خودروهای لوکس

ادیت های جدید در پنجاهمین سالگرد مرسدس بنز ای ام جی

در پنجاهمین سالگرد  مرسدس بنز ای ام جی اعلام شد چندین خودرو از محصولات این بخش از مرسدس بنز  با اصلاحیه های جدید روانه بازار می شوند. خودروی AMG GT و خودروی C 43 4MATIC از جمله این اتومبیل ها هستند که شاهد تغییراتی در طراحی و اضافه شدن تجهیزات جدید و منحصر بفرد بوده اند. خودروی AMG GT شاهد محدودیت در ساخت خواهد بود و تنها پانصد دستگاه از این مدل تولید می شود.

دو طراحی جدید با رنگی مات که به نام Graphite Gray Magno مشهور است به بدنه این مدل اضافه شده وجلوپنجره‌ی جدید موسوم به Panamericana ظاهری بسیار قدرتی و سخت را به این مدل داده است. ضربه‌گیرهای تطبیق‌پذیر و ترمزهای جلوی بزرگ‌تر نیز از دیگر خصوصیات این مدل است. در این مدل از لاستیک‌های پهن و رینگ‌های عریض برای چرخ ها استفاده شده و در کابین این خودرو از چرم‌های مشکی و خاکستری و برای دور فرمان آن از پارچه‌ی جیر میکرو استفاده شده است.

خودرو AMG C 63 از دیگر نسخه های بهبودیافته حتی محدودیت بیشتری در تولید را شاهد است و تنها صد و پنجاه دستگاه از آن ساخته خواهد شد. این اتومبیل با رنگ آبی کدر عرضه میشود. امکانات استانداردی دیگری نیز از قبیل سیستم صوتی حرفه‌ای، سامانه هشدار برخورد جلو، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرم‌کن، سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر، چراغ‌های جلو LED در این خودرو به کار رفته است و روکش هایی با خیاطی دستی و رنگ های متضاد  برای صندلی ها و فضای داخلی استفاده شده است.

طراحی رینگ‌ها نیز بسیار زیبا انجام شده است، مدل C63 از رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب استفاده می‌کند. دیفرانسیل عقب نیز از نوع لغزش محدود با کنترل الکترونیکی است.

خودرو AMG C 43 4MATIC نیز شاهد  آخرین اصلاحیه خود است. در این خودرو از رینگ های ۱۹ اینچی مونوبلاک S و طیف گسترده ای از بهبود دهنده های آیرودینامیکی استفاده شده است. از جمله تغییرات صورت گرفته در نسخه نهایی می توان به اسپویلر جلو و اسپویلر مرکزی عقب که وظیفه کنترل هوای اطراف اتومبیل را دارند ، دیفیوزر جدید عقب، لوله های اگزوز چهارتایی و یک باله کوچک اشاره کرد. در داخل نیز به روز رسانی های قابل توجهی صورت گرفته و شاهد به کار گیری پدال های آلومینیومی جدید، کفپوش های با کیفیت بالا و استفاده از چرم، چوب و فیبر کربن هستیم.

تمامی خودروهای جدید مرسدس بنز را میتوان از تاریخ شش مارس ۲۰۱۷ سفارش داد. اما چند نسخه مانند C 63 Cabriolet و C 63 S Cabriolet  از ماه آوریل در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا