استایل و مد آقایان

راهنمای آقایان برای پوشیدن لباس های طرحدار در فصل بهار

لباس های طرحدار مردانه چی بپوشیم ؟

لباس های طرحدار مردانه از نقطه نظر بسیاری افراد شهرت خوبی ندارند زیرا از نظر آنان این لباس ها زننده و جلب توجه کننده هستند. درست است که بعضی از طرح ها می توانند اینگونه باشند اما پوشیدن برخی از این لباس های طرحدار بسیار شیک و استایلیش است. اصلا چرا نباید شجاعت این را داشته باشیم که رنگ های متفاوتی بپوشیم؟ علاوه بر این، در سال گذشته این لباس های طرحدار با جذابیتی مضاعف بازگشته اند تا ظاهری متفاوت به مردانی که بدنبال چیزی بیش از لباس های ساده و تک رنگ هستند ظاهری منحصربفرد ببخشند. در ادامه چند طرح مناسب را برای شروع فصل جدید به شما معرفی خواهیم کرد.

لباس های طرحدار مردانه ؛ طرح شطرنجی

طرح شطرنجی همیشه یکی از محبوبترین طرح های لباس های مردانه بوده است. برای روزهای سرد ، دستمال گردنی شطرنجی گزینه ای مناسب است که می توانید آن رابا یک پولیور زیبا ست کنید. پیراهن های شطرنجی هم همه فن حریف هستند و برای هر مکانی می توانند مناسب باشند. رنگ پیشنهادی ما رنگ آبی روشن است.

لباس های طرحدار مردانه ؛ طرح شطرنجی

لباس های طرحدار مردانه ؛ طرح راه راه

فرقی نمی کند که راه های پارچه ی لباس، باریک، خطی، یا پهن باشند. در هر صورت طرح راه راه یک طرح شیک است که برای انواع لباس ها کارایی دارد. نکته ی کلیدی برای انتخاب یک پیراهن راه راه که بارها بتوانید آن را بپوشبد این است که سعی کنید رنگ های کلاسیک انتخاب کنید. این کار دست شما را برای پوشیدن لباس موردنظر در بسیاری از مراسم ها و مکان های مختلف باز می گذارد.

برای استفاده روزانه، تی شرت، پولیور، و حتی جوراب راه راه پیدا کنید که رنگ هایی مانند سفید، سرمه ای سیر، آبی روشن، قرمز روشن، شرابی گرم و سبز زمردی داشتنه باشند. راه راه های افقی و ضربدری بهترین طرح برای کراوات ابریشمی هستند. فقط مطمئن شوید که به فرم لباس و رنگ کت و شلوارتان بیایند.

لباس های طرحدار مردانه ؛ طرح راه راه

لباس های طرحدار مردانه ؛ طرح گل و گیاه

بسیاری تصور می کنند این طرح ها زنانه هستند و هیچ سنخیتی با لباس های مردانه ندارند، اما مد رایج امسال خلاف این را ثابت کرد.لباس هایی با طرح گل و گیاه تازه ترین طرح لباس های مردانه هستند . داشتن یک لباس شیک با طرح درخت، گل و گیاه بهترین کار اخیر خیاطتان خوش سلیقه است. یک طرح طبیعی سازگار با رنگ هایی مانند قهوه ای کمرنگ انتخابی عالی هستند.

چیزی که در انتخاب این طرح از لباس ها مهم است رنگ آن هاست. اگر می خواهید باز هم شیک تر به نظر برسید، نگاهی هم به طرح های جدید گلدار دستمال جیبی ها بیاندازید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا