برند ها

عطر BEBE : برند عطر مانی مشعوف

عطر bebe

معرفی ۱۴ برند عطر BEBE مانی مشعوف

مانی مشعوف ، یکی از معروف ترین ایرانیان مقیم ایالات متحده است که همچون بیژن پاکزاد و فیروز نادری ، از جمله شخصیت های تاثیرگذار در کسب و کار مبتنی بر فناوری آمریکا در چند دهه اخیر به شمار می رود. او به عنوان دانش آموخته علوم سیاسی دانشگاه سانفرانسیسکو، به دلیل علاقه به دنیای مد و لباس، بوتیک خود را تحت نام BEBE در سال ۱۹۶۷ میلادی تاسیس کرد و اکنون با صدها شعبه در سراسر جهان، یکی از تولید کنندگان موفق پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری لوکس در این کشور به شمار می رود و در فهرست میلیاردهای این کشور قرار گرفت. خانه مد او، تا کنون ۱۴ عطر روانه بازار کرده است که در گزارش امروز مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران به آن می پردازیم.

با ما همراه باشید.

عطر BEBE NOUVEAU

نخستین محصولی که از خانه مد مانی مشعوف، کارآفرین موفق ایرانی مقیم ایالات متحده معرفی میکنیم، عطری به نام نوویو چیک (BEBE NOUVEAU CHIC) بوده که در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال (FLORAL) قرار داشته و به دلیل رایحه های مرکباتی و خنکی که دارد، گزینه ای عالی برای روزهای گرم نیمه نخست سال بانوان مشکل پسند است.

۱۴ برند عطر مانی مشعوف (BEBE)

در تولید این عطر، ار نت های نارنگی و گلابی در طراحی رایحه های اولیه استفاده شده که پس از مدتی، جای خود را به نت هایی خوشبو و با طراوت از گل ماگنولیا، گل یاس و گل ارکیده می دهد. برای کسانی که حس سنگین کهربا، چوب صندل و مشک را به عنوان رایحه اصلی می پسندند، نووچیک زنانه این برند، گزینه خوبی خواهد بود که به نسبت، پخش بو و هم چنین ماندگاری بو متوسطی از ان گزارش شده است.

عطر BEBE نوویو یا BEBE NOUVEAU از دیگر محصولان کالکشن عطر این برند آمریکایی بوده که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. این عطر با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال قرار داشته و با وجود نت های مرکباتی، تلخ و شیرینی که در طراحی آن به کار رفته است،‌ گزینه خوبی برای همه فصول بانوان شیک پوش است.

عطر نوویو یا BEBE NOUVEAU

نت هایی از گریپ فروت، بالنگ و میوه به عنوان رایحه اولیه عطر مطرح شده است که پس از مدتی، جای خود را به ترکیبی شگفت انگیز از نت گل یاس، ارکیده و گل یاسمین می دهد. برای کسانی که ترکیبی از مشک، وانیل، رایحه درخت آبنوس و کهربا به عنوان رایحه اصلی و دائمی عطر، حس شادابی به آن می دهد، BEBE NOUVEAU توصیه می شود که تقریبا در همان رنج قیمتی عطر قبلی بوده و پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی از ان گزارش شده است.

عطر BEBE DESIRE

عطر BEBE دیزایر این برند ( BEBE DESIRE ) عطری خوش بو و انرژی زا و البته بر مبنای طراحی نت های مرکباتی و گل دار است که هم چون محصول قبلی، در سال ۲۰۱۳ میلادی روزانه بازار شد. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال وودی ماسک (FLORAL WOODY MUSK) قرار داشته و همان طور که اشاره شد، بر پایه رایحه های مرکباتی طراحی شده است. لذا به دلیل قوی بودن حس خنکی رایحه اصلی عطر، گزینه خوبی برای روزهای گرم بانوان به شمار می رود.

رایحه اولین این عطر

رایحه اولین این عطر، ترکیبی خنک از میوه های جنگی، رایحه لیمو و پرتقال است که پس از مدتی با نت هایی از گل یاسمن، گل بنفشه و گل صدتومانی جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر را چوب صندل، کهربا، مشک، و رایحه های چوبی تشکیل می دهد که به منظور تعادل کردن این رایحه، از کرم بادام سوخته نیز در طراحی رایحه پایانی استقاده شده است.

ماندگاری بو و پخش بو این عطر، متوسط بوده و هم قیمت نمونه های قبلی خواهد بود.

عطر BEBE WISHES & DREAMS

عطر بعدی از امپراطوری برند مانی مشعوف در حوزه مد و لباس، محصول خوشبو و جدی به نام ویش اند دریمز زنانه (BEBE WISHES & DREAMS) است که نسبتا عطری تلخ و با شروعی تند و تیز از رایحه چوبی و نعناع هندی داشته که به همراه نت هایی از: ترنج، فریزیا و گلابی، رایحه اولیه را تشکیل می دهد.

 امپراطوری برند مانی مشعوف

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM، در گروه بویایی فلورال جای می گیرد که در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. این عطر، به دلیل نت های گرم و تلخی که در رایحه اصلی دارد، گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان می باشد.

همان طور که گفتیم، نت اولیه ویش اند دیزار عطر BEBE را ترنج و گلابی تشکیل می دهد که پس از مدتی با ترکیبی خوش بو و با طراوت از گیاه اسمانتوس، گل یاس و گل بنفشه جایگزین می شود. حس گرم نهایی این عطر به دلیل حضور پر رنگ و قوی نعناع هندی، مشک و رایحه های چوبی است که عطری جدی را در اختیار بانوان علاقمند به این برند قرار می دهد. این عطر، استایل شیشه ای متفاوتی با نمونه های قبلی داشته و به نسبت گران بوده اما پخش بو و ماندگاری آن خوب گزارش شده است.

اکسسوری های زنانه برند BEBE

(اکسسوری های زنانه برند BEBE با طرح قلب (ترکیبی از فلز و شیشه)

همان طور که در گفتار معرفی اکسسوری های برند BEBE مشاهده کردید، در طراحی برخی از اکسسوری های این برند، آیکون قلب دیده می شود. در عطر BEBE FOR WOMEN PERFUME نیز  روی استایل شیشه ای قلب مانند و صورتی این محصول، اکسسوری قلب نقره ای ماننده آویزان شده است که خبر از عطری جذاب برای بانوان به خصوص خانم های جوان دارد. عطری خوش بو و با طراوت که شروعی جذاب از رایحه میوه ای را تداعی می کند.

 اکسسوری های برند BEBE

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) جای داشته و از قدیمی ترین محصولات عطر این برند به شمار می رود. این عطر، رایحه شیرین و میوه ای داشته اما برای استفاده در همه فصول گزینه خوبی خواهد بود.

رایحه اولیه آن را ترکیبی از گل مریم، انبه و نخود تشکیل می دهد که پس از گذشت زمان، با گل یاس، گل رز و گل صد تومانی جایگزین می شود. برای کسانی که دوستدار رایحه اصلی مشک، چوب صندل و چوب درخت سدر هستند، BEBE FOR WOMEN یا BEBE PERFUME گزینه خوبی خواهد بود که پخش بو و ماندگاری بو مطلوبی از آن گزارش شده است.

 دوستدار رایحه اصلی مشک

عطر BEBE SHEER

عطر BEBE شیر زنانه (BEBE SHEER) عطر ساده اما هم چون BEBE PERFUME، استایل شیشه ای صورتی قلب مانند داشته که این محصول را به گزینه خوبی برای کادو تولد و سالگرد ازدواج آقایان به بانوان می کند. این عطر ۱۰۰ میل، بل غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) قرار داشته و در سال ۲۰۱۰ میلادی تولید شد. عطری برای رمانتیک ها که به دلیل نت های میوه ای و گلی خنک، گزینه خوبی برای روزهای گرم نیمه نخست سال به شمار می رود.

این عطر، رایحه اولیه ای با طراوت از ترکیب  مرکبات، رایحه های گلی و سیب قرمز داشته که پس از اندکی، با نت های خوش بو همچون: گل یاس، فریزیا و گل صد تومانی جایگزین می شود. مشک، چوب صندل و کهربا نیز به عنوان رایحه اصلی به به شیر باقی می ماند. برای عطر BEBE SHEER، ماندگاری بو و پخش بو متوسطی گزارش شده است.

فریزیا و گل صد تومانی

عطر BEBE GOLD

عطر BEBE گلد زنانه (BEBE GOLD FOR WOMEN) محصولی گرم و از نظر استایل شیشه ای، طرح قلب دار و شیک است که ۱۰۰ میل بوده و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی اورینتال فلورال (ORIENTAL FLORAL) در سال ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد. این عطر به دلیل رایحه های شیرین و تلخ ترکیبی، گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان مشکل پسند است.

در طراحی و تولید این عطر، از نت های اولیه پرتقالی، فلفل صورتتی و میوه سروکوهی استفاده شده است که پس از گذشت زمان، گل یاس و ارکیده جایگزین نت های میوه ای قبلی می شود. برای کسانی که ترکیبی از حس سنگین کهربا و چوب صندل را به عنوان رایحه اصلی می پسندند، BEBE GOLD گزینه خوبی با ماندگاری بو و پخش بو متوسط است.

یکی از جدید ترین محصولات عطر برند BEBE  میتوان به GLAM BEBE FOR WOMEN اشاره کرد که عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM بوده و در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) جای دارد. این عطر که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید و روانه بازار شد، به دلیل رایحه های میوه ای و گلی که در طراحی آن به کار رفته است، برای روزهای گرم بهار و تابستان بانوان توصیه می شود.

GLAM BEBE FOR WOMEN

رایحه نخست این عطر را ترکیبی از ماندارین، ترنج، توت سیاه تشکیل می دهد که پس از مدتی، ترکیب گلی شامل: گل برف، گل بنفشه، گل زنبق و گل فریزیا جایگزین این حس میوه ای شیرین می شود. رایحه اصلی این عطر را مشک و رایحه های چوبی تشکیل میدهد که پخش بو و ماندگاری نسبتا متوسطی را به ارمغان می آورد. استایل شیشه ای صورتی رنگ این عطر، میتوان آن را به انتخاب شایسته برای کادو تولد و سالگرد ازدواج تبدیل کند.

عطر BEBE LOVE

محصول بعدی برند عطر BEBE را لاو پرفیوم (BEBE LOVE PERFUME) تشکیل می دهد که عطری رمانتیک و شیرین با طراحی استایل جالب است. عطری در رده عطرهای زیر ۳۰ دلار که گزینه مقرون به صرفه برای بانوان شیک پوش بوده که دوست دارند همواره یک عطر خوش بو در کیف دستی آن ها در روزهای گرم نیمه نخست سال موجود باشد.

لاو پرفیوم

عطری که همچون ترکیب شیشه ای سرخ رنگ و صورتی، حس عشق را تداعی می کند. حضور رایحه های میوه ای مانند لیمو و مویز قرمز به عنوان رایحه ابتدایی، حس گرمی را تداعی می کند. پس از مدتی این رایحه، با نت هایی از فریزیا و حس شیرین گاردنیا (GARDENIA) جایگزین می شود.

عطر شیرین گاردنیا

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است و در گروه بویایی فلورال فروتی قرار می گیرد. پخش بو و ماندگاری بو شایسته ای برای لاو به به گزارش می شود.

عطر BEBE KISS ME

محصول عطر BEBE KISS ME از دیگر محصولات این برند است که در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM روانه بازار شد و توانسته با استایل شیشه ای قلب مانند و قرمز رنگ خود، به عنوان عطری ارزان، گزینه خوبی برای طرفداران این برند باشد. عطری در گروه بویایی قلورال فروتی.

BEBE KISS ME

عطر BEBE GLAM PLATINIUM

محصول دیگر این برند، گلام پلاتینیوم (BEBE GLAM PLATINIUM PERFUME) نام داشته که در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد. عطری مناسب برای هر موقعیتی در همه فصول بانوان شیک پوش که رایحه های چوبی، حس گلی از گاردنیا و وانیل و یاسمن و ماندارین، حس گرم و شیرین به آن می بخشد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که در گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) جای می گیرد.

گلام پلاتینیوم

عطر BEBE STARLET

محصول عطر بعدی که در این گفتار لوکس تهران در اختیار علاقمندان به محصولات برندعطر  BEBE قرار می دهیم، محصول عطر BEBE STARLET PERFUME است که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید و روزانه بازار شد و عطری ۱۰۰ میل با غلطت اسانس EAU DE PARFUM بوده که در گروه بویایی فلورال فروتی جای می گیرد. عطری هم چون استایل شیشه ای بنفش و قلب گونه اش، شیرین و گرم که برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان شیک پوش توصیه شده است و البته پخش بو و ماندگاری متوسطی برای آن گزارش می شود.

محصول عطر BEBE STARLET PERFUME

توصیه هایی برای خرید عطر

خرید عطر هم مانند خرید لباس، خرید اکسسوری زنانه، خرید اکسسوری مردانه، خرید ساعت لاکچری، خرید طلا و جواهرات مردانه و زنانه،  نیاز به مشاوره دقیق و اطلاعات خوب دارد. اگر علاقمند به خرید عطرهایی از برند BEBE یا هر برند لوکس دیگر دارید، توصیه های ۷ گانه زیر را در نظر داشته باشید که راهنمای خوبی برای عطربازها در سال ۲۰۱۸ میلادی و پس از آن است.

حتما بخوانید : راهنمای خرید عطر

  • تشخیص عطر اصل از تقلبی: این موضوع در خرید عطر فوق العاده مهم است. پوشاک اصل یا تقلبی، معمولا تهدید بهداشت و سلامت شما نمی شود. اما عطر تقلبی، میتواند سیستم تنفسی شما را تحت تاثیر قرار داده و پوست و مو شما را آسیب بزند. در خرید عطر اصل مثل همین برند مانی مشعوف، از نمایندگی های معتبر یا عطر فروشی های مجاز که محصولاتشان گواهی اصالت محصول دارند خریداری کنید و مشخصاتی که ارائه کردیم را در زمان خرید با اطلاعات شیشه و جعبه محصول تطبیق دهید.
  • خرید اینترنتی عطر:‌ در خرید اینترنتی عطر، توجه کنید که انتخاب شما دقیقا همان چیزی باشد که مد نظر دارید. محصولات عطر یک برند، غلظت اسانس متفاوت و حجم گوناگون و نت های متفاوتی داشته و همین مورد در قیمت نهایی تاثیر می گذارد. در انتخاب اینترنتی عطر توجه کنید که پیش از سفارش نهایی و ارسال به سبد خرید، عطری انتخاب شده باشد که مشخصات فنی آن مورد تایید شما باشد.
  • پرفیوم ها: پرفیوم که به دلیلی اینکه دارای حدود بیست و دو درصد اسانس روغنی هستند، گزینه خوبی برای عطرباز ها بودم و غلظت اسانس EAU DE PERFUM درصد اسانس کم تر از ۲۲ درصد دارند که در قیمت تاثیر گذار است.
  • عطر خوب برای همه: دنبال عطر خوب نباشید! هر عطری حتی گران ترین عطرها مثل آمواج و شانل و دولچه گابانا، برای کسانی که رایحه های اولیه و تکمیلی آن ها را دوست ندارند، گزینه خوبی نه برای خرید و نه هدیه دادن است. عطری خوب است که رایحه آن به مذاق و سلیقه و خصوصیت های اخلاقی شما جور باشد. مثلا اگر شما علاقه زیادی به روزهای گرم سال دارید، عطرهایی که رایحه های خنک دارند، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. پس عطری انتخاب کنید که با رایحه آن حس خوب و انرژی مثبت به شما داده می شود و با آن، حس شادابی میگیرید.
  • عطر خوب برای بانوان: عطری برای بانوان خوب است که رایحه تکمیلی آن و استایل شیشه ای ، جذاب و خوش استایل بوده و پیش از انتخاب رنج های ۱۲۵ میل، گزینه های کمتر مثل ۷۵ میل آن را تست کنند تا با نت های آشنا شوند. این ترفند خوبی برای خرید عطر آقایان هم هست. یعنی شما اگر برای نخستین بار با برند عطر BOSS یا دولچه گابانا یا آرمانی آشنا می شوید، از عطرهای کم حجم استفاده کنید تا در طول زمان، نت های آن را به خوبی احساس کرده و به این نتیجه برسید که این عطر مورد علاقه شما برای پوشش های کژوال یا رسمی هست یا خیر!
  • نگهداری عطر:‌ نگهداری درست عطر هم مثل نگهداری درست لباس و ساعت و اکسسوری و طلا و جواهرات، اهمیت دارد. شما نباید عطر را زیر نور آفتاب قرار داده و درب آن را همیشه باز بگذارید. برای همین است که برخی از تولید کنندگان عطر، از شیشه های مات برای طراحی و ساخت محفظه عطر استفاده میکنند.
  • روانشناسی عطر: روانشناسی عطر هم مثل روانشناسی رنگ در انتخاب پوشاک برای طراحی مد و لباس اهمیت دارد. البته روانشناسی عطر، احتمال است و قطعیتی برایش وجود ندارد. اما کسانی که رمانتیک هستند، معمولا عطرهای شیشه ای صورتی رنگ با طرح قلب و اکسسوری های آویزانی مثل آنچه در برند BEBE شاهد بودیم، را می پسندند. یا کسانی که تبع گرم دارند، عطرهایی با رایحه های گلی و میوه ای شیرین را ترجیح می دهند به نت هایی از حس سنگین کهربا یا لیمو! فهمیدن المان هایی از شخصیت و علایق فردی که قصد خرید عطر برایش دارید، در خرید عطر میتواند تاثیرگذار باشد.

همراهان گرامی

اگر برای خرید عطر از یک برند خاص، با سوالی روبرو شدید، پرسش های خود را کامنت کرده یا از طریق کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی، نیازهای اطلاعاتی خود را اعلام کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا