ساعت مچی

مجموعه جدید ساعت های هابلوت : تلفیق موفق خلاقیت و جذابیت

ساعت مچی هابلوت

نام کمپانی موفق هابلوت بیش از هر چیز با تلفیق انواع مواد همچون طلا و سرامیک، فلز و کائوچو، طلا و چرم و ادغام هر چیز دیگری که به ذهن شما میرسد گره خورده است. نام این کمپانی یادآور چیز دیگری نیز هست و آن کیفیت و زیبایی خارق العاده است.

ساعت مچی هابلوت

 

تلفیق انواع مواد همچون طلا و سرامیک، فلز و کائوچو، طلا و چرم

در جدیدترین محصولات این برند، کمپانی هابلوت با همکاری کمپانی ایتالیا ایندیپندنت مجموعه ای شکیل از ساعت های مردانه را به بازار عرضه کرده است. در ساخت ساعت های هابلوت از صفحه و دستبند پارچه ای استفاده شده است. طراح خلاق این مجموعه باشکوه، طراح ارشد کمپانی ایتالیا ایندیپندنت، لاپو الکان است. او هدف خود از خلق این ساعت ها را تولید مجموعه ای لاکچری و منحصربفرد عنوان کرده است.

ساعت های هابلوت از صفحه و دستبند پارچه ای

 

ساعت مچی هابلوت
برخلاف مجموعه های دیگر، این مجموعه به مرزهای جدید در صنعت ساعت سازی پا نهاده و به ساخت ساعت های ظریف، مردانه و هماهنگ با لباس های گوناگون مردانه پرداخته است. هدف کمپانی رسیدن به تلفیق مواد مختلف با طرح های سفارشیبوده است، پروژه ای بلند پروازانه که در نگاه اول چندان نزدیک به واقعیت بنظر نمی رسید.

ساخت ساعت های ظریف، مردانه

 

ساعت ها تنها 45 میلی متر ضخامت دارد

نتیجه این تلفیق هنرمندانه، ساخت شش ساعت مختلف است. قاب این ساعت ها تنها ۴۵ میلی متر ضخامت دارد و میتواند تا پنجاه متر زیر آب فشار را تحمل کند. ساعت های این مجموعه دارای موتور کالیبر HUB1143 است. عقربه ها اتوماتیک هستند و از جنس تیتانیوم و اطلس ساخته شده اند.

ساعت های این مجموعه دارای موتور کالیبر HUB1143

 

جنس تیتانیوم و اطلس

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا