برند ها

ال‌ سی وایکیکی : هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است !

برند ال‌ سی وایکیکی

برند ال سی وایکیکی شعاری را با این مضمون برای خود انتخاب کرده است:” هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است .”

همه چیز در مورد برند ال سی وایکیکی

برند های معروف و مشهور که در دنیای مد به جایی رسیده اند سال ها تلاش و ممارست و صبر پشت شهرت امروزشان وجود داشته است . بارها شکست خورده اند دوباره از نو شروع کرده اند و توانسته اند در دنیای بی رحم و البته پر از رقیب مد و زیبایی جایی برای خود باز کنند . ال سی وایکیکی LCWakiki یکی از این برند های معروف و مشهور است .

مطالب مرتبط : نمایندگی ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی

برند ال سی وایکیکی در سال ۱۹۸۵ در فرانسه شروع به کار نمود و در سال های بعد به عنوان یک برند ترکیه ای به فعالیت خود ادامه داد. برند ال سی وایکیکی با شعار هر کس شایسته خوب پوشیدن است وارد دنیای مد شد و توانست با پیگیری اهداف خود در این عرصه به جایگاه خوبی در صنعت مد و پوشاک دست پیدا کند .

البته ناگفته نماند بعد از اینکه یک سرمایه گذار ترکیه ای این برند را خریداری نمود تحت حمایت مجموعه LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş توانست یه فعالیت خود ادامه دهد . برند ال سی وایکیکی در زمینه طراحی و تولید پوشاک و اکسسوری های زنانه ، مردانه و بچگانه فعالیت داشته و با توجه به نامی که برای خود برگزیده است به دنبال جلب صلح و دوستی می باشد .

برند ال‌ سی وایکیکی

 LCWakiki ؛ برندی همه فن حریف

کمپانی ال سی وایکیکی توانسته است با تولید پوشاک در مدل های مختلف و برای موقعیت های گوناگون نظیر امور رسمی ، گشت های خیابانی ، لباس های فرم ، کژوال ، لباس ها و ست های فصلی طرفداران زیادی برای خود در گروه های سنی مختلف و سلایق گوناگون جمع کند . همه مستحق خوش پوشی هستند در این برند یعنی همین .

این شعار به این معناست که هر فردی با هر گرایش فکری باید بتواند پوشاک مورد علاقه خود را در اختیار داشته و بپوشد . علاوه بر اینکه برند ال سی وایکیکی برای هر فردی پیشنهاد مناسب ارائه می دهد سعی کرده است در انتخاب پارچه و رعایت کیفت مطلوب و دوام و به صرفه بودن هم پیشتاز باشد .

برند ال‌ سی وایکیکی برند لباس زنانه

سهام داران شرکت ال سی وایکیکی

برند ال سی وایکیکی توسط یک خانواده ترکیه ای به نام Dizdar ،Küçük   و  Kısacık  بنیان گذاری گردید و در حال حاضر توسط همین دو خانواده اداره میشود و سرمایه ان متعلق به این دو خانواده می باشد . این برند توانسته است بارها جوایز کیفیت و بهترین شرکت پوشاک را دریافت کرده و در سراسر دنیا و از جمله ایران به محبوبیت خوبی دست پیدا کند .

مدل لباس زنانه ال سی وایکیکی

سال ۱۹۷۷ شروع گشایش شعبه های ال سی وایکیکی

در سال ۱۹۷۷ برند ال سی وایکیکی توانست ۲۱ فروشگاه و شعبه را در سراسر ترکیه افتتاح کرده و در زمینه ارائه پوشاک به زنان و مردان و جوانان و کودکان فعالیت نماید . در همه این سال ها تا سال ۲۰۰۰ این شرکت به فعالیت خود ادامه داد و توانست جایگاه خود را ارتقاء دهد تا اینکه در سال ۲۰۰۰ اقدام به ایجاد یک خط تولید جدید برای نوجوانان نمود ، که بتواند نیاز آنها به پوشاک مد روز هم پاسخ دهد .

این برند متوجه شده بود در سراسر دنیا نوجوانان مصرف کنندگان حقیقی پوشاک مد روز هستند و نباید این بازار را از دست بدهند .

برند پوشاک برند ال سی وایکیکی

۲۰۰۹ سال شکوفایی و اوج برند ال سی وایکیکی

از سال ۲۰۰۹ شرکت ال سی وایکیکی شروع به افتتاح شعب خود در سراسر دنیا نمود و اولین شعبه خود را هم در رومانی گشود و آرام آرام شعب خود را در کشورهای دیگر افزایش داد و توانست در ۱۹ کشور ۷۵شعبه افتتاح نماید برخی از کشورهایی که این برند در انها شعبه دارد شامل  : بوسنی ، بلغارستان ، آذربایجان ، آلبانی ، مصر ، گرجستان ، هلند ف روسیه ، رومانی ، عربستان ، اوکراین ، عراق ، ایران ، قزاقستان ، قرقیزستان و برخی دیگر .

مدل لباس دهترانه برند ال سی وایکیکی

۲۰۱۴ افزایش شعبات به ۱۰۰ فروشگاه

برند ال سی وایکیکی در سال ۲۰۱۴ تعداد شعبات خود را در سراسر دنیا به ۱۰۰ فروشگاه رساند و در بوسنی و هرزهگوین این شعبات را افتتاح کرد و توانست بازار این کشور را هم در دست بگیرد .

محصولات شرکت ال سی وایکیکی

کمپانی ال سی وایکیکی همانطور که گفته شد در زمینه تولید پوشاک گوناگون برای همه رده های سنی فعالیت می کند و پوشاکی نظیر پوشاک بانوان مانند لباس های رسمی و فرم ، تیشرت ، پیراهن ، بلوز ، دامن ، شلوار جین ، لباس شنا ، کفش و دمپایی ، لباس بافتنی ، لباس حاملگی و برخی دیگر و پوشاک برای آقایان مانند تیشرت ، پیراهن ، شلوار جین ، لباس شنا ، ژاکت و جلیقه ، کت و غیره و لباس برای نوجوانان دختر و پسر مانند تیشرت ، لباس خواب و زیر ، کفش و دمپایی ، شلوار و …. و لباس برای نوزادان و کودکان مانند : لباس خواب ، ست نوزادی ، لباس شنا ، شلوار و تیشرت و غیره تولید می نماید .

لباس حاملگی ال سی وایکیکی

نمایندگی های ال سی وایکیکی در ایران

برند ال سی وایکیکی در ایران ۵ نمایندگی عمده دارد که در شهرهای بزرگ مستقر هستند این نمایندگی ها در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمان و کرج قرار داشته و در هر شهر هم چند شعبه مستقر هستند مثلا در تهران شش شعبه وجود دارد که در خیابان های تجریش ، فردوس غرب ،رسالت ، شریعتی ، تیراژه و جمهوری فعالیت می کنند .

در شیراز نمایندگی برند ال سی وایکیکی در خیایان کریم خان زند حضور دارد و به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد  و همینطور در شهر های دیگر در لینک زیر از دیگر نمایندگی های برند ال سی وایکیکی معرفی شده است .

مطلب مرتبط : نمایندگی برند ال سی وایکیکی در تهران ( LC Waikiki)

ال سی وایکیکی

آیا امکان خرید از سایت ال سی وایکیکی وجود دارد

برند ال سی وایکیکی با راه اندازی سایت امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری را برای علاقمندان خود فراهم کرده است . این سایت ها با طبقه بندی و تفکیک کامل محصولات خود توانسته است رضایت مشتریان را جلب کرده و امکان خرید های اینترنتی را فراهم نماید . البته ناگفته نماند مراودات بین المللی و محدودیت های اقتصادی در ایران می تواند روی خرید از این برند ها تاثیر بگذارد در هر صورت علاقمندان به این برند می توانند با مراجعه به نمایندگی ها خرید خود را انجام دهند .

ال سی وایکیکی مارک

برخی نمایندگی های برند ال سی وایکیکی در ایران هم اقدام به طراحی سایت کرده و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند یعنی اگر در شهر شما نمایندگی برند ال سی وایکیکی وجود نداشت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی در ایران خرید خود را انجام دهید .

لباس سر همی برند ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی

برند ال‌ سی وایکیکی : شعار برند پوشاک ال‌ سی وایکیکی هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است !
[su_spacer size=”10″]
برند ال‌ سی وایکیکی : شعار برند پوشاک ال‌ سی وایکیکی هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است !
[su_spacer size=”10″]
برند ال‌ سی وایکیکی : شعار برند پوشاک ال‌ سی وایکیکی هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است !
[su_spacer size=”10″]
برند ال‌ سی وایکیکی : شعار برند پوشاک ال‌ سی وایکیکی هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است !
[su_spacer size=”10″]
برند ال‌ سی وایکیکی : شعار برند پوشاک ال‌ سی وایکیکی هر کسی شایسته ی خوب پوشیدن است !
[su_spacer size=”10″]
مدل لباس مجلسی ال سی وایکیکی
[su_spacer size=”10″]

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا