خودروهای لوکس

رونمایی از کان دیزاین ونجنس ولانته

کان دیزاین مدل کوپه ای ونجنس ولانته

یکی از جذاب ترین محصولات در نمایشگاه امسال ژنو به طور قطع مدل ونجنس ولانته (Kahn Design Vengeance Volante) از شرکت کان دیزاین است. طراحی خودرو بر پایه مدل استون مارتین DB9 بوده و شرکت انگلیسی بار دیگر جایگزینی شایسته را برای علامندان خود عرضه کرده است.

کان دیزاین ونجنس ولانته

کان دیزاین مدل کوپه ای ونجنس ولانته
دو سال پیش کان دیزاین مدل کوپه ای ونجنس ولانته را عرضه کرد و اکنون شاهد برگشت کان دیزاین با طرحی جدید از این مدل هستیم. طراحی این مدل مانند محصولات همیشگی این شرکت زیبا و ستودنی است. همانطور که از نمایش سال قبل مشخص بود، این خودرو بدون سقف بوده و ترکیبی جذاب و گیرا با طراحی های مرسوم شرکت کان پیدا کرده است. هم جلو و هم عقب ماشین با مدل استون مارتین DB9 تفاوت های زیادی دارند.

ماشین با مدل استون مارتین DB9

سرعت صفر تا صد این خودرو را به 4.6 ثانیه
در زیر کاپوت ماشین، یک موتو ۱۲ سیلندری ۶ لیتری با قدرت ۵۱۷ اسب بخار غرش میکند و سرعت صفر تا صد این خودرو را به ۴٫۶ ثانیه می رساند. بیشترین سرعت این مدل هم ۲۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

موتو 12 سیلندری 6 لیتری با قدرت 517 اسب بخار

نسخه اصلی ونجنس ولانته
افضل کان بنیانگذار شرکت میگوید: “تغییرات در طراحی این مدل چالش های زیادی را برای ما داشت چرا که بدون سقف بودن این خودرو مهمترین بخش از طراحی بود. اما در نهایت ما در شرکت به این چالش ها فائق آمدیم. بعد از آزمایشات بسیار زیادی که انجام داده ایم، خوشحالم که توانستیم خودرو را به نمایشگاه امسال در ژنو برسانیم و کاملا مطمئنم که همانگونه که نسخه اصلی ونجنس ولانته در سال ۲۰۱۶ محبوب شد، این مدل هم چشم ها را به خود خیره میکند”.

افضل کان

بدون سقف بودن این خودرو لاکچری

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا