لوازم آرایش

بهترین روش روزانه ی مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

بهترین روش روزانه ی مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

شاید شما دانشجو، کارمند یا مادری پر مشغله باشید که به یک مراقبت روزانه ی عالی از پوستتان نیاز دارید. تیم ما بهترین و درجه یک ترین روش روزانه ی مراقبت از پوست را به شما معرفی می کند. این روش را انجام دهید تا ببینید شیوه ی زندگی و مراقبتهای معمولی از پوستتان چقدر ساده و راحت خواهند شد. قطعا برخی از ایده های راحت و بی دردسر ما برای هرکسی که زمان اندکی برای آرایش و پاکسازی پوستش دارد کارآمد خواهند بود.

روش های مراقبت از پوست

حتما بخوانید : ۵ گام برای داشتن پوستی جوان و شاداب

مراقبت از پوست با ماسک صورت

ماسک صورت از جمله محصولات ضروری مراقبت از پوست است که با اندکی تلاش باعث می شود پوستتان از یک حالت عادی و معمولی به حالتی اعجاب انگیز تغییر کند. ویژگی تازه کردن و پاکسازی پوست به براق شدن و سلامت پوستتان کمک می کند. اگه می خواهید در زمان صرفه جویی کنید می توانید ماسک های صورت را در زمان خواب یا دوش گرفتن استفاده کنید.

انتخاب انواع این ماسک ها به نوع پوستتان بستگی دارد. این ماسک ها قادرند پوستتان را آبرسانی کرده، ورقه های آلوده ی سطح پوست را زدوده، آن را صاف کرده و لکه ها و جوش های پوستی را از بین ببرند. مشکل اصلی، زمان استفاده از این ماسک ها است. قبل از رفتن به رختخواب یا قبل از استحمام بهترین زمان استفاده از ماسک های صورت است.

علاوه بر این، متخصصین زیبایی می گویند این ماسک ها در زمان غروب بهتر عمل می کنند. البته حتی در ضصورت استفاده از ماسک های صورت، کرم های پوستی برای رساندن مواد مغذی به پوست لازمند، خصوصا کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب. بدون در نظر گرفتن برنامه ی شلوغ روزانه تان، زمانی را برای امتحان کردن انواع ماسک ها و انتخاب بهترین کلاژن مرطوب کننده در نظر بگیرید و حداقل هفته ای دو روز از این ماسک هااستفاده کنید.

مراقبت از پوست با ماسک صورت

( مراقبت از پوست با ماسک صورت )

مراقبت از پوست با اسپری کردن تونر

دستورالعمل دیگری که افراد پرمشغله معمولا انجام می دهند استفاده ی صحیح از تونر است. به هر علتی از تونر استفاده می کنید، از کمک به صاف شدن پوست گرفته تا افزایش آبرسانی و رها شدن از چربی اضافی سطح پوست، می توانید به جای مالیدن تونر روی پوستتان، آن را به سطح پوست اسپری کنید. این کار زمان کمتری را از شما خواهد گرفت.

یک بطری کوچک و خوش دست بردارید و تونر را به آن منتقل کنید. صبح یا غروب تونر را مستقیما به صورتتان اسپری کنید. می توانید همه جا و همه وقت از آن استفاده کنید. این شیوه برای زمانی ایده آل است که فرصت ندارید منتظر خشک شدن مرطوب کننده بمانید. بدین ترتیب می توانید سریعتر و راحت تر آرایش کنید و هم در زمان و هم در انرژی صرفه جویی کنید. علاوه بر این، اسپری کردن دقیق تر از مالیدن یا ماساژ دادن تونر روی پوست است.

مراقبت از پوست با اسپری کردن تونر

 ( مراقبت از پوست با اسپری کردن تونر )

مراقبت از پوست با استفاده از محصولات چندکاره

سعی کنید دنبال محصولات چندکاره ای بگردید که پروسه ی مراقبت از پوستتان را ساده تر و نتیجه بخش تر می کنند. اگر پوست خشکی دارید، بهتر است پاک کننده ی کرمی یا شیری را برای شستن پوستتان انتخاب کنید. با این ایده ی آگاهانه، نه تنها پوستتان را پاکسازی می کنید بلکه آن را مرطوب نیز نگه می دارید.

اگه نوع پوستتان به گونه ای است که هم به کرم ضدآفتاب نیاز دارید و هم به مرطوب کننده، می توانید هر دو را در یک بطری داشته باشید. مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب را با هم استفاده کنید. چنین محصولاتی برای تمام انواع پوست ها وجود دارد.

مراقبت از پوست با استفاده از محصولات چندکاره

( مراقبت از پوست با استفاده از محصولات مناسب برای پوست های ترکیبی )

مراقبت از پوست با پاکسازی صورت

حال بیایید ببینیم چگونه می توان عمل پاکسازی صورت را ساده تر کرد. این جزئی از برنامه ی روزانه ی مراقبت از پوست است که حتما باید انجام شود، مخصوصا برای افرادی که همیشه آرایش می کنند. شما باید همیشه صورتتان را قبل از خواب تمیز کنید حتی اگر به شدت پرمشغله و درگیر باشیداین کار تنها پنج دقیقه زمان می برد و اثرات آن خصوصا در طولانی مدت شگفت انگیز است. یادتان باشد که سلول های پوستی شما نیاز به تنفس دارند.

بهترین روش روزانه ی مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله

( مراقبت از پوست با پاکسازی صورت )

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا