ های روشن مانند نارنجی جلوه نمی دهد و البته نباید از پوشیدن شلوار رنگی روشن خجالت بکشید.

ترکیب رنگ لباس نارنجی و مشکی

ترکیب رنگ لباس صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری نمای عالی را بایکدیگر دارند و می توان از آنها در طول سال استفاده کرد. این دو رنگ برای تلفیق هیچ محدودیتی ندارند. یک شلوار مشکی- خاکستری با یک پیراهن صورتی کم رنگ فوق العاده به نظر میرسند.

ترکیب رنگ لباس صورتی و خاکستری

ترکیب رنگ لباس بنفش و مرجانی

پوشیدن رنگ بنفش و مرجانی میتواند لباس خوبی برای تابستان شما باشد و به شما اعتماد بنفس بدهد. مرجانی با رنگ پوست های مختلف سازگار است و ترکیب آن با بنفش تیره، کنتراست و تضاد خوبی پیدا میکند و میزان جلب توجه اطرافیان را هم متعادل میکند. اگر میخواهید نتیجه کار را به خوبی مشاهده کنید، یک پیراهن مرجانی با یک کفش یا کیف بنفش را امتحان کنید.

ترکیب رنگ لباس زنانه رنگ های شاد

ترکیب رنگ لباس بنفش و سفید

رنگ سفید با اغلب رنگ ها تناسب دارد اما وقتی با بنفش تلفیق می شود فوق العاده به نظر می رسد. این دو رنگ پوست شما را لطیف تر و زنانگی شما را بیشتر به نمایش میگذارد. امکان ادغام این دو رنگ با رنگ نقره ای و طلایی نیز وجود دارد و میتواند یک قرار ملاقات روزانه و رسمی را به یک جمع دوستانه تبدیل کند.

ترکیب رنگ لباس بنفش و سفید

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا