استایل و مد آقایان

با کت و شلوار طوسی چی بپوشم ؟

کت و شلوار طوسی بدون شک  ارزش این را دارد که در کمد لباسهایتان در کنار کت و شلوارهای کلاسیک سرمه ای و مشکی آویزان شود. رنگ همه پسند طوسی می تواند نمای آراسته و به روزی از شما بسازد.  تنها سوال این است: چه پیراهنی را باید با کت و شلوار طوسی بپوشم؟ با وجود طیف های مختلف رنگ طوسی باید بدانید که چه پیراهن هایی بهترین هماهنگی را با این رنگ از کت و شلوار داردند. پس مطلب زیر را از دست ندهید.

 قوانین کلی برای انتخاب پیراهنی متناسب با کت و شلوار طوسی :

برای یک استایل آراسته و کلاسیک پیراهن سفید بهترین گزینه است.

کت و شلوار طوسی با پیراهن سفید

وقتی برای یک مراسم رسمی یا حتی یک مهمانی عصرانه لباس می پوشید، پیراهن مشکی به همراه کت و شلوار طوسی ظاهر برازنده ای برای شما خواهد ساخت.

کت و شلوار طوسی با پیراهن سیاه

پیراهن آبی روشن در کنار کت و شلوار طوسی ، استایل زیبا و شیکی می سازد که برای استفاده ی روزانه و همچنین پوشش فصل تابستان مناسب است.

کت و شلوار طوسی با پیراهن آبی روشن

پیراهن های تیره بهترین گزینه برای تشدید تن خاص رنگ طوسی هستند؛ در حالیکه پیراهن های رنگ روشن، کت و شلوارهای طوسی را روشن تر نشان می دهند.برای اینکه ترکیبی ظریف و شیک تر به کت و شلوار طوسی ببخشید، آن را با پیراهن صورتی گلبهی ترکیب کنید.

کت و شلوار طوسی با پیراهت صورتی گلبهی  پیراهن طرحدار می تواند کت و شلوار کلاسیک طوسی را به جسارتی منحصربفرد در لباس پوشیدن تبدیل کند.

پیراهت طرح دار کت و شلوار طوسی

پیراهن های قرمز کنتراست جالبی با کت و شلوار طوسی دارند.

پیراهن قرمز کت و شلوار طوسی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا