استایل و مد بانوان

لباس ها و برندگان گرمی اواردز ۲۰۱۹ : از لیدی گاگا تا آریانا گرانده

گرمی اواردز ۲۰۱۹

گرمی اواردز ۲۰۱۹ به گزارش لوکس تهران

برندگان جایزه GRAMMY AWARDS در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شدند و بهترین آثار موسیقی سال ۲۰۱۸ جهان انتخاب شد. حمید سعیدی٬ آهنگساز ایرانی٬ دومین گرمی را برای ایرانیان شکار کرد تا شبی ایرانی در لس آنجلس رقم بخورد. طوفانی از هیجان در سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس در بامداد ۲۲ بهمن ۹۷ برپا بود. تیلور سویفت با آلبوم REPUTATION٬ ناکام بزرگ گرمی اواردز ۲۰۱۹ لقب گرفت. لیدی گاگا توانست ۳ جایزه را ببرد و آریانا گرانده هم بالاخره اولین گرمی خود را به خانه برد تا اعجوبه جوان پاپ جهان و دارنده یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام٬ سال ۲۰۱۹ را قوی آغاز کند.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران٬‌ شما را با متن و حاشیه مهم ترین رویداد موسیقی جهان در شبی که ایران٬ شاهد طوفان شبی که «ماه کامل شد» نرگس آبیار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود٬ آشنا می کند.

با  ما همراه باشید.

لباس ها و برندگان گرمی اواردز ۲۰۱۹

(اجرای  کاردی بی در مراسم امسال)

حتما بخوانید: لباس های مراسم GLODEN GLOBE 2019

داستان گرمی اواردز ۲۰۱۹

صبح دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ در سالن استیپلز سنتر لس آنجلس٬ ۲۰ هزار تن از اهالی موسیقی و سلبریتی های این عرصه گرد هم جمع شدند تا اسکار موسیقی سال ۲۰۱۹ برگزار  شود. مراسم گرمی اواردز ٬ امسال به ایستگاه شصت و یکم رسید و در روزگاری که موسیقی دیجیتالی و شبکه های اجتماعی٬ نقش تعیین کننده در توسعه صنعت موسیقی جهان ایفا می کند٬ شاهد تولد چهره های جوان در عرصه موسیقی هستیم. جوانانی که اکنون ره صد ساله را چند ساله طی می کنند و چهره هایی چون آریانا گرانده٬‌ نیکی میناژ و تیلور سویفت٬‌ مصداق این ادعا می شوند.

داستان گرمی اواردز ۲۰۱۹

مراسم امسال همانطور که قبلا در معرفی نامزدهای GRAMMY AWARDS گفتیم٬ تحت تدابیر شدید امنیتی در کالیفرنیا برگزار شد و دنیا پیش از برگزاری نود و یکمین مراسم اسکار که قرار است اواخر اسفند ماه در لس آنجلس برگزار شود٬ با رژه سلبریتی های موسیقی در فرش قرمز این رویداد همراه بود و بار دیگر٬ دنیای فشن٬ جذابیت صنعت موسیقی را دو چندان کرد. مجری مراسم امسال٬ آلیشیا کیز بود که شکار پانزده جایزه گرمی را در کارنامه دارد. در مراسم اختتامیه گرمی اواردز ٬ ریکی مارتین و جی بالوین٬ قطعاتی را اجرا کردند که با استقبال حضار همراه شد.

طرحی از پاسارگاد در لباس شیک حمید سعیدی در مراسم گرمی اواردز 2019

(طرحی از پاسارگاد در لباس شیک حمید سعیدی )

تقدیر از فعالیت  های هنری دالی پارتن٬ ترانه سرای قدیمی نیز از جمله اتفاقات  مراسم اختتامیه امسال بود. او پس از آن که به استیج طوفانی گرمی اواردز آمد٬ با استقبال مایلی سایروس٬ کتی پری و لیتل بیگ تاون همراه شد.

در اعلام  اسامی برندگان جایزه  گرمی اواردز  امسال٬ نام یک ایرانی هم به چشم خورد. حمید سعیدی٬ آهنگساز و نوازنده سنتور گروه افیون ماه (OPIUM MOON)٬ دومین ایرانی در ادوار گرمی اواردز است که موفق به دریافت جایزه می شود. استاد کیهان کلهر٬ چند سال پیش در قالب یک جایزه  گروهی٬ ایرانیان را صاحب گرمی کرد تا پس از  اسکار٬ این ۲ جایزه  مطرح هنری جهان٬ با نامی از ایران و ایرانی رقم بخورد.

حمید سعیدی در بخش NEW AGE با آلبوم افیون ماه٬ افتخاری برای جامعه هنری ایران در آمریکا رقم زد. لیلی هایدن٬ ام بی گرودی و لتای دیزایلی٬ او را در این آلبوم همراهی می کردند که به ترتیب٬ نوازندگان ویلن٬ پرکاشن و باس فرتلس بودند. آلبومی تلفیقی و بدون کلام است که اشعار کلاسیک ادبیات ایران را در خود جای داده است. نکته  جالب آن است که حمید خان سعیدی پس از دریافت جایزه گرمی ٬ پشت تریبون رفت و این جایزه را جایزه همه  مردم  ایران و موسیقی این مرز و بوم خطاب کرد. او در انتها به زبان فارسی از جامعه ایرانیان٬ قدردانی کرد.

۵ میلیون لایک برای رونمایی از جدید ترین لباس آریانا گرانده

(۵ میلیون لایک برای رونمایی از جدید ترین لباس  آریانا گرانده)

طوفان لیدی گاگا

طوفان لیدی گاگا

خواننده جوان موسیقی پاپ  آمریکا که در یک دهه اخیر با پرفورمنس های عجیب خود (مثل اجرا با لباسی از گوشت حیوانات)٬ در کانون توجه عاشقان موسیقی پاپ جهان قرار گرفت و ۳۳ میلیون فالور در اینستاگرام  دارد٬ ۳ جایزه از جشن موسیقی آمریکا به خانه برد. جایزه بهترین اجرای تک نفره پاپ برای آهنگ «فکر می کنی کجا میری؟ » و هم  چنین جایزه بهترین آهنگ ساخته  شده برای رسانه تصویری (ترانه سطحی) و بهترین اجرای دو نفره را برای همین ترانه  با اجرای مشترک با برادلی کوپر٬ شکار کرد تا سال ۲۰۱۹ برای LADY GAGA٬ خوش یمن باشد.

جوایزی برای  کیسی ماسگریوز

جایزه بهترین اجرای تک نفره موسیقی کانتری و بهترین ترانه کانتری هم به  کیسی ماسگریوز  ۳۰ ساله رسید تا سلطان گرمی اواردز ۲۰۱۹ لقب بگیرد. ترانه پروانه ها٬ برنده جایزه  بهترین اجرای تک نفره کانتری شد  و ترانه کابوی فضایی هم جایزه گرمی اواردز بهترین آهنگ کانتری را شکار کرد.

مهم  ترین برندگان جایزه گرمی اواردز ۲۰۱۹ را باید کیسی ماسگریوز و چیلدیش گامبینو دانست که تقریبا برنده بودن آن ها از قبل پیش بینی شده بود. کیسی ماسگریوز توانست جایزه بهترین آلبوم سال ۲۰۱۸ جهان را از ان خود کند و بزرگانی چون تیلور سویفت با آلبوم  REPUTATION را ناکام بگذارد. آلبوم ساعت طلایی (GOLDEN HOUR) کیسی ماسگریوز٬ طوفانی در استیپلز سنتر لس آنجس به پا کرد و طوفانی در صفحه اینستاگرام کیسی ماسگریوز.

چیلدیش گامبینو

در بخش بهترین ترانه سال و بهترین رکورد سال و هم  چنین جایزه  بهترین موزیک  ویدیو سال ۲۰۱۸ میلادی  نیز به چیلدیش گامبینو رسید که تا قطعه اجتماعی و جنجالی «اینجا آمریکاست»٬ هم  چنان در کانون توجه موسیقی  دوستان جهان باشد.

ویلی نلسون

ستاره هشتاد و شش ساله موسیقی کانتری هم  برای آلبوم  MY WAY توانست جایزه  برترین صدای پاپ سنتی را از ان خود کند.

بهترین آلبوم رپ

بهترین آلبوم رپ هم به تعرض به حریم خصوصی اختصاص یافت که کاردی بی آن را تهیه کرده بود.

۳  جایزه برای براندی کارلایل

براندی کارلایل٬ توانست از شش کاندیداتوری خود٬ سه جایزه بدست آورد.

آریانا گرانده٬ بهترین آلبوم سال

بهترین آلبوم پاپ ووکال (VOCAL) جهان نیز بالاخر به آریانا گرانده٬ خواننده جوان موسیقی پاپ آمریکا و محبوب تینیجر های جهان رسید تا آریانا هم  دست خالی٬ سالن استیپلز سنتر لس آنجلس را ترک نکند. این نخسین گرمی ٬ آریانا گرانده بود که طوفانی از لایک و کامنت را برایش به ارمغان آورد. آلبوم سویتنر٬ عنوان بهترین آلبوم  پاپ را کسب کرد.

پلنگ سیاه

پلنگ سیاه که پیش از برگزاری مراسم از آن به عنوان یکی از بهترین ترانه رسانه  تصویری یاد می شد٬ توانست جایزه گرمی اواردز  را به دستان لودویک گروسون برساند.

نگاهی به نامزدها و برندگان

  • بهترین آلبوم سال: آلبوم GOLDEN HOUR از KACEY MUSGRAVES
  • بهترین ظبط سال: THIS IS AMERICA از CHILDISH GAMBINO
  • بهترین آهنگ سال: THIS IS AMERICA برای CHILDISH GAMBINO
  • بهترین خواننده جدید: DUA LIPA. اشخاص زیر هم نامزد این بخش بودند که در اینستاگرام بیابید.

(CHOLE HALLE, LUKE COMBS, GRETA VAN FLEET, MARGO PRICE, BEBE REXHA, JORJA SMITH)

  • بهترین اجرای POP SOLO: JOANNE برای WHERE DO YOU THINK YOU’RE GONE
  • بهترین اجرای دو نفره/گروهی پاپ: اجرای لیدی گاگا و برادلی کوپر برای قطعه SHALLOW
  • بهترین ظبط دنس: آلبوم ELECTROCITY  از ALEX METRIC   و JOSH GUDWIN
  • بهترین آلبوم دنس/الکترونیک: آلبوم WOMAN WORLD WIDE از JUSTICE
  • بهترین اجرای راک سال: قطعه WHEN BAD DOES GOOD از CHRIS CORNELL
  • بهترین آهنگ راک : MASSEDUCATION از JACK ANTONOFF و ANNIE CLARK
  • بهترین آلبوم راک: قطعه FROM THE FIRES از GRETA VAN FLEET
  • بهترین اجرای متال: قطعه ELECTRIC MESSIAH  از HIGH ON FIRE
  • بهترین اجرای R&B: قطعه BEST PART از E.R FEATURING DANIEL CAESAR
  • بهترین آهنگ R&B: آلبوم BOO’D UP از LARRANCE DOPSON و JOELLE JAMES و ELLA MAI
  • بهترین آلبوم معاصر شهری: آلبوم EVERYTHING IS LOVE از THE CARTERS
  • بهترین آلبوم R&B: آلبوم E.R اثر H.E.R
  • بهترین اجرای رپ: اجرای KING’S DEAD از KENDRICK LAMAR و JAY ROCK و JAMES BLAKE
  • بهترین اجرای رپ/سونگ: قطعه THIS IS AMERICA از CHILDISH GAMBINO
  • بهترین آهنگ رپ: قطعه GOD’S PLAN برای AUBREY GRAHAM, DAEVN JACKSOM, BROCK KORSAN
  • بهترین آلبوم رپ: قطعه INVASION OF PRIVACY  از CARDI B
  • بهترین آلبوم کمدی: قطعه EQUANIMITY & THE BIRD REVELATION از DAVE CHAPPELLE
  • بهترین موزیک ویدیو: قطعه THIS IS AMERICA از CHILDISH GAMBINO
  • بهترین ظبط پکیج: اثر MASSEDUCATION از WILLO PERRON
  • بهترین آلبوم پاپ: آلبوم SWEETENER از آریانا گرانده . آلبوم REPUTATION تیلور سویفت ناکام ماند.

نامزدهای بهترین آلبوم پاپ سال ۲۰۱۸ میلادی که نتوانستند جایزه گرمی اواردز را کسب کنند به شرح زیر است. این آلبوم ها از پر فروش های سال پیش بودند:

  • آلبوم CAMILA  از کامیلا کابلو
  • آلبوم MEANING OF LIFE از کیلی کلارکسون
  • آلبوم SHAWN MENDES از شان مندز
  • آلبوم BEAUTIFUL TRAUMA از پینک
  • آلبوم REPUTATION از تیلور سویفت

مد گردی در گرمی اواردز ۲۰۱۹

مد گردی در گرمی اواردز ۲۰۱۹

(طرح  زیبا و خاص لباس ST. VINCENT را در فرش قرمز GRAMMY AWARDS‌ مشاهده می کنید که اوت کوتوری دوست داشتنی و گل دار از برند GIMABATTISTA VALLI است)

جنیفر لوپز٬ از ستارگان موسیقی پاپ جهان و سلبریتی هالیوود

(جنیفر لوپز٬ از ستارگان موسیقی پاپ جهان و سلبریتی هالیوود که با لباس خوش فرم بلند سفید رنگ بدون آستین و کلاهی جذاب در مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ حاضر شد و بار دیگر٬ خوش سلیقه بودن طراحان خانه مد RALPH & RUSSO  را به رخ کشید. او صاحب برند JLO است)

لباس آبی رنگ ANDRA  DAY در گرمی اواردز 2019

(لباس آبی رنگ ANDRA  DAY را مشاهده می کنید که محصولی از برند چینی CHENG-HUAI CHUANG است)

لیدی گاگا در شصت و یکمین دوره مراسم گرمی

(لیدی گاگا در شصت و یکمین دوره مراسم گرمی اواردز ٬ ترجیح داد به لباس نقره ای رنگ دکلته از CELINE و جواهرات الماس از برند TIFFANY  & CO در مراسم  حاضر شود)

کاردی بی که در مراسم گرمی امسال

(کاردی بی که در مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ ٬ دست  پر به خانه رفت٬ عجیب ترین لباس گرمی اواردز ۲۰۱۹ را بر تن داشت که وینتیجی از برند THEIRRY MUGLER است )

لباس صورتی رنگ کوتاه ANNA KENDRICK در مراسم گرمی

(لباس صورتی رنگ کوتاه ANNA  KENDRICK را مشاهده می کنید که محصولی از برند RAPLH & RUSSO را نشان می دهد)

کیتاتی پری در مراسم این دوره از جوایز GRAMMY AWARDS

(کیتاتی پری در مراسم این دوره از جوایز   GRAMMY AWARDS  لباسی از BLAMAIN صورتی رنگ را بر تن داشت که طرح خاصی داشت. کفش های وی نیز از برند MALINE SOULIERS بود. کیتی پری٬ از خوانندگان محبوب اینستاگرام  است)

لباس نارنجی HENNESSY CAROLINA در مراسم گرمی

(لباس نارنجی با طرح خاص که HENNESSY CAROLINA بر تن داشت و محصولی از برند KAIMIN  است. کفش های هنسی در این تصویر٬ از برند محبوب سلبریتی ها یعنی کریستین لوبوتین (CHRISTIAN LOUBOUTIN) است)

تیپ WILMER VALDERRAMA در مراسم گرمی

(تیپ کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید رنگ و بدون کراوات از WILMER VALDERRAMA)

تیپ IRACE ELLIS ROSS در مراسم گرمی

(تیپ کت و شلوار شیک و مجلسی سبز رنگ IRACE  ELLIS ROSS  از برند RALPH & RUSSO. برند رالف و روسو٬ در مراسم گرمی اواردز امسال با استقبال شمار زیادی از سلبریتی های موسیقی پاپ  و کانتری آمریکا همراه شد)

لباس مشکی رنگ کوتاه از ناتاشا لیون در مراسم گرمی

(لباس مشکی رنگ  کوتاه  از ناتاشا لیون (NATASHA LYONNE) که محصولی از برند VITOR ZERBINATO و SERGIO ROSSI  است)

لباس خاص ASHANTI در مراسم گرمی

(لباس خاص ASHANTI از  برند AFFFAIR. با AFFAIR  اشتباه نگیرید)

لباس TONI BRAXTON در مراسم گرمی

(لباس TONI BRAXTON از برند ELIE MADI   را شاهد هستید که طرح پارچه و ظریف کاری خاصی دارد)

لباس JORIJA SMITH در مراسم گرمی

(لباس JORIJA SMITH که محصولی دوست داشتنی از برند BALMAIN است)

لباس ساده و شیک KELSA BALLERINI در مراسم گرمی

(لباس ساده و شیک KELSA BALLERINI از برند JENNY PACKHAM را در مراسم فرش قرمز گرمی اواردز ۲۰۱۹ شاهد هستید)

لباس DUA LIPA در مراسم گرمی

(لباس دکلته بلند و دنباله دار از DUA LIPA که از برندگام شب طوفانی استیپلز سنتر لس آنجلس بود و محصولی اوت کوتور از برند ورساچه فرانسه را به نمایش گذاشت. تناسب و تعادل را در طراحی لباس   توجه کنید)

دو تینیجری که در شب طوفانی استیپلز سنتر٬ توجهات را به خود جلب کرد٬ CHLOE X HALLE بود

(دو تینیجری که در شب طوفانی استیپلز سنتر٬ توجهات را به خود جلب کرد٬ CHLOE X HALLE بود)

لباس JADA PINKETT SMITH در مراسم گرمی

(لباس JADA PINKETT SMITH را مشاهده می کنیم که جدید ترین اوت کوتور برند معروف روبرتو کاوالی است)

لباس دکلته بلند JAMEELA HAMIL در مراسم گرمی

(لباس دکلته  بلند JAMEELA  HAMIL از  برند J MENDEL را مشاهده می کنید. این برند از سال ۱۹۳۴ میلادی  در طراحی لباس های آماده پوشیدن و اوت کوتور در آمریکا فعالیت دارد و محصولاتی برای بانوان تولید می کند. دفتر مرکزی آن در MADISON AVE در نیویورک است. محصولات ۲۰۱۹ جی مندل را در jemdel.com دنبال کنید)

لباس MILEY CYRUS در مراسم گرمی

(لباس MILEY CYRUS را مشاهده می کنید که در  مراسم امسال٬ جایزه ای شکار نکرد. لباس شیک و ساده مشکی رنگ او از برند MUGLER بود. موگلر٬ طراحی مد فرانسوی است که کار خود در ۳۰ سال  پیش آغاز کرد و یکی از عجیب ترین لباس های او بر تن کاردی بی نشست که بازتاب خبری گسترده ای پیدا کرد. تاثیرات این مرد خلاق مد فرانسوی در صنعت فشن جهان را در اینستاگرامش دنبال کنید)

تیپ گروه BTS را در فرش قرمز مراسم امسال گرمی

(تیپ گروه BTS را در فرش قرمز مراسم گرمی اواردز امسال شاهد هستید)

ژان پل گولیتر در مراسم گرمی

(ژان پل گولیتر در مراسم  امسال با طراحی این لباس خوش فرم سفید رنگ با نوار های مشکی برای JANELLE MONAE حضور خود را به اثبات رساند)

لباس DOLLY PARTON در گرمی امسال

(لباسی برای DOLLY PARTON)

تیپ HEIDI KLUM در مراسم گرمی

(لباس خوش فرم و دوخت سفید رنگ کوتاه از برند اسفنان رولند و لوران شوراتز را مشاهده می کنید که HEIDI KLUM بر تن داشت. هیدی کلوم٬ مدل و طراح مد آلمانی-آمریکایی است. او نخستین مدل آلمانی بود که در سال ۱۹۹۹ میلادی به فهرست فرشتگان ویکتوریا سکرت پیوست. طوفانی از طرح ها و مدل های هیدی کلوم را در اینستاگرام شش میلیون فالوری ایشان در این لینک دنبال کنید)

حتما بخوانید: پرونده ویژه: محرمانه های ویکتوریا سکرت

استایل CHAKA KHAN در مراسم گرمی

(لباس ساده ای از CHAKA KHAN. چاکا خان٬ ترانه نویس و خواننده سیاه پوست آمریکایی است  که با ترانه I FEEL FOR YOU و THROUGH THE FIRE به شهرت رسید)

لباس BEBE REXHA در مراسم گرمی

(در این عکس٬ شاهد لباس قرمز رنگ چین دار بلند از برند MONSOORI   هستیم که BEBE REXHA بر تن داشت. این خواننده جوان آمریکایی در ۲ رشته در مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ ٬ نامزد شده بود. او خواننده و ترانه نویس آمریکایی است که با ۳۰ سال سن٬ حضور فعالی در موسیقی پاپ آمریکا دارد. اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید)

تیپ ساده MIGUL در مراسم گرمی

(تیپ ساده MIGUL را در این عکس مشاهده می کنید)

 دکلته ساده NINA DOBREV در مراسم گرمی 2019

(در این عکس دکلته ساده NINA DOBREV را مشاهده می کنیم که محصول کالکشن ۲۰۱۹ میلادی از برند فرانسوی دیور است)

لباس ALICIA KEYS و SWIZZ BEATS در گرمی 2019

(در این عکس٬ لباس ALICIA KEYS و SWIZZ BEATS را مشاهده می کنید. حواهرات آلیشیا کیز٬ مجری مراسم٬ از برند بولگاری بود و کفش های وی نیز از برندAQUZZURA. )

 لباسی از برند LINDA PERRY در گرمی 2019

(در این عکس٬ شاهد لباسی از  برند LINDA PERRY‌ هستیم)

لباس شان مندز در گرمی 2019

(لباس شان مندز را در این عکس شاهد هستید که کت و شلوار سومه ای رنگ و پیراهن مشکی را ست کرده بود)

لباس CHARLIE PUTH در گرمی 2019

(لباس CHARLIE PUTH را شاهد هستیم)

لباس های خوش طرح و نقش و ساده مراسم گرمی امسال

(یکی از  لباس  های خوش طرح و نقش و ساده مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ ٬ لباسی بود که H.E.R بر  تن داشت و محصولی از برندCOACH بود. گابریل گابی ویلسون با نام مستعار H.E.R٬ خواننده و ترانه نویس امریکایی است  که در ۲ رشته کاندید شد و ۲ جایزه را به خانه برد. اینستاگرام پر بیننده این خواننده جوان موسیقی پاپ را در این لینک دنبال کنید)

باس شیک ALESSIA CARA در گرمی 2019

(در این عکس٬ لباس شیک ALESSIA CARA را شاهد هستیم که لباسی از برند SELF PORTRAIT بر اتن داشته و جواهراتش هم از برند JENNY BIRD  است. نیکولاس کیرکوود هم طراح کقش های وی است. آلسیا کاراسیولو٬ خواننده و ترانه نویس ایتالیایی و آمریکایی است. سایت ایشان را در این نشانی دنبال کنید)

 لباس DONNIE WARWICK در گرمی 2019

(در این عکس لباس DONNIE WARWICK را شاهد هستیم)

لباسی از KIMBERLY SCHLAPMAN در گرمی 2019

(در این عکس شاهد لباسی از KIMBERLY SCHLAPMAN هستیم که محصولی جدید از برند J. MENDEL را به نمایش می گذارد)

لباس KAREN FAIRCHILD در گرمی 2019

(لباس KAREN FAIRCHILD که از برند RAISA VENESSA بود)

لباس KACEY MUSGRAVES در گرمی 2019

(لباس KACEY MUSGRAVES را شاهد هستیم که توسط VALENTINO   طراحی شده است. او شکارگر جوایز این دوره بود و ۴ جایزه به خانه برد. او در حوزه موسیقی کانتری فعالیت دارد و همسر ROUSTON KELLY به شمار می رود. با ترانه GOLDEN HOUR و FOLLOW YOUR ARROW به  شهرت رسید. )

 کسب جایزه گرمی توسط کیس ماسگراوز

(بازتاب کسب جایزه در صفحه کیس ماسگراوز را مشاهده می کنید. او ۱ میلیون فالور دارد. انتشار عکس بالا سبب شد تا وی ۵۰۰ هزار لایک و ۵ هزار کامنت دریافت کند)

لباس جالب اما عجیب صورتی رنگ TAYLA PARX در گرمی 2019

(تصویری از لباس جالب اما عجیب صورتی رنگ TAYLA PARX در مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ )

لباسی از MAREN MORRIS در گرمی 2019

(لباسی از MAREN MORRIS را مشاهده می کنید که اوت کوتوری بلند و دنباله دار با پارچه حریر و یقه هفت باز از برند GALIA LAHAV است و با کفش های STUART WEITZMAN و جواهرات LORRAINE SCHWARTZ دیزاین شده است. چین سوزنی در کمر سبب شده تا جذابیت دوخت افزایش یابد. حجم بالا تنه با چین سوزی در کمر ایجاد شده که در سرشانه ها جمع شده است و الهامی از لباس رومی به نظر می رسد)

 لباسی از EVAN ROSS و ASHLEE SIMPSON در گرمی 2019

(در این طرح٬ شاهد لباسی از EVAN ROSS  و ASHLEE SIMPSON هستیم که لباس ایوان از برند AMIRI و لباس  سیمپسون از برند جورجز چاکرا است. جواهرات هم از برند لورانی شوراتز)

 لباس خاص KANE BROWN در گرمی 2019

(تصویری از لباس خاص KANE BROWN را مشاهده می کنید)

لباس MEGHAN TRAINRO در مراسم گرمی 2019

(لباس خوش دوخت و شیک و ساده سفید رنگ یقه باز از MEGHAN TRAINRO را شاهد هستیم که طرحی از CHRISTIAN SIRIANO را به نمایش می گذارد)

لباس کامیلا کابلو در گرمی 2019

(لباس کامیلا کابلو را شاهد هستید که طرحی از برند ARMANI PRIVE را در مراسم فرش قرمز بر تن دارد و پوشیده ترین لباس مراسم گرمی اواردز  امسال لقب گرفت)

استایل خاص JEANNIE MAI در مراسم گرمی

(یک طرح خاص  که JEANNIE MAI بر تن داشت و BALMAIN طراحی کرده بود)

لباس خاص LILY SINGH در گرمی 2019

(طرحی زیبا از JOVANI که LILY SINGH در مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ بر تن کرده بود)

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

نظر شما درباره مراسم گرمی اواردز ۲۰۱۹ چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا